بازدید 34495

همتی: خواهش می‌کنم با صندوق قهر نکنید!

استاد دانشگاه تهران گفت: «امیدوارم خانه گفتگوی دانشگاه تهران مطلعی برای همفکری و هم‌نشینی و دیالوگ بیشتر باشد تا با همدیگر بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم. همه ما در داخل یک کشتی هستیم، این کشتی را باید همه با هم مواظبت کنیم.»
کد خبر: ۱۲۲۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ 26 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، عبدالناصر همتی استاد دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران در نشست خانه گفت وگوی دانشگاه تهران که با حضور بیش از ۸۰ استاد دانشگاه تهران از طیف‌های فکری متفاوت و چهره‌های سیاسی از احزاب و گروه‌های سیاسی مختلف در تالار شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: «از موقع انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خواهشم از مردم این بود که با صندوق قهر نکنیم. همین الآن هم همین عقیده را دارم. هنوز هم معتقدم نباید با صندوق رأی قهر کرد، برای اینکه معتقد هستم باید از فرصت‌ها استفاده کرد تا بتوانیم تکثر سیاسی را بالا ببریم.»

وی با طرح برخی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور، تجدید نظر جدی در بررسی صلاحیت‌ها را به عنوان یک خواسته مطرح کرد و گفت: «حکمرانی ما مشکل دارد. این را حل نکنیم مسئله مربوط به انتخابات هم حل نمی‌شود.»

همتی با تاکید بر اینکه یک دولت مقتدر و یک مجلس مقتدر باید مسائل اساسی را حل کند، تصریح کرد: «در مجلس یک مصوبه خیلی ضعیفی درباره واردات خودرو دست دوم را نتوانستند به نتیجه برسانند. آیا امیدی است که این مجلس تمام مشکلات جدی کشور را حل کند؟»

همتی افزود: «امیدواریم که این انتخابات پرشور باشد به خاطر اینکه کشور ما و امنیت ملی ما به این وابسته است. تخفیف یا تشدید تحریم‌ها به نتیجه انتخابات حتماً وابسته است؛ بنابراین هیچ کدام از ما نمی‌توانیم آرزو داشته باشیم که خدای ناکرده کشور ضعیف شود.»

وی با بیان اینکه ولی واقعیت را نمی‌توانیم کتمان کنیم، ادامه داد: «من استاد دانشکده هستم و هر روز دانشجو می‌آید برای نمره بالای ۱۷ با من چانه‌زنی می‌کند. می‌گویم شما چرا این قدر چانه‌زنی می‌کنید، می‌گوید به خاطر اینکه با نمره زیر ۱۷ نمی‌توانم اپلای کنم. نه اینکه دانشگاه تهران بد باشد، ولی واقعیتش این است که مردم و جوان‌ها و طبقه متوسط این راهی که داریم جلو می‌رویم را نمی‌پذیرند و نمی‌پسندند.»

استاد دانشگاه تهران ادامه داد: «ما تا نتوانیم تعامل را در داخل خانه خومان و در داخل کشور و بین خودمان و کشورهای دیگر برقرار کنیم، نمی‌توانیم کار را پیش ببریم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۹
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰۴
با صندوق دوستیم اما با همتون قهر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
من جوانی ۳۸ساله مجرد آقای همتی ۱۸سالگی سربازی رفتم بیکارم مجردم هیچی از خودم ندارم چرا ولی بچه های شما ها مسعولین همه چیز دارن دق دقه برای زندگی ندارن خداوکیلی خجالتی نمی‌کشی میگی بیا آری بدی بشین یک کمی با خودت خلوت بکن ببین چه به سر جوانان امده من شناسنامه دیگه جای رای دادن نداره تا حالا رای دادیم اینجوری حال روزمان این یک دفع رای نمی‌دم ببینم چه جوری میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
۱۹:۵۹ دمت گرم کاملا درست گفتی منم دقیقا مثل خودت ،۳۸ سالمه و مجرد و نه کاری دائمی نه حقوقی ،ماهی ۷ تومن بهم میدن.کار دیگه ای هم ازم بر نمیاد چون پول و سرمایه ای ندارم.با خانوادم مستاجر هستیم هیچی نداریم.بهرحال دمت گرم داداش.
ههههههههه
بابا ول کن تو رو خدا بزار به بدبختی خودمون برسیم.
پاسخ ها
بیژن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
معمول هست که بدبخت ها بدبختیشون در همینه که رأی نمیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
بیژی خوشبخت ایول حال میکنیآ.الان تو مثلا خوشبختی که اومدی تو تابی و نظر میدی و ادعایه خوشبختی میکنی با رای دادنت؟؟؟یا پول نداری که لااقل یه فیلتر شکن بگیری و اینستا و ایکس و اینا بری کلک!! خلاصه خوش باش با خوشبختی رای دادنهات.!!
بنده هیچ وقت با صندوق رای قهر نکرده‌ام وجمعه رای خواهم داد.به امید خدا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
انشالله پات بشکنه موقع رفتن
پیرمرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
بقول خودت بنده ای !! پس کی آزاده میشی ؟؟!!
این کشتی نجات فقط مال شماست ما ملت غرق دریا شدیم
پاسخ ها
بیژن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
حرف هایی که مریم تو مختون کرده.امثال شما خیلی خوبه که رأی نمیدن
چشم
خودشان توصیه به رای اعتراضی میکنند و بعد با تریپ دلسوزانه خواهش میکنند که با صندوق قهر نکنید ؛ناصر!مارا فازا؟هنوز نفهمیدی که کنار گذاشته شدی توسط مردم؟
شما اگه کاربلد بودین زمون خودتون یه گلی سر این ملت می کشیدین حالا برا ما اقتصاد خوان شدی اینو بدونید شاید این دنیا کسی گند کاری هاتون رو کاری نداشته ولی بدونین پای تک تک همتون گیر هست هر خانواده ای به خاطر بی عرضه گی های شما به مشکل خورده چه اقتصادی چه اجتماعی چه اخلاقی خودتون رو برا محاکمه نزد خدا آماده کنید هر جوانی به خاطر عدم ازدواج هرگناه اخلاقی که مرتکب شده یه پای گناه به پرونده حضرتعالی هم نوشته
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
من مصاحبه شما آقای همتی در صدارت بانک مرکزی ایران در تلویزیون نگاه می کردم ، مجری پرسید مگر نمی‌گویید واردات خودروهای لوکس غیرقانونی و ارز به آنها پرداخت نمی‌شود پس چطور وارد می‌شوند ؟ آقای همتی شما فرمودید که از بالا دستور می‌دهند و ما هم پرداخت می‌کنیم. هم تو و هم دستور دهنده به تو غیرقانونی عمل کردید . حالا برای من می‌فرمایید که رای دهیم بروند در مجلس قانون عدم واردات خودروهای لوکس را دوباره تصویب فرمایند.؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
۲۰:۵۰
دمت گرم بسیار خوب و درست و به موقع.ایول.
اصلاح طلبان ،از یه طرف مردم رو ناامید میکنن و نیومدن پای صندوق رای رو مطرح میکنن ، غز طرفی مظلوم نمایی !!!!
هیچگاه مردم ایران نمی توونن ذات این جناح رو بشناسند!!!!
این نظر شماست اقای همتی .ملت نجیب ایران با صندوق قهر نیستند.شماها اصلاح چی ها مشکل ملت ایرانید.
آقای همتی چرانبایدقهرکردمسولین وقتی رای می اورننددیگربرای مشکلات مردم ارزشی قائل نیستند
روزهای غیر از انتخابات ، معمولاً خواهش نمی کنید، فقط تهدید
یعنی خودت رو در این حد می بینی که ملت ایران رو نصیحت کنی بدبخت دفعه قبل حتی همسرت بهت رای هم نداد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
اینارو میگن که از سفره کنارزده نشند
چشم
مطمئن باش قهر نمیکنیم.
کشور وحکومت ما اسلامیه..
رهبر عزیزما مرجع تلید دینی وفردی لایق ونترسه
قهر چه مهنا داره آقای همتی؟
شما دوستی خودت رو باخزانه بانک ملی حفظ کن مابا صندوق قهر نمیکنیم

آفرین عزیز دلم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
فازت چیه؟ کدوم وری وایسادی؟!
تو هم مشخص شد از مرحله پرتی
تورو خدا منتظر افاضات جنابعالی بودیم
نگران نباشید به اندازه کافی افغانی برای تعامل و هم فکری هست
انشاالله همه با هم با قدرت رای خواهیم داد ???????????????????????????????????????????????????????????????????
به خاطر امنیتی که امروز دارم رای می دهم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
دیشب خونه همسایه مون رو دزد زد هیچ امنیتی نداریم. پس من رای نمیدم
از کبوتراهنگ چه خبر
کدوم صندوق ؟ کدوم رای؟ کدوم انتخابات ؟
ما داخل یه کشتی هستیم؟ پس چرا بعضیا تو عشق و حالن و بعضیا تو اوج بدبختی؟ من که غرق شدم پس اهمیتی نداره شما هم غرق بشین! این کشتی کلا غرق بشه هیچ مهم نیست
عچب ببین چقدر براشون منافع داره که اینجوری التماس میکنن.
اقای همتی چهار سال است دغدغه شما اصلاح اقتصاد ایران است ایا نتیجه ای حاصل شده نخیر پس اجازه بدهید مردم رای ندهند اینها اصلاح پذیر نیستند بگذارید باهم غرق شویم مرگ یکبار شیون یکبار
آقای همتی کمر مردم زبر بار و تورم افسار گسیخته است و فقر و فلاکت خم شده حقوق من معلم بازنشسته کفاف نیم کیلو گوشت بدون چرب نمی شود شمارا به شرافتا قسم بازهم رای دهم ؟
کشور بدون استاد دانشکاه بدون علم فایده ندارد بله کشور. بااستاد موفق هست حتی سفره های خالی یخچال های خالی بله علم استاد علت موفقیت همه امورات زندکی ما هست
اولا کسی با صندوق قهر نکرده ثانیا اینکه همین آقایون و این آقا چندین سال مسولیت های کشور دستشون بود مثلا چه گلی زدن سرمون که الان دلسوز ما شدن و نظر میدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟الان خیلی وضعیت تولید و کارخانه ها و مردم و کشور بهتر از زمان ایشان هست لطفا بسه عوام فریبی
دقیقا میخوایم چیو انتخاب کنیم ؟بین چی وچی ؟کی بشه ؟انتخابای قبلی نتیجش چی شد؟؟؟؟!!
حرفهای گنده تر از دهنت نزن جایگاه والایی نه تو نه روحانی در مملکت دیگر ندارند
به دنیال پست هستید تا خدمت
خواهش میکنم خواهش نکن
پاسخ ها
حسین رضاپور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
قبلا امتحان شدی
همون همیشگی !
اینایی که همیشه کاندیدا میشن بیش از ۹۰ درصدشون سابقه نمایندگی، معاونت، وزارت، ریاست یا حداقل مشاور رو داشتند اگر قرار بود اوضاعمون درست بشه خیلی وقت پیش درست میشد مردم از آدم های تکراری بی دغدغه و ناتوان در حل مشکلات خسته شدند جناب آقای همتی
حاج اقا فکر کنم صندوق مال شماست ربطی ب ملت ایران نداره
باشما قهریم ومدیران
آقای همتی نمیخواد نصیحت کنی هر که خودش میدونه چ کار میکنه همونطور که از پس ای همه بدبختی اقتصادی له میشن بلند میشن
ای دفعه هم هر که خودش میدونه چ کار کنه
شما جزو مردودیها هستی عملکرد قبلی شما ذات شما را نشان داد
کی هست این؟
همتی مگه زنده ست.
موقع انتخابات از خواب زمستانی بیدار شدند ولی چرا تو زمستان آهان متوجه شدم انتخابات تو زمستانه.
سلام
احتراما، هر انسانی برای اقدام به انجام کاری، هدف و انگیزه ای دارد، هر یک از ما از خودمان بپرسیم اعمال ، رفتار و کردارمان چه بوده آنگاه از مخاطبان خویش انتظار داشته باشیم.
والسلام
چشم
جناب آقای همتی شماازکشتی چندطبقه حرف میزنید. دراین کشتی یه عده بهترین غذاهاوبهترین امکانات رواستفاده میکنن یه عده هم گرسنگی راتحمل می کنندودرفقرکامل به سرمیبرندتاکی حصرت علی میفرمایددرخانه ای که فقربیایددین وایمان ازدردیگرخارج میشود. من ازخانواده ایثارگران هستم. بسیارمقیدبه دین ومذهبم ولی پسرم ازموقعی رفت سربازی نمازنمیخونه توروخدابس کنیداین همه بی عدالتی این همه فساداین همه تبعيض هرکسی رای میاره فقط دوربریایش به نون نوا میرسندمسولین سرشونوکردن توبرف فک کردن مردم هالوهستن.
ما با صندوق قهر نمی‌کنیم . فقط بگو حسن با چه روشی اقتصاد مملکت رو اینچنین به خاک سیاه نشاند ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
اشتباه گرفتی قبلا حسن بودالان ابراهیم
ما که غرق شدیم پولدارها نیز مهم نیستند غرق بشن
مجاس درکجای امور است
من میخواهم رای بدهم اما پدر و مادر 90و80ساله ام در یک شهر کوچک مستاجرند و ماهی 6میلیون تومان اجاره می‌دهد خودشان ریالی درآمد ندارند غیر از یارانه که احمدی‌نژاد بانی آن است. دولت رییسی و مجلس این عزیزان را از یارانه غیرنقدی 220هزار تومن محروم کرد.من کارمند دولتم و پول اجاره آنها را از حقوق دریافتی 10میلیونی خودم میدهم. پدر و مادرم و خود و خانواده ام چطور با صندوق رای آشتی کنیم. آقای همتی با شما هستم لطفاً جواب و ارشادم بفرمایید.
نه دیگه داش ناصر وقت اضافه هم تموم شده،قربونت برم،اگر شرایط رو تونستین به سال ۹۹ببرین،بعد درخواستت رو مطرح کن،۴۵ساله مردم به حرف شما گوش کردن،برای یکبار شما گوش بدین،بنده سه ساله رنگ گوشت رو تو خونه م ندیدم.
باید هم بگویی منافع دارید . خودت واقعا اگر شایسته سالاری بود به موقعیت وزارت میرسیدی؟ خیر در واقع هرچه نباشد شما هم از گروه رانت‌خواران هستید
این آقا مدرک اش را از دانشگاه آزاد بهش دادند؟!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
نه دانشگاه عالی مطهری داده
مگه قراره انتخابات بشه کی انتخابات است وبرای چیست ریاست جمهوری یا مجلس؟
استاد بزرگوار ، من ۵۲ سالمه . از مدیران میانی شبکه بانکی کشور بودم . به سواد و دانش شما هم ایمان دارم و آگاهم . نه دولت ، نه مجلس ، کاره ای نیستن . کاری نمیتونن از پیش ببرن . تو هم زور نزن .
آقای همتی دست بردار خودت یک روزی رئیس بانک مرکزی بودی چکاری گردی چه سودی داشتی ما رائ میدهیم اما نه به اصلاح طلب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
ما نه و من، از خودت مایه بذار نه از بقیه!
قضاوت با مردم است...
همین خود تو بودی که دهن من یکی رو شخص منو اسفالت کردی الان رای میخای ؟
امروز و این چند روزه شعارهای آشنایی به چشمم میخوره ،خاک پای مردم ، از مردم برای مردم ، چاکر مردم کوچک مردم ، عاشق مردم ، و الا ماشاالله.
فردای رای گیری مردم ؟؟؟؟
کدوم مردم !!!!
نباید رجال سیاسی فقط کاندید بشن ، ایران اینهمه پرفسور ، دانشمند ، اقتصاد دان و نخبه داره که دنیا ازشون بهره می‌برد چرا فقط چند تا آدم ...فقط میتونن در انتخابات شرکت کنن؟
این آقا هر روز یک کامنت تو جاهای مختلف مینویسه و نظر میده غافل از اینکه ایشون خودش یک جوری مدیون این ملت هست
منظورشون از کشتی کشتی تایتانیک طبقه اشراف بالا ب عشق وحال طبقه پایین در فلاکت
یک آزاد مرد موحد وطن پرست در این نامزدها نشان بدهید تا به او رای بدهیم
به جای نقی معمولی پایتخت ۸ بدین ایشون
من 30ساله رای ندادم الان میدونم که اشتباه نکردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
دمت گرم بزرگ مرد!
من جوان مجرد کارشناس ارشد..... ولی بیکار و بی ارزش و رها شده و فراموش شده در این جامعه فقط موقع رای گیری با ارزش میشم !!!!!!! میشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چیکار کردین با این مردم بی نوا !!!!!!!!!!
باشه آقا چشم عزیزان من فورا میام رای میدم زنده باد مجلس
حالا منتشرکن
کاشکی یک نفر جواب سوال من را می داد .طالبان یک حکومت نو پا و غار نشین حکومت افغانستان را در دست می گیرند ریس بانک مرکزی سطح سوادش در حد پنجم دبستان ارزش پولش را می بره بالا بدون هیچ درآمدی. ایران ریس بانک مرکزی دکتری اقتصاد .با این همه ادعا توان مهار قیمت دلار را نداره. و ایران لقب بی ارزش ترین پول دنبا را از آن خود می کنه..واقعا متاسفم
کساییکه توصیه به انتخابات میکنند توجه داشته باشند که نه مجلس محل قانون گذاری ونظارته ونه قوه مجریه محل اجرای سیستهای قانونی وملی کشوره این دوقوه مطابق دستور ومصلحت مشغول سرگرم کردن کشور ومردم به جزییات وفرعیاتند
یکیش شام میداد بعد میگفت دیگه نمک گیرشدن بیایین رای بدین تا بعدش فلان غذا
ههههههههههههههههههه وای خدا جون چقد ریشخند شدن
آقا ناصر حالت خوبه ؟چه خبر ؟ آقا جیب ما خیلی خالی هست و بی پولیم ...شما چه طور ؟ حال پول هات خوبه ؟؟؟؟
آره خب ..... تا اینکه ثروت شما بیشتر بشه و مردم فقیرتر ! تا بچه هاتون توی آمریکا و کانادا و اروپا ، بیشتر خوشگذرانی کنند و جوان‌های مردم بدبختتر و و بیچاره تر باشند ! جوانها نتونن ازدواج کنند ، ولی شما سیسمونی از خارج بیارید ! باید هم رای بدیم .
منتظر باشید
امام علیه‌السلام می فرمایند فقر از درب وارد شود ایمان از پنجره می رود. این دنیای ملت را خراب کردید ملت دیگه به آن دنیا هم اعتقاد ندارند.
آقای همتی التماس نکن دیگه دروغ بسه
آقای همتی
مجلس به این بی کفایتی داریم که مطمئنن مجلس بعدی از این هم بی عرضه تر خواهد بود پس چرا باید به افراد نالایق و بی عرضه رای داد
مردم دیگه نه اصول گرا و قبول دارد و نه اصلاح طلب و هرگز رای نخواهیم داد و کشوری که بی ارزشترین پول دنیا رو دارد واقعا نشانه بی کفایتی مسئولین نیست؟ دلیل محکمتر از این برای رای ندادن داریم؟
رأی ؟؟؟
حتما
شماها تو کشتی هستید ما تو آب دست وپامیزنیم چقدر چشمات ضعیفه تو که همه و تو کشتی میبینی در صورتی که ما داریم غرق میشیم
نه دیگه نشد همتی جان!! دوران شماهارم دیدیم،دیگه انقدم فراموش کار نشدیم حالا شاید در ظاهر با اینا یه فرقهایی داشته باشید ولی رگ و ریشتون یکیه.
بهرحال رای بی رای ،حداقل تا وقتی که یه سری از سیاستهایه کلی تغییری نکنه و درست نشه.امثال شما در رفت و امدید و
وقتی عملکرد دولت و مجلس مردمی و انقلابی این شد ، وای به حال بقیه ، رای به آینده مبهم به صلاح نیست ، من هنوز تصمیم نگرفتم
اقای همتی به جای که اومدی صبحت کنی برو‌باخدای خودت راز ونیاز کن که از گناهانت بگذره که ابن همه ظلم کردی به ملت برو‌ زبون به دهن بگیر دستانت را پیش ملت دراز نکن پیش خدا دراز کن تا بخشه
چرا بعد از ۲۵سال کارگری نه بیمه دارم نه میتوانم خرج زن و بچه م دربیارم الان بخوام ۴۰۰ تومان وام بگیرم باید به چهارصد نفر رو بیندازم برای ضامن آخه گناه من چیه تو ایران به دنیا آمدم کشور ایران واسه تمام مردم دنیا خوبه به جژ ایرانی الان افغانی پیش خودم کار میکنه ماهی ۳۰ میلیون حقوق میگیره بزار همون اتباع رای بدن به جای ما
اقای همتیخودت در مدتی که ریس بانک مرکزی بودی چکار کردی برای این ملت لبچاره که حلا منتخبانتب بخوان در این مجلس کاری برای ما بکنند روز به روز اوضاع بدتر میسو دلار ۵۵ هزار تومانی کی میشه ۳۰ تومان ایا تضمین میکنی با این حرفات مزدم دیگه ول تو وامثالت را نمیخورند
چه تصویر فلاکت باری انتخاب کردین خوش داره نا امیدی میده هه هه
چندین سال معترضین مملکتم را مثل آب خوردن می کشین خدایش با چه رویی از مردم انتظار رای دارین
آقای همتی بیکاری هی زر میزنی ، چکار داری ، الان رئیس یکی دیگه است . هی میای یه چی میگی و میری ، خیلی بیکاری یه مغازه سر کوچه اجاره کن پفک بفروش
سلام آقای همتی من چند سال پیش پیمانکار شرکت توزیع خراسان بودم کارم بروی صداقت راستی بود وار سن 16سلگی کار درس می خوانم در اوج جوانی از مهندسی نالایق که می خواستم در شرکت توزیع خراسان کارهای پیمانی انجام بدهند بهترین عمر خودم را با زجر گذرانم وهیچ نصیب نشد حالا به هر بانکی جهت وام میرویم می گویند وام نداری یا معرف شما کیست پسر آقازاده هستی حالا توقع دارید ما برویم پایی صندوق رای دل ما جوانان واقعا شکسته گرانی کمرمارا شکست
چرا همیشه ای موقع ها به فکر مردم میوفتین
رای چه کلمه غریبی
من هم خواهش میکنم آهنگ روزگار غریب رو گوش کنین
شرح حال خییلی از مردم شده
امید مرده
قبلاًکه با هزار امید وآرزو به پای صندوق های رای آمدیم چی نصیبمون شد جز فقرو بدبختی ونداری وحسرت یک زندگی معمولی،جوونهامون همه دارند تو تنهایی و اِنزِوا پیر میشن،جوونهامون حسرت خیلی چیزها به دل دارند، نه امیدی به آینده ای دارند نه امید به تغییری در عملکرد شما،حسرتو حسرتو حسرت نصیبمون شد?????????
همتی جان مجبورت کردن بیایی اینجوری بگی.مطمئنم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست