بازدید 5367

خودکشی بعد از سرقت!

کد خبر: ۱۲۲۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶ 09 March 2024

پسرم که دچار بیماری های روانی است بعد از آن که با ترغیب یکی از دوستانش به طلاهای من دستبرد زد، به شدت دچار ناراحتی های روحی شد تا جایی که از بیمارستان با من تماس گرفتند و خودکشی پسرم را اطلاع دادند ...

به گزارش خراسان، زن 47 ساله که مدعی بود برای درمان فرزندش کوتاهی کرده است و اکنون هم نمی خواهد با شکایت سرقت، او را به درد سر بیندازد، درباره ماجرای سرقت طلاهایش به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد گفت: از حدود3سال قبل نشانه هایی از بیماری روحی در فرزندم نمایان شد به همین دلیل او را نزد پزشک متخصص بردیم که داروهایی را تجویز کرد و«شادمهر»  با مصرف داروهایش بهتر شد اما اکنون که به 20 سالگی رسیده است دیگر در مصرف داروها کوتاهی می کند و ماهم موضوع را جدی نگرفتیم تا جایی که یک بار دست به خودکشی زد ولی خوشبختانه زود متوجه ماجرا شدیم و او را به بیمارستان رساندیم.

با وجود این، او بازهم داروهایش را به درستی مصرف نمی کرد و ماهم درگیر امور زندگی بودیم تا این که مدتی قبل متوجه سرقت طلاهای خودم و دخترم شدم چرا که دخترم بعد از ازدواج طلاهایش را نزد من امانت گذاشته بود تا در مکان امن تری نگهداری شود اما یکی از دوستان پسرم که وضعیت بیماری او را می داند از این موضوع سوءاستفاده و پسرم را ترغیب به سرقت طلاها کرده بود تا برای خودشان خودرو بخرند!«شادمهر»هم دو سرویس طلا و دیگر زیور آلات را ازخانه دزدیده و بدون فاکتور به یک مالخر طلا فروش فروخته است.

ولی من یک ماه بعد متوجه ماجرا شدم و درحالی که خجالت زده دخترم بودم ناگهان از بیمارستان تماس گرفتند و مرا از خودکشی«شادمهر» مطلع کردند. سراسیمه و نگران خودم را به مرکز درمانی رساندم ولی خوشبختانه بازهم پسرم از مرگ نجات یافته بود ولی وضعیت روحی و روانی خوبی نداشت.

او دچار عذاب وجدان بود و من هم نمی دانستم چه کار کنم! خودم نیز حال روحی مناسبی نداشتم و از وقوع این حادثه رنج می بردم. حالا هم می ترسم از او برای سرقت طلاها شکایت کنم وپسرم دچار دردسر شود ازسوی دیگر نیز اگر شکایت نکنم دوست پسرم که او را ترغیب به سرقت کرده و طلا فروشی که طلاها را بدون فاکتور خریده است، بازهم به خلافکاری های خودشان ادامه می دهند اما ای کاش از همان ابتدا درمان پسرم را جدی می گرفتم و او را با این وضعیت رها نمی کردم...

بررسی های کارشناسی و اقدامات قانونی دراین باره با دستور سرهنگ احمد زمانی (رئیس کلانتری قاسم آباد مشهد)در دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی آغاز شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست