بازدید 2181
۱

هشدار؛ نزدیک شدن سگ‌های پرسه‌زن به مدارس

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک، عادت غلط برگرفته از عواطف و احساسات مبنی بر غذا دادن به سگ‌ها را عامل افزایش تعداد سگ ها عنوان کرد و گفت: در حال حاضر با توجه به مستقر بودن تیم‌ها در محله دارآباد، درکه و دربند، امیدواریم تعداد سگ‌های پرسه‌زن در اطراف این مناطق کمتر شود.
کد خبر: ۱۲۲۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲ 08 March 2024

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، احسان خیراییان صفایی درباره مزاحمت سگ‌های پرسه‌زن در نزدیکی دبستان دخترانه خیابان دانش محله دارآباد اظهار کرد: متاسفانه زیستگاه سگ‌های بدون صاحب مخصوصاً در مناطق حریم کوهستانی جابجا و بر تعداد آنها افزوده شده است.

مهر در خبری نوشت: وی اضافه کرد: در سال گذشته، حدود ۶۵۰ قلاده سگ‌ پرسه‌زن از منطقه جمع‌آوری شد و به زیستگاهی که مدیریت پسماند در نظر گرفته بود، منتقل شدند اما امسال با طرح ویژه، دو تیم ثابت برای منطقه را در نظر گرفته‌ایم و تاکنون با تیم‌های کمکی سازمان مدیریت پسماند، بیش از ۲۵۰۰ قلاده سگ بدون‌صاحب یعنی حدودا ۴ برابر سال گذشته را از سطح محدوده جمع‌آوری کردیم.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک، عادت غلط برگرفته از عواطف و احساسات مبنی بر غذا دادن به سگ‌ها را عامل افزایش تعداد آنها عنوان کرد و گفت: معضل شهرداری منطقه یک در مدیریت شهری این است که در فصل سرما به دلیل کمبود غذا در کوهستان، به تعداد سگ‌های پرسه‌زن در منطقه اضافه می‌شود و متاسفانه شهروندان از سوی دلسوزی و مهربانی و حامیان آنها، به این سگ‌ها غذا می‌دهند و تقریباً برای آنها زیستگاه جدیدی ایجاد کرده‌اند.

خیراییان صفایی بیان داشت: با توجه به شدت بارش برف هفته گذشته این موضوع هجوم سگ‌ها به منطقه شهری را نیز افزایش داد اما مجدداً بر تعداد تیم‌ها اضافه کردیم و در تلاشیم کنترل بیشتری بر روی این سگ‌ها داشته باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
این سگ ها ولگرد را نابود کنید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم