بازدید 2858

گانتس در پاسخ به نتانیاهو: ما متحد تو نیستیم

«بنی گانتس» عضو شورای جنگ رژیم صهیونیستی در پاسخ به ادعای بنیامین نتانیاهو که گفته بود، متحد هستیم، تاکید کرد که ما متحد تو نیستیم این نه اتحاد است، نه دولت،
کد خبر: ۱۲۲۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۰ 19 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره افزود: اختلافات در نشست اخیر شورای جنگ شدت گرفته است، بطوری که «یوآو گالانت» وزیر جنگ کنونی اسرائیل، نتانیاهو را مورد حمله قرار داد.

گالانت گفت: نخست وزیر سیستم امنیتی را زیر پا گذاشته و نتیجه این مسأله بروز اشتباهات است.

نتانیاهو ساعاتی پیش بدون اشاره به شکاف گسترده در کابینه و شورای جنگ این رژیم و اختلاف میان اعضای آن، مدعی شد: اسرائیل برای دستیابی به یک پیروزی گسترده متحد شده است، مسأله‌ای که در گذشته وجود نداشته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کردند که گانتس و گادی آیزنکوت نتانیاهو را تهدید کردند که شورای جنگ را منحل می کنند.

براساس گزارش سازمان پخش رژیم صهیونیستی، اختلاف میان پلیس از یک سو و ارتش و نیروهای امنیتی داخلی (شاباک) از سوی دیگر درباره تعیین شمار نمازگزاران در مسجد الاقصی در رمضان شدت گرفته است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی سه روز پیش نیز گزارش داد که تنش در کابینه جنگ به اوج خود رسیده است و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و گانتس عضو کابینه جنگ به ندرت با یکدیگر صحبت می‌کنند.
این رسانه صهیونیستی افزوده است: نتانیاهو در مورد ارتباط گانتس با مقامات آمریکایی مشکوک است.

پیش تر رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم، طرح پیشنهادی موساد و شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی) برای توافق با حماس را رد کرده است.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی