بازدید 7356
صد و چهل و ششمین روز جنگ غزه

عقب‌نشینی ارتش اسرائیل از منطقه «الزیتون» غزه/شمار شهدای غزه به ۳۰ هزار و ۳۵ تن رسید/حمله جدید حزب الله به ارتش اسرائیل

جنگ غزه در شرایطی وارد صد و چهل و ششمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۲۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ 29 February 2024

عقب‌نشینی ارتش اسرائیل از منطقه «الزیتون» غزه

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و چهل و ششمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

هشدار السیسی به بایدن درباره ادامه جنگ غزه
۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۱۵

رئیس‌جمهور مصر در گفت‌وگوی تلفنی با همتای آمریکایی خود درباره ادامه تشدید تنش نظامی در غزه و هدف قرار دادن غیرنظامیان هشدار داد.

 دفتر ریاست جمهوری مصر روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد سید عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر امروز تماس تلفنی از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دریافت کرده است.

احمد فهمی سخنگوی رسمی ریاست جمهوری مصر در رابطه با این گفت‌وگوی تلفنی گفت: دو طرف آمریکایی و مصری در این تماس به تلاش‌های مشترک مصر، قطر و آمریکا برای آرام کردن اوضاع نوار غزه، دستیابی به آتش‌بس، تبادل زندانیان و اجرای کمک‌های بشردوستانه پرداخته‌اند.

وی افزود: رئیس‌جمهور مصر بر ضرورت دستیابی به آتش‌بس فوری و پایدار که امکان دسترسی کافی و مناسب به کمک‌های بشردوستانه را فراهم می‌کند، به نحوی که بهبود واقعی اوضاع در نوار غزه حاصل شود، تأکید کرد و درباره خطر ادامه جنگ، تشدید تنش نظامی و هدف قرار دادن غیرنظامیان بی دفاع که نقض قوانین بین المللی و قطعنامه‌های مشروعیت بین المللی است، هشدار داد.

رئیس جمهور آمریکا نیز به نوبه خود از تلاش های مشترک مصر و قطر برای برقراری آتش بس در غزه که در حال حاضر برای بازگرداندن ثبات منطقه اولویت دارد، قدردانی کرد.

سخنگوی ریاست جمهوری مصر افزود: در این تماس همچنین به وضعیت کلی منطقه پرداخته شد و روسای جمهور دو کشور بر لزوم جلوگیری از گسترش درگیری در منطقه تأکید و توافق کردند که رایزنی و هماهنگی برای اطمینان از برقراری صلح و امنیت در منطقه ادامه یابد.

سازمان ملل: زندگی در غزه با سرعت وحشتناکی در حال نابودی است
۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۳

معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه و هماهنگ کننده امداد اضطراری سازمان ملل در واکنش به کشته و زخمی شدن صدها فلسطینی در جریان انتقال کمک رسانی، گفت که  زندگی در غزه با سرعت وحشتناکی در حال نابودی است.

 مارتین گریفیتس معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه و هماهنگ کننده امداد اضطراری سازمان ملل روز پنجشنبه به وقت محلی گفت که از کشته شدن و زخمی شدن صدها نفر در جریان انتقال کمک‌ها در اوایل امروز «وحشت » کرده است.

معاون دبیرکل سازمان ملل در امو بشردوستانه سازمان ملل تصریح کرد: «زندگی در غزه با سرعت وحشتناکی در حال نابودی است.»

سی ان ان: نگرانی آمریکا از احتمال حمله اسرائیل به لبنان افزایش یافته است
۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۲

مقام‌های ارشد دولت آمریکا و مسئولان اطلاعاتی این کشور از برنامه‌ریزی حمله احتمالی اسرائیل به لبنان در آینده ابراز نگرانی کرده و نسبت به عواقب ویرانگر آن هشدار داده اند.

 ‌این نگرانی تا حدی زیاد است که به جلسات اطلاعاتی و جاسوسی مقامات ارشد دولت جو بایدن، ‌ رییس جمهوری آمریکا، راه پیدا کرده است.

یک مقام آمریکایی آشنا با موضوع پیش‌بینی کرد، اسرائیلی‌ها تهدید برای حمله به لبنان را به امید پیشبرد میانجیگری آمریکا برای ایجاد توافق با طرف لبنانی مطرح می کنند.

گفتنی است دولت بایدن به طور همزمان مذاکرات موازی برنامه‌ریزی شده‌ای را با مقام‌های لبنانی و اسرائیلی به منظور ایجاد یک منطقه حائل به وسعت ده‌ها کیلومتر در جنوب لبنان دنبال می کند. مقامات آمریکایی معتقدند که این توافق حمله احتمالی (رژیم) اسرائیل به لبنان را به تعویق می‌اندازد.

یک مقام ارشد دیگر در دولت بایدن گفت: عناصری در داخل دولت و ارتش (رژیم) اسرائیل وجود دارند که طرفدار حمله به لبنان هستند. وی افزود، هر تهاجمی به لبنان می‌تواند منجر به تشدید بیشتر درگیری تا حدی شود که ما حتی نظیر آن را ندیده ایم.

حدود ۸۰ هزار شهرک نشین اسرائیلی از ماه اکتبر (مهر ماه) و در پی انجام عملیات طوفان الاقصی از شمال سرزمین‌های اشغالی آواره شده اند.

سفارت اسرائیل در واشنگتن در بیانیه‌ای نوشت: «دولت اسرائیل به وضعیت قبل از جنگ که در آن حزب‌الله تهدید نظامی مستقیم و فوری برای امنیت آن در امتداد مرز اسرائیل و لبنان نبود، بازنخواهد گشت.»

بایدن: آتش بس غزه احتمالا تا دوشنبه آینده حاصل نخواهد شد
۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا  برخلاف پیش‌بینی های گذشته خود گفت که  اکنون بعید است آتش‌بس در غزه میان اسرائیل و حماس در غزه تا روز دوشنبه هفته آینده اتفاق بیفتد.

خبرنگاران روز پنجشنبه به وقت محلی از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پرسیدند، آیا همچنان امیدوار است توافق آتش بس میان اسرائیل و حماس تا روز دوشنبه حاصل شود که بایدن  در پاسخ گفت: «امید داشتن در طبیعت انسان است.»

رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد که در حال گفت و گو با رهبران منطقه ای در این زمینه بوده است. با این حال، بایدن اشاره کرد این توافق ممکن  است دیرتر از  روز دوشنبه هفته آینده که خود قبلا پیش بینی کرده بود، بدست آید.

 بایدن پیش از این،   در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که چه زمانی آتش‌بس در غزه برقرار می‌شود، گفته بود: مشاور امنیت ملی گفته که ما (به آتش‌بس) نزدیک هستیم البته هنوز کار تمام نشده است. امیدوارم که تا دوشنبه آینده آتش‌بس برقرار شود.

دوحه پایتخت قطر  به تازگی میزبان دور جدیدی از گفت‌وگوها درباره آتش بس در غزه بود که با حضور نمایندگان اسرائیل، حماس و میانجی‌هایی از قطر، مصر و آمریکا برگزار شد.

رسانه های اسرائیلی گزارش داده بودند که انتظار می‌رود در این دوره از مذاکرات درباره فهرست اسامی اسرای رژیم اسرائیل و هویت اسیران فلسطینی که آزاد خواهند شد و همچنین شرایط آتش‌بس و بازگشت محدود غیرنظامیان به شمال نوار غزه بحث و گفت‌وگو شود.

واکنش بایدن به حمله اسرائیل به فلسطینیان در انتظار کمک

 رئیس‌جمهور آمریکا همچنین اعلام کرد که حمله به فلسطینی‌های  در انتظار کمک در شمال غزه، تلاش‌ها برای دستیابی به توافق بین حماس و اسرائیل را پیچیده‌تر خواهد کرد.

 بایدن در پاسخ به این سوال که آیا این حمله دستیابی به آتش‌بس را دشوارتر می‌کند، به خبرنگاران گفت: «حتما چنین خواهد شد».  

 رئیس جمهور آمریکا  همچنین مدعی شد که «دو روایت متفاوت از آنچه در جریان حمله رخ داده» وجود دارد و آمریکا در حال «بررسی» شرایط این حمله است.

حمله جدید حزب الله به ارتش اسرائیل
۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۰

منابع خبری بعد از ظهر امروز پنجشنبه از موج جدید حملات موشکی حزب الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در کشتزارهای اشغالی شبعا خبر دادند.

 حزب الله لبنان موضع نظامی «الرمثا» و مرکز نظامی «زبدین» ارتش رژیم صهیونیستی در کشتزارهای اشغالی شبعا را با چندین فروند موشک هدف قرار داد.

در همین حال، رسانه های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه پدافندی ارتش این رژیم در خلیج حیفا و شنیده شدن صدای یک انفجار پس از تشخیص یک شیء مشکوک در آسمان خبر دادند.

این رسانه ها گفتند: این اولین بار است که صدای آژیر خطر در خلیج حیفا به گوش می رسد.

روایت نظامیان صهیونیست از چالش‌های بزرگ نبرد غزه
۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۹

تعدادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی به ناتوانی‌ در نابودی حماس و ناامیدی از تلاش‌های نافرجام خود در جنگ غزه اذعان کردند.

 نظامیان صهیونیست می‌گویند ارتش رژیم صهیونیستی راه‌حل اصولی و سیستماتیکی برای کشف و نابودی تونل‌های حماس نیافته است.

این نظامیان در گفت‌وگو با روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال تصریح کردند: «حماس با کارگذاشتن تله‌های انفجاری در ساختمان‌های همه مناطق نوار غزه به دنبال کشتن نیروهای ماست».

همچنین یک نظامی اسرائیلی در خان‌یونس گفت: «نابودی حماس بسیار دشوار خواهد بود. بسیاری از نظامیان درباره هدف از تلاش‌هایشان با توجه به عدم وجود یک طرح و برنامه مشخص سوال می‌کنند.»

این روزنامه در ادامه نوشت، بسیاری در ارتش رژیم صهیونسیتی نگران این هستند که «انباشت پیروزی‌های تاکتیکی ممکن است منجر به پیروزی پایدار در غزه نشود.»

این روزنامه به نقل از فرمانده تیپ ۹۸ ارتش صهیونیستی در خان یونس افزود: «خارج کردن مبارزان حماس از تونل‌ها بزرگترین چالش است».

شمار شهدای غزه به ۳۰ هزار و ۳۵ نفر رسید
۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۷

وزارت بهداشت غزه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که ۸۱ شهروند فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته به شهادت رسیدند و شمار شهدای غزه از آغاز جنایات صهیونیست ها از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۰ هزار و ۳۵ نفر رسید.

 وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز پنجشنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۹ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۱ شهروند فلسطینی را شهید و ۱۳۲ نفر دیگر را زخمی کرد و بدین ترتیب شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۰ هزار و ۳۵ نفر رسید.

این وزارتخانه افزود: در این مدت، ۷۰ هزار و ۴۵۷ شهروند فلسطینی نیز زخمی شده اند.

جهاد اسلامی: کشتار جدید در غزه، میزان جنایتکار بودن اسرائیل را نشان داد
۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۵

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به کشتار امروز پنجشنبه ارتش رژیم صهیونیستی در شهر غزه تاکید کرد که این جنایت، گواهی بر میزان جنایتکار بودن این رژیم نازی است

به گزارش پایگاه خبری «الجزیره»، جنبش جهاد اسلامی در واکنش به کشتار امروز مردم مظلوم شهر غزه در بیانیه ای تاکید کرد که این جنایت هولناک علیه مردم شهر غزه در نزدیکی خیابان «الرشید»، نشانگر میزان جنایتکاری این رژیم است و ما دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، کشورهای های غربی حامی رژیم صهیونیستی، کشورهایی که در مقابل این جنایات سکوت می کنند و از همه مهم تر سازمان های عربی را مسؤول این جنایت می دانیم.

جنبش جهاد اسلامی ادامه داد: این جنایت هولناک دلیل روشنی بر جنگ نسل کشی صهیونیست ها علیه ملت ما در غزه است و چنین اقداماتی فقط صلابت و استواری ملت ما در مقابل ماشین کشتار رژیم صهیونیستی را دو چندان خواهد کرد و آنها را در پایبندی به مواضع خود پایبندتر خواهد ساخت.

سقوط پهپاد ارتش اسرائیل در جنوب لبنان
۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۳

شبکه المیادین ظهر امروز پنجشنبه از سقوط یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف شهرک اللبونه در جنوب لبنان خبر داد.

شبکه المیادین به علت سقوط پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی اشاره ای نکرده است.

پیش از این، مقاومت اسلامی لبنان پایگاه «جل العلام» ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را با دستکم ۱۰ راکت هدف قرار داده بود.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی شهرک های بیت لیف و رامیا و مناطق بنت جبیل و عیناتا در جنوب لبنان را هدف حملات هوایی و توپخانه ای قرار داد.

شمار شهدای جنایت جدید اسرائیل در غزه به ۱۰۰ نفر رسید
۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۱

شبکه المیادین گزارش داد که تعداد شهدای جنایات جدید ارتش رژیم صهیونیستی در میدان النابلسی در نزدیک خیابان الرشید در شهر غزه به بیش از ۱۰۰ نفر و شمار زخمی ها به حدود یکهزار نفر رسیده است.

 ارتش رژیم صهیونیستی در جنایت جدید خود، به شهروندان فلسطینی که در میدان النابلسی در شهر غزه در انتظار رسیدن کمک های انسانی بودند، حمله کرد.

پیشتر گزارش ها حاکی از شهادت ۷۰ شهروند فلسطینی و زخمی شدن ۶۰۰ نفر دیگر بود و اکنون شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود در غزه از افزایش این آمار خبر می دهد.

پیش از این نیز رسانه های فلسطینی گزارش داده بودند که در جنایات ارتش رژیم صهیونیستی طی شب گذشته تاکنون در مرکز و جنوب نوار غزه، ۴۷ شهید فلسطینی به بیمارستان «شهدا الاقصی» در شهر «دیرالبلح» منتقل شدند.

منابع خبری همچنین از تداوم حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه «خان‌یونس» و مناطق شرقی شهر «رفح» در جنوب نوار غزه خبر دادند.

شمال شهر غزه نیز صبح امروز پنجشنبه شاهد بمباران و گلوله باران ارتش رژیم صهیونیستی است.

عقب‌نشینی ارتش اسرائیل از منطقه «الزیتون» غزه

پس از گذشت بیش از ۱۰ روز درگیری شدید میان رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست در منطقه «الزیتون» در جنوب شهر غزه، رزمندگان مقاومت، نظامیان صهیونیست را مجبور به عقب نشینی از این منطقه کردند.

 یک فرمانده نیروهای مقاومت فلسطین به شبکه «المیادین» گفت که نظامیان صهیونیست پس از تحمل خسارات فراوان از رزمندگان مقاومت، مجبور به عقب نشینی از منطقه «الزیتون» در جنوب شهر غزه شدند و بقایا و لاشه تانک های صهیونیستی در بسیاری از محورهای درگیری پراکنده است و آثار خون و لباس های نظامی برجای مانده در بسیاری از خانه ها و خیابان های این منطقه دیده می شود.

یک فرمانده مقاومت نیز دیروز چهارشنبه به المیادین گفت: صهیونیست ها در درگیری ها خسارات زیادی متحمل شدند و بالگردهای رژیم صهیونیستی سه بار برای انتقال کشته ها و مجروحان خود در منطقه فرود آمدند و جنگنده های رژیم صهیونیستی نیز در چندین محور حملات شدیدی را انجام دادند و برای پوشش عملیات تخلیه و عقب نشینی، وارد عمل شدند.

این فرمانده مقاومت افزوده بود: رزمندگان ما از همه محورها همچنان در مواضع رزمی خود هستند و طبق برنامه های تعیین شده، وظایف خود را انجام می دهند و منطقه الزیتون به گورستان تانک های مرکاوا تبدیل شده و نظامیان صهیونیست دچار سرگردمی شده اند.

هشدار اولمرت درباره خطر حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به رفح

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نسبت به خطر غیرقابل تحمل حمله زمینی به شهر رفح هشدار داد و از نخست وزیر فعلی این رژیم خواست جنگ را متوقف کند و از نوار غزه خارج شود.

 «ایهود اولمرت» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ با شبکه بلومبرگ آمریکا به حمله احتمالی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح واقع در جنوب غزه پرداخت و گفت از نظر آمریکا این اقدام غیرقابل تحمل است. وی افزود مهمترین خطر برای رژیم صهیونیستی این است که مصرِ همسایه ممکن است معاهده دیپلماتیک ۴۵ ساله خود را با این رژیم لغو کند.

اولمرت که بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ رژیم صهیونیستی را رهبری کرده است، ادامه داد حمله به رفح ممکن است منجر به فروپاشی توافق صلح با مصر شود و این برای رژیم صهیونیستی قابل تحمل نیست.

او مدعی شد، «دولت مصر از نابودی حماس خرسند خواهد شد، اما نگران واکنش مردم این کشور نسبت به تلفات بیشتر فلسطینیان است.»

بلومبرگ گزارش کرد قبلا مصر بارها به رژیم صهیونیستی درباره حمله به رفح هشدار داده؛ اما اعلام نکرده که توافق صلح را لغو می‌کند.

اولمرت در ادامه این مصاحبه از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست، جنگ غزه را متوقف کند و روی طرحی متمرکز شود که ارتش این رژیم را قادر می‌سازد غزه را ترک کند و نیروهای حافظ صلح بین‌المللی را به آنجا بفرستد.

وی در این باره به حضور نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان اشاره کرد و گفت امکان استقرار نیروهای مشابه در غزه وجود دارد. کشورهای عربی تمایل نخواهند داشت که فورا نیروی حافظ صلح به غزه بفرستند؛ اما در صورت وجود ثبات در این باریکه، ظرف دو سال آماده خواهند بود که این مسئولیت را از اروپایی‌ها بگیرند.

اولمرت گفت به محض خروج ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه، کابینه این رژیم باید مذاکرات صلح با فلسطینی‌ها را شروع کند. هرچند این مسائل باید بدون پیش‌شرط باشد، به نفع رژیم صهیونیستی است که در نهایت اجازه تشکیل یک کشور مستقل فلسطینی را بدهد.

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی ادامه داد، برای مدت بسیار طولانی مردم سراسر جهان از رژیم صهیونیستی بابت اشغالگری بیزار بودند چرا که رژیم صهیونیستی سال هاست که تلاش‌ها برای دستیابی به یک تفاهم معقول با فلسطینی‌ها را رد می‌کند. رژیم صهیونیستی برای فلسطینی‌ها بستری جهت تعیین حق سرنوشت خود فراهم نکرده است.

وی همچنین معتقد است، نتانیاهو می‌خواهد جنگ غزه را طولانی کرده و از برگزاری انتخابات زودهنگام ممانعت کند؛ مساله ای که نتانیاهو به ظاهر آن را نمی‌ پذیرد.

اخراج ۹ نظامی صهیونیست از غزه به‌ دلیل نافرمانی

رادیو رژیم صهیونیستی گزارش کرد، ارتش این رژیم ۹  نظامی خود را به دلیل سرکشی از دستور از غزه خارج کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی که به دلیل وارد شدن تلفات انسانی و خسارات مالی هنگفت در نتیجه تداوم جنگ غزه اکنون با بحران بزرگی دست وپنجه نرم می‌کند، چند تن از نظامیان خود را به دلیل سرپیچی از اوامر فرماندهان اخراج کرد.

فرسایشی شدن جنگ غزه موجب خشم شدید نظامیان ارتش اشغالگر و وارد شدن آسیب‌های جسمی و روانی بسیاری به آن‌ها شده است؛ تاجایی‌که برخی با ادامه جنگ مخالفت و بسیاری نیز برای مداوا به مراکز توانبخشی مراجعه کرده‌اند. 

رادیو رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که ارتش ۹ تن از نظامیان خود از تیپ «جفعاتی» را طرد و آن‌ها را به دلیل مخالفت با انجام دستوراتش از غزه اخراج کرده است.

اخیرا نیز روزنامه عبری «هاآرتص» گزارش داد، سربازان تیپ جفعاتی در ارتش رژیم صهیونیستی با مشارکت در عملیات نظامی در غزه مخالفت و دلیل آن را نادیده گرفتن وضعیت جسمی و روانی‌ خودشان از سوی فرماندهان اعلام کردند.

هاآرتص نوشت: این سربازان تاکنون نتوانستند استراحت کافی برای بهبود وضعیت جسمی و روانی خود داشته باشند.

از زمان آغاز عملیات زمینی در غزه، تیپ جفعاتی، شمار بسیاری از سربازان خود را از دست داده است؛ جنگ، تبعات روانی و جسمی فراوانی روی نیروهای اشغالگر داشته است.

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴۳
آمریکا و اسراییل و انگلیس و اکراین باید از صفحه روزگار محو شونند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
آب و هوای آلبانی چطوره، دیروز می گفتی هنیه کجاست امروز دستور محو آمریکا...
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
اینایی که گفتی بیش از ۳۰ تا کشور پشتشونه آقای با سواد
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
با مردم مظلوم اوکراین چیکار داری ؟ چون حاضر نشدن خاکشان را به ا پوتین بدن باید بمیرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
علی برکت الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
فقط با محو شدن روسیه وانگلیس موافقم.دو کشور خبیث.
هین جنگ تموم میشه صهیون گدا میمونه و پروند سیاه حمایت از نسل کشی اسرائیل
زلنسکی میگه کل تلفات ما در جنگ با روسیه 30 هزار کشته بوده

به خدا این زلنسکی بیخود کمدین نشده بود ؛ الانم که رئیس جمهوره هنوز داره شغل کمدینی رو ادامه میده
مغز براندازان هم اکنون
" عقب‌نشینی ارتش اسرائیل از منطقه «الزیتون» غزه"
ارتش اسراییل از منطقه الزیتون غزه عقب نشینی نکرده بلکه تا رود نیل پیشروی کرده

تشخیص
جفت کمک های عقب مغز
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
نخونده منفی
به نظرتون چی میشه که در بلاد کفر یک افسر ارتش آمریکا مقابل سفارت اسرائیل خودش رو آتیش میزنه در اعتراض به جنایات غزه

اما براندازان در ایران و حامیان جنبش ز ز آ ، اینجا با تمام توان از اسرائیل دفاع میکنن و با کشته شدن نوزادن شیرخواره فلسطینی احساس مسرت و خوشی میکنن؟

چی شد که به اینجا رسیدی برادر ؟!
انگلیس روباه مکار
آمریکا عقرب جراره
اسرائیل کفتار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
روسیه تجزیه بشه جریان فلسطین بازی هم تموم میشه.اینا همش کار روسها است.
اینایی که اینجا از اسرائیل طرفداری میکنن از لشکر سایبری هستن؟ یا خودشون واقعا ذاتن بی شرفن ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
هر دو گزینه صحیح می باشد
اعراب تا شده شکست خوردن
ای اسرائیل ضعیف که اصلا حمله نمیکنی و فقط نظاره گر هستی !
مرگ بر پوتین
مرگ بر شی
مرگ بر کیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
مرگ بر آمریکا مادر تمامی جنگ ها و فتنه ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
عه مرگ گفتن که بد بود
حداقل یک عکس و فیلم از این گورستان تانکا منتشر کنین دیگه تو ۲۰۲۴ حرفی نمیشه حرف زد این گورستان مخوف تانکای اسراییل رو فیلمشو پخش کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
همان یک تانک پریروز است که دیروز به بیست تانک تبدیل شد و امروز به«عقب نشینی ارتش اسرائیل از منطقه الزیتون»
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
این تانکها هنوز نابود نشده امریکا پولش رو داده.چون اسراییل حافظ منافع امریکا ودلار امریکاست.
باز هم تابناک خبر راکت پراکنی های بی حاصل حزب الله به اسرائیل را نوشته و از حملات منجر به تلفات اسرائیل به حزب الله چیزی نگفته.
الان دیگه همه می دانند که آب فلسطینی ها و صهیونیست ها توی یک جوی نمیرود با این حال عده ای از اسرائیلی ها و عده ای در جهان اسلام می گویند این دو قوم نباید جدای از هم زندگی کنند و باید در یک کشور در کنار هم باشند مثل کبریت و پنبه . عقیده آنها شبیه مسیحی یان قدیم می باشد که طلاق را به کلی برای زوجین حرام می دانستند و با این عقیده مشکلات بسیاری را باعث شدند .
طوفانی که حماس به پا کرد به جای نابودی اسرائیل غزه را ویران کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
آسیبی که باید رو زد به اسرائیل
به زودی رژیم اشغالگر به دست رزمندگان جان بر کف اسلام نابود خواهد شد
به زودی مشرکین و کفار ساکن در فلسطین اشغالی منقرض خواهند شد و بندگان خدا در فلسطین ساکن خواهند شد و احکام خدا(نماز-روزه-حجاب)در سرتاسر فلسطین اجرا خواهد شد ان شاء الله
نحن غالبون
اللهم ارزقنی توفیق الشهادت
اللهم اعطنی بهشت عدن
«انباشت پیروزی‌های تاکتیکی ممکن است منجر به پیروزی پایدار در غزه نشود.»

چه غلط ها! اسرائیل کجا حتی یک پیروزی داشته است چه برسد به انباشت پیروزی ها؟
اولمرت خرفت در اسراییل، نقش بایدن خرفت و ترسو در آمریکا را بازی می کند.
نتانیاهو یقینا اجازه نخواهد داد تا حماس به حیات سیاسی خویش ادامه دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
برو پی کارت بابا حماس یعنی تک تک مردم فلسطین مخصوصا خانواده و نزدیکان قربانیان
چرا هنیه نمیره غزه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
چرا علی کریمی نمیاد ایران؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
۱۷:۳
. علی کریمی یه اسطوره فوتباله ، همین
کاملا معلومه که نگارنده این اخبار هنوز معنی دقیق عقب نشینی نظامی رو نمیدونه وگرنه نمیگفت که ارتش اسراییل از الزیتون عقب نشینی کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
سخت نگیر، داداش. در این چهار ماه تابناک و سایت های همسو دهها بار خبر از عقب نشینی اسرائیل از غزه داده اند. این که فقط یک محله است.
اگر رسایی و پناهیان به غزه رفته بودند، شهر رفح در محاصره صهیونیست ها نمی افتاد و اسراییلی ها تا این حد گستاخ نمی شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
به خاطر همین حرفت فردا به رسایی هم رای میدم
سید حسن نصرالله کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
توفکر اینه چی بگه
در خبر دیروز هم «نظامیان صهیونیست دچار سرگردمی» شده بودند. امروز هم مجدداً دچار «سرگردمی» شده اند.

مدیونید اگه فکر کنید کپی پیست انجام شده.
من کاری با حماس ندارم اما در مورد مردم غزه باید با زور اسلحه هم که شده یک مسیر کمکی برای آنها باز شود و اگر اسرائیل بخواهد جلوی آن قرار بگیرد پاسخ جنایت باید جنایت باشد و شدیدترین حملات به او شود

موضوع دو گروه نظامی نیست موضوع انسانیت و مردم بی دفاعی است که تحت شدیدترین محاصره و ویرانی گسترده هستند
این یک وظیفه انسانی و الهی است
۝۝۝۝۝۝۝
﴿الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم﴾
۝۝۝
﴿اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج﴾
۝۝۝
یا الله به حق محمد و آل محمد
از اختلاس و تورم نجاتمون بده
۝۝۝
و
از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.
۝۝۝
﴿الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم﴾
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست