بازدید 2151

نظر حداد عادل درباره احتمال ائتلاف با جبهه پایداری

«ائتلاف نیرو‌های انقلاب با جبهه پایداری بر اساس گفتگو پیش می‌رود و در حال حاضر به نتیجه ائتلاف خوشبین هستیم.»
کد خبر: ۱۲۲۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲ 21 February 2024

 به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر اینکه از سوی ائتلاف نیرو‌های انقلاب با جبهه پایداری در حال مذاکره هستیم، گفت: ائتلاف نیرو‌های انقلاب با جبهه پایداری بر اساس گفتگو پیش می‌رود و در حال حاضر به نتیجه ائتلاف خوشبین هستیم.
 

 غلامعلی حداد عادل صبح امروز در حاشیه گردهمایی و دعوت منتخبین شورا‌های اسلامی استان تهران در گفتگو با خبرگزاری تسنیم، درباره احتمال ائتلاف با جبهه پایداری گفت: از سوی ائتلاف نیرو‌های انقلاب با جبهه پایداری در حال مذاکره هستیم و امیدواریم این مذاکرات هرچه سریعتر نهایی شود و بتوانیم یک فهرست نهایی مانند نوبت گذشته ارائه کنیم.

وی افزود: ائتلاف نیرو‌های انقلاب با جبهه پایداری بر اساس گفتگو پیش می‌رود و در حال حاضر به نتیجه ائتلاف خوشبین هستیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه با دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات گفت: مردم با آمدن پای صندوق‌های رأی می‌توانند با انتخاب نیرو‌های انقلابی برای تشکیل مجلس انقلابی که ایران سربلند نیز نتیجه آن باشد، گام بردارند.

حداد عادل در پایان خاطرنشان کرد: اسلامشهر و ری در قانون جزو حوزه انتخابیه تهران هستند لذا در شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب فرصتی ایجاد شد تا این دو شهرستان نمایندگان مستقل و اهل همان شهرستان داشته باشند و بر این اساس مردم ری و اسلامشهر در دوره پیشین مجلس شورای اسلامی و انتخابات فعلی می‌توانند به کاندیدا‌های متعلق به شهر خود رأی دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم