بازدید 2024
۱

یائیر لاپید: نتانیاهو نباید در سمت خود باقی بماند

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در ادامه انتقادات خود از عملکرد نخست وزیر این رژیم تاکید کرد، بنیامین نتانیاهو مسئول و مقصر بزرگترین فاجعه هفتم اکتبر است و نباید در سمت خود باقی بماند.
کد خبر: ۱۲۲۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ 07 March 2024


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، «یائیر لاپید» رئیس اپوزیسون رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد نامناسب بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مدیریت جنگ کنونی غزه گفت که نتانیاهو نباید در سمت خود باقی بماند.

رئیس اپوزیسون رژیم صهیونیستی افزود: نتانیاهو مسئول و مقصر بزرگترین فاجعه هفتم اکتبر است که در تاریخ اسرائیل رخ داده و او نمی تواند در سمت خود باقی بماند.

 لاپید پیش‌تر در گفتگویی که با روزنامه معاریو داشت تاکید کرد: از دیدگاه او نتانیاهو به هیچ عنوان صلاحیت نخست وزیری را نداشته و از مدتها پیش باید او از این مقام می‌رفت.

رئیس اپوزیسون رژیم صهیونیستی در این گفت‌وگو افزود: نتانیاهو ما را از یک فاجعه به سوی یک فاجعه دیگر می‌برد، بهترین راهکار آن است که کابینه جایگزینی بدون نتانیاهو تشکیل شود، اگر این کار امکان‌پذیر نباشد، پس انتخابات زودرس برگزار شود.

رئیس مخالفان در کنست رژیم صهیونیستی ادامه داد: نتانیاهو اکنون 74 سال سن دارد، چیزی که مرا می‌آزارد سن او نیست بلکه عدم صلاحیت وی است، از مدت‌ها پیش او باید به خانه‌اش باز می‌گشت.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در رابطه با نخست وزیر فعلی این رژیم گفت: برای نتانیاهو به هیچ عنوان اهمیت ندارد که کل اسرائیل در آتش بسوزد، مهمترین چیز برای او آن است که خود در قدرت باقی بماند.

لاپید تاکید کرد که نتانیاهو همچنان به اشتباهات خود ادامه می‌دهد و حتی یک دقیقه دیگر نباید در منصب نخست‌وزیری بماند. نتانیاهو که در دوره نخست‌وزیری وی بزرگترین فاجعه برای اسرائیل رخ داد باید از زندگی اسرائیلی‌ها حذف شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دو کلام هم از مادر عروس بشنوید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار