بازدید 13292
بسته ترند‌ها در هفته گذشته

هادی چوپان دوباره ترند شد؛ این بار در آرنولد کلاسیک/ کاربران در پی اخبار حراج گسترده سکه/ حادثه مرگبار در فیلمبرداری سریال سلمان فارسی/ میزان مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند چقدر بود؟

لحظات درگذرند و خبر‌ها از پی هم می‌آیند و می‌روند؛ اما در این میان، برخی اخبار و حوادث بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار می‌گیرند و توجهات بیش از حد به آن‌ها جلب می‌شود؛ اخبار و عناوینی مانند هادی چوپان در آرنولد کلاسیک، حادثه فیلمبرداری سریال سلمان فارسی، ثبت نام سکه بانک ملی، نتایج انتخابات، لیست رائفی پور، سهام عدالت متوفیان و... که در هفته گذشته در کانون توجهات قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۲۲۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 05 March 2024

به گزارش «تابناک»؛ آنچنان که مورد اشاره قرار گرفت، در میان اخبار و حوادثی که در هفته گذشته در فضای مجازی مطرح شد، تعدادی از اخبار برای مدت قابل توجهی در کانون توجهات قرار داشتند که در این بسته خبری به اهم آن‌ها اشاره می‌شود. با این توضیح، علاوه بر اشاره به اصل موضوع و یا خبر، تلاش می‌کنیم تا مقداری نیز در مورد چرایی ترند شدن و جزئیات آن توضیح دهیم.

هادی چوپان آرنولد کلاسیک

هادی چوپان قهرمان پرورش اندام ایرانی است که در مسابقات مختلف جهانی شرکت می‌کند و عناوین قهرمانی متعددی دارد و به تازگی در مسابقات آرنولد کلاسیک نیز قهرمان شده و همین موضوع نام او را بار دیگر در کانون توجهات قرار داده است.

کارشکنی ترامپ مدال جهانی را از هرکول ایرانی گرفت - تابناک | TABNAK

توضیح اینکه بعد از راند مقدماتی دسته اوپن آرنولدکلاسیک اوهایو که برای اولین بار با حضور هادی چوپان، برنده ساندو در سال ۲۰۲۲ همراه بود، بامداد روز یکشنبه فینال این رویداد با یک رقابت دیدنی دیگر همراه شد.

هادی چوپان که ۲۴ ساعت قبل با تعریف و تمجید کارشناسان بزرگ بدنسازی جهان بدن آماده خود را روی استیج برده بود و حتی آرنولد را هم به وجد آورده بود، در فینال هم با همان آمادگی بالای خود به رقابت ادامه داد.

جالب اینکه آرنولد باز هم در زمان فیگور انفرادی چوپان کنار استیج انتظار او را می‌کشید و با همان سبک خاص خود به صورت سلفی گوشی اش را در دست داشت و باز هم از این "هیولای باورنکردنی" به گفته خودش فیلم گرفت.

حادثه فیلمبرداری سریال سلمان فارسی

هفته گذشته خبری پیرامون حادثه فیلمبرداری در فرایند ساخت سریال سلمان فارسی مخابره شد که در فضای مجازی به شدت مورد توجه قرار گرفت.

به موجب این خبر بر اثر فرو ریختن دکور در محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی در روستای خیج (از توایع بخش بسطام-شهرستان شاهرود-استان سمنان)، ۲ تن جان باختند و چند تن مصدوم شدند.

حادثه مرگبار هنگام فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی»؛ دکور صحنه فروریخت و ۲ فیلمبردار جان باختند

ابوطالب جلالی، فرماندار شاهرود با اعلام این خبر گفت: این حادثه در ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه در روستای خیج [در ۵۰ کیلومتری شمال شاهرود]و در محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی به وقوع پیوست و بلافاصله عوامل اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در محل حادثه حضور یافتند.

ثبت نام سکه بانک ملی

به تازگی تیم اقتصادی دولت سیزدهم، برنامه‌ای با نام توزیع سکه ثبت نامی راه اندازی کرده و تلاش دارد با توزیع سکه به اندازه نیاز بازار در کاهش و تثبیت قیمت سکه نقش آفرینی مثبتی داشته باشد.

حراج گسترده سکه در راه است/ از ثبت نام اینترنتی و احراز هویت تا دریافت سکه در شعب بانک ملی/ سکه‌های بدون تاریخ چه زمانی عرضه می‌شود؟

بر اساس این اقدام این گونه اعلام شد که عموم مردم می‌توانند از طریق سامانه معاملات طلای مرکز مبادله ایران در حراج سکه طلا شرکت کنند. این حراج در روز ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار و در این مرحله سکه‌های طلای با ضرب سال ۱۳۸۶ عرضه شد، اقدامی که قرار شد زمان عرضه سکه‌های بدون تاریخ بانک مرکزی، متعاقبا و با هماهنگی بانک مرکزی اعلام شود.

نتایج انتخابات

با پایان یافتن مرحله نخست برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در کشور، شاهد افزایش میزان توجه و جست و جوی کاربران در فضای مجازی پیرامون عبارت‌های مرتبط با انتخابات بودیم که مهم‌ترین آن عنوان نتایج انتخابات بود.

اعلام نتایج نهایی انتخابات مجلس در تهران

بر اساس این مهم کاربران تلاش داشتند تا از آخرین و جدیدترین نتایج انتخابات کسب اطلاع کنند و بر همین اساس عبارات‌ مشابه با نتایج انتخابات در جست و جو‌ها پرتکرار شد.

با پایان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، شمارش صندوق‌های شهری و روستایی ۳۱ استان و ۲۰۸ حوزه انتخابیه و ۵۹ هزار شعبه انجام شد؛ بنابراین، ۲۳۱ نفر در مرحله نخست انتخابات، منتخب مردم شدند و انتخابات ۲۰ حوزه نیز برای تعیین ۲۹ نماینده دیگر به دور دوم کشیده شد. به این ترتیب، تکلیف ۲۶۰ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی در این مرحله مشخص شد.

لیست رائفی پور

یکی از دیگر عبارات‌ پر جست و جوی کاربران در فضای مجازی، عبارت معنادار لیست رائفی پور بود که تا حدود زیادی با نتایج حاصله به ویژه در شهر تهران نیز همسویی داشت.

رائفی‌پور لیست انتخاباتی خود را منتشر کرد

بر اساس این خبر بسیاری از کاربران تلاش داشتند تا با جست و جو و یافتن لیست رائفی پور نسبت به رای دادن به این لیست اقدام کنند.

بر اساس اخبار مرتبط با نتایج انتخابات سی کاندیدای پیشتاز در تهران عضو چهار لیست شانا، جبهه متحد، امنا و صبح ایران که بیشتر این افراد در هر چهار لیست تکرار شده اند.

در این بین، افراد حاضر در لیست صبح ایران مانند نبویان، رسایی، امیرحسین ثابتی، ایزدخواه، رضاتقی پور، متکی، کوچک زاده، کامران غضنفری، احمد نادری، سمیه رفیعی، محمد سراج، ابوالقاسم جراره، پیمان فلسفی، زینب قیصری، ابراهیم عزیزی، ظهره وند، صالح اسکندری و محمودی بیشترین تعداد آرا را در اختیار گرفته اند.

سهام عدالت متوفیان

در روز‌های گذشته و در آستانه پایان سال بار دیگر موضوع و عبارت سهام عدالت متوفیان نیز در کانون توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

در تازه‌ترین خبر‌ها در این خصوص مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از تمدید یک هفته‌ای برای دریافت سود سهام عدالت متوفیان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

محمد باغستانی اظهار کرد: وراث متوفیان سهام عدالت حداکثر تا روز ۱۷ اسفندماه جاری فرصت دارند تا با ثبت نام در سامانه میراث در فهرست دریافت کنندگان سود سهام عدالت سال ۱۴۰۲ قرار گیرند.

لیست اصولگرایان تهران

یکی دیگر از عناوین پرتکرار با ضریب جست و جوی فراوان در هفته گذشته عبارت لیست اصولگرایان بود که حکایت از شمار قابل توجه رای دهندگانی بود که می‌خواستند در این انتخابات به ویژه در تهران به لیست اصولگرایان رای بدهند.

در انتخابات اخیر لیست‌های متعددی در تهران برای انتخابات دوازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی اعلام موجودیت کردند که عمده آن‌ها در جریان اصولگرایی و با گزینه‌های مشترک قابل توجه بود.

لیست اصلاح طلبان تهران

پس از عباراتی چون لیست رائفی پور و لیست اصولگرایان، لیست اصلاح طلبان نیز در فضای مجازی جست و جوی قابل توجهی داشت.
هر چند نتیجه قابل تاملی برای جریان اصلاح طلب نداشت و اکثر نامزد‌های این جریان از راهیابی به مجلس باز ماندند.
با اینکه در جناح اصلاح طلبی چندان تنور انتخابات روشن نبود، به هر صورت لیست صدای ملت با سر لیستی علی مطهری را می‌توان لیست منتسب به این جناح در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران دانست که البته در رسیدن به مقصود ناکام بود.

پرنده همای سعادت

در هفته گذشته یکی دیگر از اخبار پرحاشیه و جنجالی فضای مجازی ایران به خبر مرتبط با پرنده همای سعادت تعلق داشت.


اکبر نعمتی، کارشناس مدیریت حیات‌وحش طی رشته توییتی در خصوص پرنده هما، که فیلم آن امروز در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، صحبت کرد و گفت: حالا که بعد از انتشار فیلم هما در طالقان این پرنده ترند شد، دیدم یکسری اطلاعات غلط در حال انتشار است. خوبه که در اینجا کمی اطلاعات در مورد این پرنده منتشر کنم. ‏نام هما یا هومیه، هومایه، هومیا و هومایا در پهلوی به معنی فرخنده و خجسته در اوستا به وفور به کار رفته است. هما یا مرغ سعادت، با نام علمی Gypaetus barbatus از تیره یا خانواده Accipitridae بوده و نام انگلیسی آن کرکس ریش‌دار یا Bearded_Vulture می‌باشد.

میزان مشارکت در انتخابات

یکی دیگر از عبارات‌ پرتکرار کاربران در فضای مجازی در هفته گذشته، عبارت میزان مشارکت در انتخابات بود که در حقیقت یکی از جنجالی‌ترین موضوعات انتخابات اخیر نیز بوده است.
جریان‌های همسو با نظام میزان مشارکت در انتخابات اخیر را با وجود همه مشکلات و تلاش‌های دشمن در سال‌های اخیر قابل قبول و رضایت بخش عنوان می‌کنند و از آن سو جریان‌های معاند نظام چنین نظر و عقیده‌ای ندارند و همانند همه سال‌های دشمنی با نظام جمهوری اسلامی، بار دیگر بی توجه به همه واقعیات‌ تلاش می‌کنند تا با کلیدواژه میزان مشارکت در انتخابات از اعتبار این انتخاب بکاهند.

پیش‌بینی‌ها از میزان مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند 
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه در ۲۹۰ حوزه انتخابیه در سراسر کشور برگزار شد. بر اساس این گزارش، استان کهگیلویه و بویراحمد با ۶۴.۲۷ بیشترین آمار مشارکت را به ثبت رساند و کمترین مشارکت نیز به استان البر با رقم ۲۸.۴ درصد تعلق داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶۰
ماشالله افرادی که به مجلس را یافتند جزو بهترین و متدین ترین افراد هستند و مطمئنا طی ۴ سال آینده کشور عزیز اسلامی مان را به قله های افتخار می رسانند، من که خیلی به حاج آقا رائفی پور امیدوارم، انشالله که بزودی شاهد اضمحلال اسراییل و از بین رفتن آمریکا باشیم و این انقلاب را به بدست حضرت آقا امام زمان بدهیم، الهی آمین
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
خدا شفات بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
آخرش هم راز شد میزان مشارکت و رای باطله
ناشناس
| Canada |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
مگر قبلی ها متدین نبودند. در ضمن بیشترشون که با چفیه آمدند مثل همین این جدیدی ها ولی دوست عزیز قول می دهم که بچه های اینها هم مثل قبلی ها از کانادا و آمریکا سر در بیاورند و شما هم چهار سال دیگر این را خواهی دید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
این همه آرزوی نابودی دنیا رو کردی ی آرزو هم برای نجات مردم ایران از فقر و فلاکت می کردی
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
همونطور که جناب رییسی الان پاسخگوی شعارهایی که داده هست شما و استادتون هم از الان به فکر بهانه های 4 سال بعد باشید . اما مطمئن باشید در سایه این روال استادتون درصد مشارکت بعدی زیر 30 خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
پس به قول شما آقایان باید اسراییل و امریکا رو نابود کنند و انقلاب رو پخش کنند . پس برای مردم ایران چکار می کنند؟ فکر کنم نماینده مردم غزه باشند نه ایران عریز آریایی ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
اونهایی که ازنظر درجه ارزشی استاد امثال رائفی پور بودند و ریختند مجلس این شد نتیجه اش
حالا چهار سال دیگر منتظر مدیریت مشعشع رائفی پورها بمانید تا شاید امریکا و اسراییل را نابود کردند و وقت کردند فکری بحال جامعه ایران بکنند
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
من پیشنهاد میکنم تا می توانی کله ماهی بخور چون‌ کله ماهی پراز فسفر است و حرف های تو نشان دهنده این است که مغز تو فاقد هرگونه فسفر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
من اگر جای امثال شما بودم قبل از هر چیز نگران آراء سفیدی می شدم که نشانه ریزش خودیها است بعد نگران آراء باطله که کلیت انتخابات را با چالش روبرو کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
منتظرم ببینم 4 ساله دیگه چی میگی و مشکلات گردن کی میندازی
حرکت رائفی پور بهتر از انفعال کسانی بود که رای ندادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
رای ندادن انفعال نبود اینو هنوز نفهمیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
بدون شرح...........
ناشناس
| Canada |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
همینقدر که رای های باطله در بسیاری از حوزه ها از کاندیدها بیشتر رای آوردند، فعلا جواب شما باشد در ضمن با همین ده بیست درصد هم فعلا جشن بگیرید تا سال دیگه که دلار را برسانند به ۱۰۰ تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
هنوز نفهمیدی چرا اکثریت مردم رای ندادن ؟؟
معنی حراچ سکه چیست؟جواب... حراج پشتوانه پول ملی... حراج پشتوانه طلای بانک مرکزی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
درآمد دولت ... چطور در زمان روحانی این کار خلاف قانون عنوان شد
الحمدلله و از معجزات عصر ما از 60میلیون که قابلیت رای داشتند 200میلیون رای دادند این هم از معجزات است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
داداچ یه صفر اضافه گذاشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
حالت خوبه؟؟؟؟؟
بیست و پنج میلیون رای دادند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
اینایی که مثبت دادن از جنابعالی باهوش ترن
رافعی پور ایشون تو این دنیا سیر نمی کند خوش بحالش راخته ؟ فقط اگر وقت کرد حرفهای که قبلا زده گوش کنه ببینه کدامش درست بوده . خدا رحمت کند مریم میرزاخانی رو که دیگه از اعداد استاد رافعی پور رها شده
60 > 40
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
چهل و یک درصد مشارکت و ۳۰ درصد مردم هم
سیاسی نیستن یا بیماری دارن جمعیت معتادین و کارتن خواب و بیماران روانی و ... میمونه ۱۰ تا ۱۵ درصد جمعیت غربگدای مجازی که چون اهل ازدواج و خانواده نیستن نسلشون به زودی منقرض میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
40 کجا بود خوشبینانه ترین حالتش 20
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
نه عزیزم بچه های شما شرقگدا ها هم متمایل به غرب می‌شوند یک عدشون که اصلا مهاجرت میکنند همونجا بقیشون هم به اصطلاح شما غربگدا می‌شوند
کلا نگاه کن بچه های چندتا غربگدا شرقگدا شدند تقریباً صفر
برعکسش بالای 60 درصد هست حالا هی نیروی غربگدا تولید کنید.
خواستگاه رائفی پور و امثالهم، در بین 7 میلیون و 700 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در تهران، حداکثر همین پانصد هزار نفر هستند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
اونهارا هم ازدرو دهات اطراف اوردن
اخه تو این بدبختی و فلاکت کی به رایفی پور فکر میکنه؟
با اعلام ۵ درصد آرای باطله مشارکت جدی و موثر ۳۶ درصد بوده
فقط به این فکر کنید که چطور در یک مملکتی که این همه متخصص در زمینه های مختلف داره لیست آقای رائفی پور رآی میاره. یا اینکه آقای رائفی پور علامه دهرند یا اینکه راه ما به ناکجاآباد است! البته غافل نمونیم که بر اساس آمار رسمی تهران، در خوش بینانه ترین حالت اینها انتخاب ۱۵ درصد جامعه هستند و ۸۵ درصد دیگر یا پای صندوق نرفته اند یا رای سفید داده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
متدين تشريف دارن!
ناشناس
| Canada |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
دقیقا به همون علتی که در آمریکا با وحود این همه متخصص
... یک کسی مثل ترامپ رای میاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
متخصص هاتون هم دیدیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
معلوم نیست این فکرازکجا امده که تا یکجا ایرادی انتقادی میشه یک عده ادم که استانهای ایران را هم نمیشناسن بلافاصله میرن امریکا را وسط میکشن و قیاس می کنند؟

بابا اخه ایران جهانسومی کجاش با کجای امریکا قابل قیاسه؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
9.51
همون ترامپ هم قبل از اینکه رئیس جمهور امریکا بشه نشریه های مختلف چند کتاب ازش ترجمه کرده بودند
سلام. سال ها در انتظار همای سعادت بودیم. وقتی پیر شد دیدیم.
گران شدن طلا و سکه جهانی است و ربطی به داخل کشور نداره نباید بانک مرکزی شمش های کشور رو چوب حراج بزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
اصن مگه چیزی تو این مملکت ربطی به مسیولین داره ؟؟ مگه کسی توقعی داره از اینا ؟ پس ساندیستو بنوش
این که کف ثبت سفارش ربع سکه ۱۱ میلیون باشه که با دلار ۶۰ تومنی ۵ میلیون حباب به مردم بفروشن اسمش حراج نیست بلکه تاراجه دوست عزیزی که فکر می کنی بافروختن سکه سرمایه ملی رو حراج کردن بد نیست اول تحقیق کنی که به چه قیمتی می فروشن مگه حق ضرب یک سکه چقدره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
اون کسی که میره سکه رو با 5 میلیون حباب میخره حقشه کلاه گشاد تر سرش بره
بنابر اظهارات وزیر کشور همین نظام با کنار گذاشتن آرای باطله مشارکت هشت درصدی در انتخابات اخیر وجود داشته و شما مدعی هستی که معاندین در پی سیاه نمایی هستند؟ چیز روشن و امیدوار کننده ای هم هست که شما می بینی و بقیه نه؟
سقوط یک کشور!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
سقوط آلبانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
راستی این البانی کجاست؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
10.41
ما که نمیدونیم البانی کجاست چون ما ایرانی هستیم و اون
ندادن اکثریتی که رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
انحطاط یک کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
چرا جشن نگرفتند ؟؟؟؟؟؟
چه انتخاباتی برگزارشد ؟؟ خانمی جزو این لیست است که از 7 ماه پیش اعلام کرده که من نماینده تهران خواهم شد و اولین زن عضو کمیسیون انرژی خواهم بود /جای تاسفه
اقای باغستانی در مورد سهام عدالت متوفیان و ورثه شدیدا نادرست میگید و هیچکدام از سامانه ها کار نمیکنند و فقط برای رفع مسئولیت هر از مدتی مصاحبه میکنید.
رای های باطل مال پیرمرد پیرزن های عزیزه اندک رایوسفید هم یعنی من فقط به عشق نظام اومدم از مجلس راضی نیستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
کشورهای خارجی که در انتخاباتشان فقط ۳۵ تا ۴۰ درصد شرکت کردند

باید شرمنده و خجالت زده باشند !!!!!!؟

داستان داخلی ما کلا متفاوت از خارجی ؛
به نظرمن همانطورکه اقلیت های مذهبی درمجلس نماینده دارندجاداردازهرقوم ایرانی مثل قوم عرب لرکردترک بلوچ ترکمن وغیره هم یک نماینده درمجلس باشدوازحقوق قوم خوددفاع کندیا اینکه هراستان مجلس خاص خودش رادرکنارمجلس فعلی داشته باشد.واینکه لازم است یک بازنگری کلی درمورد نحوه گزینش کاندیداهاومعرفی کاندیداها به رای دهندگان یک تجدیدنظرکلی صورت بگیردومغایرتی بااستانداردهای جهانی نداشته باشدتارای دهندگان باتیب خاطرودرکمال آزادی وبدون جبرواجباروترس نظرخودرانوشته وبه صندوق های رای بیندازندتانتایج موردقبول همگان واقع شود. ان شاالله
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
برادر محترم الان هم از تمام اقوام بصورت عشیره ای و فبیله ای نمایندگان محترم به مجلس راه یافتند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
اگه بدونی تقریبا بیش از نیمی از نمایندگان دانشمند از جمله ولایت خودم که در مجلس حضور دارند نیره و طایفه ای هستند و سوار بر موج اقوام....به وارد می شوند غصت میگیره...
تابناک خلاف ننوبس اصلاح طلبان کاندید های اصلاح طلبان بطور کل در سراسر کشور ردصلاحیت شده بودند به همین دلیل هم لیستی نداشتند . دروغ چرا ؟
میزان مشارکت واقعی مردم قطعا کمتر از ۴۱ درصد بود ولی شما به عنوان حکمران بگو ۴۱ درصد تا مشکلاتت قدری کمتر بشه و اعتماد به نفست بیشتر
پاسخ ها
محمدمهدی مرادی (اسلام طلب)
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
مشارکت بیشتر از 41 درصد بود. چون توی این آماری که اعلام شده، ایرانیانِ خارج از ایران رو هم حساب کرده. ولی اونا که نمی‌تونن توی انتخابات مجلس شرکت کنن.
ماشاءالله استاد رائفی‌پور?
من هم امسال رأی اولی بودم و به لیست استاد رأی دادم.

خیلی خوبه که از همین اولین بارِ رأی دادنم، تونستم به افراد مناسبی رأی بدم.
ان‌شاءالله با تصویب طرح شفافیت، استاد رائفی‌پور می‌تونه تشخیص بهتری از افراد داشته باشه و نامزدهای خیلی بهتری رو برای مجلس بعد معرفی کنه.
بالاخره رائفی پور استاد رسائیه یا رسائی استاد رائفی پوره؟!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم