بازدید 8209

سلبریتی‌ها برای تبلیغ کوروش کمپانی چقدر گرفته‌اند؟

امیرحسین شریفیان، مالک کوروش کمپانی در مصاحبه با یکی از پروژه‌بگیران بدنام مقیم آلمان ادعاهایی را در دفاع از خود مطرح کرده است.
کد خبر: ۱۲۲۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵ 20 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از همشهری آنلاین، شریفیان گفت: در حال حاضر همه انگشت اتهامشان به سمت سلبریتی ها و تبلیغات چی ها دراز شده است. دولت تماس گرفته که باید برگردم و پول ها را به این افراد برگردانم. آیا پدیده شاندیز که بارها صداوسیما تبلیغاتش را کرد، صداوسیما پول مردم را پس داد؟ ما در برابر امثال مدیرعامل چای دبش سر سوزنی هم شبیهشان نیستیم.

او گفت: تعداد سلبریتی هایی که تبلیغ کوروش کمپانی را کرده اند حدود ۴۰۰، ۵۰۰ نفر بوده اند و رقم های دریافتی برای تبلیغ از یک میلیون تومان بوده تا ۱۵، ۲۰ میلیون تومان! به عنوان مثال بازیکن تیم ملی ۲۰ میلیون تومان گرفته و تبلیغ کرده است. چون ما یک دوستی قدیمی با هم داشتیم. ولی به کسی اصلا ۲۰۰، ۳۰۰ میلیون تومان پولی نداده ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۲
سلبریتی هم لنگ این یک میلیون تا 20 میلیون بوده. اگر نبود وارد این شارمورتی بازیها نمی شد
راه برای دزدی همگانی باز شد!!!!
خیلی وقته که قبح و زشتی دزدی و اختلاس در این مملکت ریخته شده و داره به یک عادت تبدیل میشه با این اوصاف این مملکت حالا حالا رشد نمی کنه.
اینکه می گن با اولین دزدی و اختلاس باید بدون ملاحظه برخورد کرد برای همینه. نفرات بعدی به قبلی نگاه می کنند اینکه کسی باهاشون برخورد نمی کنه و می تونند در برن اگر دستگیر بشن حکمی شدیدی نمی گیرند. نهایت پول مردم رو بر می گردونه با کلی تاخیر . اینجوری کلی هم سود می کنه حتی اگه همه پولها روب رگردونه. مثل اینکه یک وامدرشت بدون بهره و ضامن از بانک گرفته باشه.
چرا نسیه خبر میدی؟ گفت نفری ی گوشی هم دادن
اشکالی نداره. هر مبلغی که میگن بوده فعلا همونو پس بدند تا اصل ماجرا فراموش نشه و بعدن به عدد دقیقش رسیدگی بشه
یعنی کل هیکلشون بیست تومن ؟ من بیست و یک میدم بیان برای من دلقک بازی دربیارن
سلبریتی 1 میلیون بگیره تبلیغ کنه ؟ خودتی
منطقی هم نیست که مثلا دویست میلیون به هر کدام داده باشد چون خودش میگه کل پول 110 میلیارده اگر به هر کدام 200 میلیون داده باشه میشه 100 میلیارد انوقت می خواست با ده میلیارد چه کار کنه ؟!!!!
به اون پیرمرد دلقک که موهایش سفید شده ودست از لودگی برنمیداره چقدر دادی؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
به اندازه عو عوش
نتیجه اعتماد به سلبریتی ها بهتر از اینم نمیشه! اون وقت یه عده از همین سلبریتی ها میان درمورد مسائل سیاسی مملکت اظهارنظر میکنن! بدبخت اونایی که عقلشونو میدن دست اینا!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی