بازدید 3236

صدور اعلان قرمز برای مالک فراری کوروش کمپانی

کد خبر: ۱۲۲۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱ 10 March 2024

سخنگوی فراجا از صدور اعلان قرمز برای مالک متواری شرکت کوروش کمپانی خبر داد.

به گزارش ایران، سردار سعید منتظرالمهدی روز یکشنبه در نشستی با خبرنگاران دراین‌باره گفت: با پیگیری پلیس و هماهنگی خوب قوه قضائیه اعلان قرمز برای مالک فراری کوروش کمپانی صادر شد.

شرکت کوروش کمپانی که در حوزه فروش موبایل فعالیت داشت، مدعی بود که گوشی موبایل آیفون را که بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان در بازار داد و ستد می‌شود از طریق حذف واسطه‌ها به قیمت ۲۰ میلیون تومان به دست مصرف کننده می‌رساند و در این رابطه در ماه‌های گذشته نیز تبلیغات گسترده‌ای را در فضای مجازی کلید زد. اما با دریافت پول از مردم بدون تحویل گوشی‌ها از کشور فرار کرد.

تاکنون پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شده است و با صدور اعلان قرمز برای مدیر فراری، پلیس اینترپل ملزم است وی را دستگیر کند و به کشور بازگرداند.
سردار سعید منتظرالمهدی همچنین به عملکرد یکساله پلیس در سال 1402 اشاره کرد و گفت: در پلیس آگاهی فراجا 92 درصد کشف جرایم جنایی داشته‌ایم و در جرایم جعل و کلاهبرداری و همین‌طور کل سرقت‌ها مأموران پلیس آگاهی به ترتیب 85 و 35 درصد کشفیات داشته‌اند و برای حدود 700 نفر از مالخران حرفه‌ای بانک اطلاعاتی تشکیل شده است.

وی افزود: در پلیس مبارزه با مواد مخدر بیش از 150 هزار نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند که رشد 40 درصدی داشته ایم. بیش از 200 هزار معتاد متجاهر هم در سالی که گذشت جمع‌آوری شدند که نسبت به سال قبل رشد 115 برابری را شاهد بوده ایم. این پلیس در سال‌جاری 536 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان را کشف کرده است.

سردار منتظرالمهدی درباره آمار پلیس امنیت اقتصادی نیز گفت: در این بخش 810 باند قاچاقچیان کالا، مجرمان و مفسدان اقتصادی منهدم شدند. در پلیس مرزبانی هم بیش از 200 هزار میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.

در موضوع کشفیات سوخت هم رشد 11 درصدی و کشفیات مواد مخدر هم رشد 17 درصدی داشته ایم. پلیس مرزبانی در سال 1402 بیش از 171 نفر از اشرار و اعضای گروهک‌های تروریستی را هم دستگیر کرده است.

سردار منتظرالمهدی در ادامه به عملکرد پلیس پیشگیری فراجا اشاره کرد و گفت: در سالی که گذشت پلیس پیشگیری توانست در قالب مشاوره و مددکاری اجتماعی بیش از 70 درصد پرونده‌های نزاع در مراکز انتظامی را به مصالحه و قضازدایی منجر کند.

وی گفت: در یگان ویژه هم کشف 88 درصدی آدم ربایی و گروگانگیری داشته‌ایم که نسبت به سال قبل 13 درصد رشد داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست