بازدید 6603
۵

کشف جسد دختر 9 ساله دو ساعت بعد از گم‌شدن

کد خبر: ۱۲۲۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴ 03 March 2024

درگیری مرگبار بر سر پارو کردن برف؛ کشف جسد دختر 9 ساله گمشده و همچنین کشف یک جسد سوخته در بیابان، سه پرونده تازه مقابل تیم جنایی قرار داد.

به گزارش ایران، نخستین قتل ساعت 10 صبح پنجشنبه 10 اسفند به تیم جنایی اعلام شد و بلافاصله آنها راهی محل حادثه در محدوده تجریش شدند.

در تحقیقات اولیه دوست مقتول که شاهد جنایت نیز بود، گفت: من و مقتول زمستان‌ها کار برف‌روبی خانه‌ها را در مناطق شمالی تهران انجام می‌دهیم.

روز حادثه برای کار به خیابان‌های بالای شهر آمدیم، هنگامی که در کوچه و خیابان داد می‌زدیم «برف پارو می‌کنیم» ناگهان سه مرد که افغانستانی بودند و آنها هم برف پارو می‌کردند، به سمت ما آمده و اعتراض کردند که آنجا محل کار آنهاست، ما نباید آنجا کار کنیم و باید جای دیگری برویم.

سر همین مسأله دعوایمان شد و آنها با چاقو به دوستم حمله کرده و او را به قتل رساندند.

با توجه به اینکه متهمان پس از جنایت متواری شده بودند، تحقیقات برای دستگیری آنها در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.
 
قتل هولناک دختر 9 ساله

ساعت 17 جمعه 11 اسفند، مرد جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از ناپدید شدن دختر 9 ساله‌اش خبر داد. مرد جوان گفت: نیم ساعت قبل دخترم برای بازی به کوچه و مقابل در خانه‌مان رفت، اما دقایقی بعد متوجه شدیم که او ناپدید شده است. هر چه جست‌و‌جو کردیم رد و سرنخی از او به دست نیاوردیم.

به دنبال این تماس مأموران وارد عمل شدند تا ردی از ستایش، دختر گمشده به دست آورند. در حالی که جست‌و‌جوها برای یافتن دختر بچه ادامه داشت، دو ساعت بعد از اعلام خبر ناپدید شدن ستایش، چند کودک که در تپه‌های اطراف خانه ستایش در محله مسعودیه سرگرم بازی بودند، با جسد خونین او مواجه شدند.

صدای فریاد بچه‌ها، خانواده آنها را به تپه‌ها کشاند و آنها با جسد دخترک 9 ساله مواجه شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. گزارش کشف جسد به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد و با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد که جسد متعلق به ستایش است.
معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی نشان می‌داد که دخترک با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. این در حالی بود که محل کشف جسد با خانه مقتول فاصله زیادی نداشت.

تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت از سوی تیم جنایی ادامه دارد.
 
کشف جسد سوخته در بیابان

سومین جنایت نیز زمانی برملا شد که چوپانی در حال عبور از بیابان‌های اطراف باقرشهر با جسدی سوخته مواجه شد. چوپان در تماس با پلیس از کشف جسد خبر داد و بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

در معاینات صورت گرفته از سوی متخصصان پزشکی قانونی مشخص شد، جسد متعلق به مردی 40 ساله است که از زمان مرگ و آتش زدن او حدود 24 ساعت می‌گذرد.

به دستور بازپرس جنایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
عوضش امنیت داریم !!!!!!!!!!!
حالا این اولش هست ، آقایونی که در مرزهای شرقی رو باز کردید تا جنبش اصیل منطقه راحت وارد ایران بشه ، منتظر باشن تا عواقب کارهاشون گریبان خودشون رو هم بگیره !!
با حضور برادران افغانی روز به روز بر آمار جنایات کشور افزوده میشود.
البته برای مسئولان مهم نیست.
خدا به حال این ملت رحم کنه. الان که حق رای هم پیدا کردن
چقدر قتل کارگر ایرانی بدست اتباع بیگانه بی اهمیت بوده که حتی اسمش رو هم نگفتید و لابلای خبر گذاشتید یک جایی که توجهی جلب نشه
میدونید چندروز برای اون کارگر افغانی الیاس که تصادفی کشته شد در فضای مجازی به دولت و ملت ما توهین کردند و رسانه های معاند اعم از بی بی سی و اینترنشنال و... مانور دادند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست