بازدید 33750

اطلاعیه پلیس به مناسبت ماه مبارک رمضان

تصاویر غروب زیبای نیمه ماه رمضان در آسمان تهران | تایم لپس دیدنی غروب ماه کامل رمضان را ببینید فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اطلاعیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۲۲۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 07 March 2024

 

به گزارش تابناک، ماه مهمانی خدا فرا می رسد و مردم خداجو و مومن آماده می شوند تا ادب حضور در ضیافت پروردگار را سرمایه خوشبختی دنیا و آخرت خود سازند.فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، «ماه تزکیه و خودسازی» ضمن رعایت متقابل شأن میزبان و مسافران نوروزی معذور از روزه داری؛ توجه هموطنان عزیز به ویژه متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی را به رعایت و اجرای موارد زیر جلب می نماید:

۱- متصدیان هتل ها، مهمانپذیرها، رستوران های بین راهی، پایانه ها، فرودگاه ها و ایستگاه‌های راه آهن با اخذ مجوز از مراکز ذی ربط، ضمن رعایت شئون اسلامی و متناسب سازی فضاها و پوشاندن فضای خود (به نحوی که از بیرون قابل رؤیت نباشد) می توانند به مسافران خدمات ارائه کنند و فعالیت سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه ماه مبارک رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب(افطار) مجاز است. واحدهای ارائه خدمات به مسافران با تفکیک از منظر عمومی، نسبت به نصب اعلان ویژه مسافران نوروزی در ورودی اقدام کنند.

۲- سرنشینان محترم وسایل نقلیه (اعم از عمومی و شخصی) که در حال تردد هستند؛ همچنین هموطنان عزیزی که از فضای پارک ها، بوستان ها و تفرجگاه ها استفاده می کنند حرمت و حریم ماه رمضان و روزه داران محترم را همچون همیشه به جا آورند.

۳- مسافران محترم با توجه به فضای معنوی حاکم بر جامعه، اخلاق و پوشش اسلامی را مورد توجه قرار دهند.

۴- گشت های انتظامی و راهور در زمان افطار و شب های قدر که حضور و تردد مردم عزیز تراکم بیشتری دارد، تلاش می‌کنند رفت و آمد را تسهیل کنند و امنیت را ارتقاء بخشند که در این جهت همکاری مردم و روزه داران بسیار راهگشا خواهد بود.

۵- ضوابط و نحوه صدور مجوز ویژه ماه مبارک رمضان برای واحدهای صنفی از طریق اتحادیه های صنفی مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.۶- مسئولان و متولیان محترم صنوف، نظارت کامل بر روند خدمات دهی به هموطنان عزیز را در اولویت قرار دهند. در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، ان‌شاءالله که دعای خیر روزه داران و مردم عزیز بدرقه راه نیروهای پلیس در ایام مهمانی خدا باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی