بازدید 1531

نجات جان ۳ صیاد در آب‌های دریای عمان

معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان سه صیاد یک قایق صیادی با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار و همکاری شناور همیار ناجی در آب های دریای عمان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴ 28 February 2024

به گزارش «تابناک»، سید احمد هاشمی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: این قایق صیادی که از دو روز قبل با ۳ نفر سرنشین در فاصله ۱۳۵ مایلی از بندر چابهار در حال صید بود به علت خرابی موتور و وضعیت جوی نامساعد، در دریا سرگردان بود.

وی افزود: این شناور از بندر صیادی پزم برای صید به این محدوده رفته بود که عملیات نجات با هماهنگی MRCC چابهار و با همکاری همیاران ناجی بعد از ۲۸ ساعت عملیات جستجو و نجات با موفقیت به پایان رسید و هر سه نفر سرنشین این قایق در سلامت کامل، نجات یافتند.

 این مقام مسئول به فرماندهان و خدمه شناورهای سنتی و لنج ها توصیه کرد: حتما صیادان در زمان اعزام به صید از اطلاعات هواشناسی دریایی با شماره تماس ۰۵۴۳۵۳۲۱۴۱۵ مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی اطلاع حاصل نمایند و به صیدگاه های مشخص اعزام شوند و اطلاعات منطقه صید را در اختیار مالک شناور قرار دهند و تجهیزات ایمنی از قبیل لایف رافت، حلقه نجات و جلیقه نجات به تعداد پرسنل شناور به همراه داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست