بازدید 2358

فرو رفتن قیچی در جمجمه پسر ۸ ساله

متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات گفت: این جسم خارجی به اندازه ٢ سانتیمتر وارد جمجمه شده بود.
کد خبر: ۱۲۲۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲ 11 March 2024


به گزارش تابناک، پسر ۸ ساله در یک درگیری کودکانه با برادرش دچار حادثه شد و قیچی داخل جمجمه‌اش فرورفت اما با تلاش پزشکان از خطر رهایی یافت.

همشهری آنلاین وشت: شامگاه ۱۷ اسفند پسربچه‌ای ۸ ساله با آمبولانس از شهرستان بستک به مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس اعزام شد. طبق معاینه اولیه و بررسی انجام‌شده مشخص شد که وی با برادرش دعوا کرده و بر اثر پرتاب کیف لوازم آرایشی مادرشان ناگهان قیچی «ابروی» مادر از کیف خارج شده و در جمجمه مرساد ۸ ساله فرورفته است. بلافاصله خانواده وی را به بیمارستان بستک منتقل کردند و از آنجا به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شد.

دکتر آرمین عظیمی متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات گفت: قیچی از جمجمه بیمار رد شده و تابل جمجمه را سوراخ کرده و به سینوس‌های وریدی اصلی نزدیک شده بود که بلافاصله سی‌تی آنژیوگرافی انجام شد و سپس در اتاق عمل پوست بیمار باز و مقداری از استخوان جمجمه برداشته شد تا بتوان قیچی را از جمجمه خارج کرد.

این متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات با اشاره به اینکه این جسم خارجی به اندازه ٢ سانتیمتر وارد جمجمه شده بود، گفت: قیچی وارد مغز نشده و آسیب جدی وارد نکرده بود. این عمل حدود یک ساعت به طول انجامید و در حال حاضر بیمار در بخش داخلی مغز و اعصاب تحت مداوا و بستری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی