بازدید 8059

شمس‌آذر در کوره خشم سپاهان سوخت

کد خبر: ۱۲۲۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶ 04 March 2024

شمس‌آذر در کوره خشم سپاهان سوخت

سپاهان بعد از شش باخت متوالی در رقابت‌های داخلی و خارجی در جام حذفی بالاخره برنده شد تا موقتا ضمن عبور از بحران، انتقام شکست دور رفت را از شمس آذر بگیرد.

سپاهان: نیما میرزازاد، محمد دانشگر، هادی محمدی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، امید نورافکن، بریان دابو، رضا اسدی(۸۰- عیسی عباس)، علی‌اصغر اعرابی(۸۰- فرشاد احمدزاده)، کاوه رضایی(۵۳- رضا شکاری)، شهریار مغانلو

شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، امیر شبانی، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی(۷۳- محمد پاپی) و عیسی مرادی

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی تیم‌های سپاهان اصفهان و شمس آذر قزوین از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه طلایی‌پوشان با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدند.

رضا اسدی در دقیقه 24 دروازه شمس آذر را گشود و بعد از 540 دقیقه برای تیمش موفق به گلزنی شد. این پایان کار نبود و امید نورافکن در دقیقه 59 گل دوم میزبان را به ثمر رساند و رضا شکاری در دقیقه 70 برای سومین مرتبه دروازه شاگردان سعید دقیقی را باز کرد.

قضاوت مسابقه سپاهان اصفهان - شمس آذر قزوین برعهده امیر ایار بود که در این بازی به رامین رضاییان از تیم سپاهان کارت زرد نشان داد. صادق آلبوصبیح هافبک تیم فوتبال شمس آذر نیز در دقیقه 72 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا شاگردان دقیقی 10 نفره بازی را به اتمام برسانند.

این پیروزی در حالی رقم خورد که سپاهان در شش دیدار اخیرش (چهار بازی در لیگ برتر و دو مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا) شکست خورده بود. یکی از این دیدارها بازی دور رفت لیگ برتر مقابل شمس آذر در قزوین بود که شاگردان مورایس در آن با نتیجه یک بر صفر باختند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست