بازدید 3310

خروج اتوبوس مسافربری از جاده در محور بشرویه

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل ۲۹ مسافر در کیلومتر ۱۰ محور فردوس - بشرویه از جاده خارج شد و سه مصدوم این حادثه در بیمارستان بستری شدند.
کد خبر: ۱۲۲۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ 25 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا رضایی روز یکشنبه اظهار کرد: ساعت یک و ۴۵ دقیقه بامداد امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۱۰ محور فردوس - بشرویه بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک دستگاه اتوبوس حامل ۲۹ مسافر که در مسیر مشهد - یزد در حرکت بوده از جاده خارج شده است و بر اثر این سانحه رانندگی، سه نفر از مسافران اتوبوس مصدوم و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، نبود توجه راننده اتوبوس به جلو تشخیص داده شده است.

وی همچنین گفت: ماموران پلیس راه در اقدام خداپسندانه مسافران اتوبوس را که سرگردان بودند در محل هیات جواد الائمه شهرستان فردوس اسکان دادند و اقلام گرمایشی و صبحانه از هلال احمر دریافت و در اختیار مسافران قرار داده شد.

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی هم امروز به خبرنگار ایرنا گفت: اتوبوس مسافربری مشهد - یزد در مسیر یکطرفه محور فردوس - بشرویه از جاده خارج شد و ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت.

سرهنگ محمد امیر کاظمی افزود: از ۱۱ مصدوم این حادثه هشت نفر پس از اقدامات درمانی سرپایی ترخیص شدند و سه نفر بستری هستند که به زودی ترخیص خواهند شد.

وی گفت: اکنون با توجه به وضعیت بارندگی در استان و لغزنده بودن جاده‌ها باید رانندگان نهایت دقت را داشته باشند تا شاهد تصادفات جاده‌ای نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست