بازدید 2541

دستگیری ۱۸ صهیونیست در جریان تظاهرات علیه نتانیاهو

پلیس رژیم اسرائیل ۱۸ صهیونیست را در تظاهرات گسترده در تل آویو که در اعتراض به عملکرد کابینه این رژیم برگزار شده بود، دستیگر و بازداشت کرد.
کد خبر: ۱۲۲۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴ 25 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از شبکه العربی، هزاران شهرک نشین صهیونیست با برگزاری تظاهرات گسترده در تل آویو خواستار کناره گیری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و برگزاری انتخابات زودهنگام کنست و بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه شدند.

بر اساس این گزارش، در جریان برگزاری این تظاهرات پلیس رژیم صهیونیستی با تظاهرکنندگان درگیر و برای متفرق کردن آنها از ماشین های آب پاش و سواره نظام استفاده کرد.

تل آویو ، شنبه شب برای دهمین هفته متوالی شاهد درگیری بین پلیس و تظاهرکنندگان شهرک نشینان صهیونیست بود که خواستار کناره گیری نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام و انجام معامله با حماس بر سر تبادل اسیران بودند .

خانواده های اسیران صهیونیست در غزه شعارهایی را علیه نتانیاهو سر دادند و خواستار کناره گیری فوری او از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شدند.

روزنامه تایمز اسرائیل با اشاره به اینکه خواسته‌های تظاهرکنندگان متعدد بود، افزود: لزوم دستیابی به توافق بر سر آزادی اسیران صهیونیست در غزه، برگزاری انتخابات زودهنگام و برکناری نتانیاهو و رسیدن به یک راه حل دیپلماتیک برای پایان درگیری بین اسرائیل و فلسطین از جمله این درخواست ها بود.

بر اساس گزارش رسانه های رژیم صهیونیستی ۱۸ نفر در جریان برگزاری این تظاهرات در خیابان « کابلان» در تل آویو توسط پلیس رژیم اسرائیل دستگیر شدند.

همزمان با تظاهرات در تل آویو ، تظاهرات دیگری در تعدادی از شهرک های صهیونیست نشین با خواسته های مشابه برگزار شده بود.

پیش از این تظاهرات، خانواده های اسیران صهیونیست خواستار برگزاری نشست فوری با نتانیاهو و اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای اطلاع از سرنوشت بستگان اسیر خود در نوار غزه شده بودند.

در ژانویه گذشته نیز تظاهر کنندگان جاده « ایلون » به سمت جنوب «تل آویو» را مسدود کردند و از کابینه رژیم صهیونیستی خواستند که خونریزی در نوار غزه را متوقف کند.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، توده صهیونیستها و بویژه خانواده های اسیران صهیونیست و همچنین محافل سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی نتانیاهو و ائتلاف حاکم او را مسئول غافلگیر شدن این رژیم در برابر مقاومت فلسطین و وقوع این عملیات می دانند و از عملکرد نتانیاهو در مدیریت جنگ انتقاد می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست