بازدید 4542

معارفه رایگان DBA و MBA دانشگاه تهران

بر اساس اطلاعیه مرکز آموز‌ش‌های تخصصی دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران به عنوان یکی از پیشروترین مراکز علمی کشور، دوره MBA به مدت حدودا 250 ساعت و دوره DBA به مدت 350 ساعت بصورت آنلاين برگزار خواهند شد.
کد خبر: ۱۲۲۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 26 February 2024

معارفه رایگان DBA و MBA دانشگاه تهران

برای اولین بار دوره‌های مديريت كسب و كار DBA و MBA با رویکرد هاروارد در دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران برگزار خواهند شد که حضور در جلسه ابتدایی جهت آشنایی با اساتید و سبک برگزاری دوره آزاد می باشد.

باتوجه به نیاز روز افزون دانش مدیریت کسب و کار در کشور و با درنظرگیری گسترش دامنه فعالیت مدیران حرفه‌ای در سطح ملی و بین المللی، دو دوره DBA و MBA با رویکردی کاملا کاربردی و اجرایی  و بر اساس جدیدترین مطالعات موردی دانشمندان مدرسه کسب و کار هاروارد برگزار خواهند شد. هدف این دوره‌ها آماده سازی مخاطبان برای حضور حرفه‌ای در سطح کسب و کارهای ملی و بین المللی می‌باشد.

متاسفانه آنچه که در ارائه اکثر دوره‌های آموزشی سنتی شاهد آن هستیم ارائه مطالب و تجربیات اساتید در قالب یک محتوای نیمه آماده به دانش پذیران می باشد و این درحالی است که دوره‌های آموزشی کارآمد و روزآمد به دنبال درگیرکردن کامل مخاطب در فرآیند آموزش هستند، به همین دلیل دوره‌های DBA و MBA مبتنی بر مطالعات موردی و با بهره‌گیری از مقالات و متدهای دانشگاه هاروارد سعی برآن دارد تا تجربه یک فضای علمی متفاوت را برای علاقه مندان حوزه مدیریت کسب و کار فرآهم آورد.

بر اساس اطلاعیه مرکز آموز‌ش‌های تخصصی دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران به عنوان یکی از پیشروترین مراکز علمی کشور، دوره MBA به مدت حدودا 250 ساعت و دوره DBA به مدت 350 ساعت بصورت آنلاين برگزار خواهند شد.

مقرر است در پایان این دوره‌ها، دانش‌پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش‌های تخصصی دانشکده تجارت شناخته شده و با دریافت گواهینامه معتبر دو زبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا، بتوانند قابلیت علمی و اجرایی کسب شده در حوزه مدیریت کسب و کار را اثبات نمایند.

اهم مطالبي كه در اين دوره‌ها مورد بحث و بررسي قرار خواهند گرفت عبارتند از:

  • تحلیل حرفه ای کسب و کار، تصمیم گیری و مسئله یابی
  • بررسی مدل‌های عملیاتی تاب‌آوری سازمانی
  • بررسی مدل‌های عملیاتی استراتژی و مدل کسب و کار
  • مدیریت نوآوری و تحقیق و توسعه
  • بررسی مدل‌های عملیاتی تحول کسب و کار
  • بررسی مدل‌های عملیاتی بازاریابی
  • نقش اخلاق حرفه ای و مسئولیت اجتماعی در کسب و کار
  • بررسی مدل‌های عملیاتی مدیریت پروژه و مدیریت فرآیندها

بیشتر سوالات متداول متقاضیان از طریق لینک‌های زیر پاسخ داده شده است. همچنین برخی از اساتید دفتر آموزش‌های تخصصی دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران در لینک مذکور سعی نموده اند که پاسخ اکثر سوالات دانش پذیران محترم را در قسمت سوالات متداول فرآهم آورده و راه‌های ارتباط با ایشان نیز در همان قسمت موجود است.

امکان حضور رایگان با ظرفیت محدود در جلسه ابتدایی و معارفه دوره وجود خواهد داشت؛ لازم به ذکر است این جلسه بصورت آنلاین برگزار خواهد شد.

جهت ثبت درخواست حضور در جلسه معارفه نیز می‌توان روی عبارت ثبت نام جلسه معارفه مدیریت کسب و کار کلیک نمایید.

جهت مشاهده سرفصل‌ها و اطلاعات هزینهای دوره DBA روی عنوان دوره DBA با متد هاروارد کلیک نمایید.

جهت مشاهده سرفصل‌ها و اطلاعات هزینهای دوره MBA روی عنوان دوره MBA با متد هاروارد کلیک نمایید.

مخاطبان و شرایط پذیرش

مبحث مدیریت کسب و کار یک حوزه بین رشته‌ای می‌باشد و به دلیل وسعت و نوع مطالب این دوره به افرادی پیشنهاد می‌شود که تمایل دارند به صورت کاملا حرفه‌ای در حوزه مدیریت کسب و کار فعالیت اجرایی داشته باشند.

شرایط ورود به دوره MBA:

  • داشتن حداقل 5 سال سابقه کار اجرایی

شرایط ورود به دوره DBA:

  • حداقل داشتن مدرک کارشناسی
  • داشتن حداقل 5 سال سابقه کار اجرایی

نحوه پذیرش و ثبت‌نام

پذیرش در دوره MBA و DBA دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران به صورت بررسی سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 26216455 (با پیش‌شماره 021) یا شماره همراه 09351673873 مرکز آموزش‌های تخصصی دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران تماس حاصل نمایند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی