بازدید 2389
۳

تنها خط قرمز «تریبون آزاد» دانشجویان دانشگاه تهران

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه توهین تنها خط قرمز ما در برگزاری تریبون‌های آزاد و مناظره‌های انتخاباتی دانشگاه تهران خواهد بود، گفت: تمامی جریان‌ها، عقاید و ایده‌ها می‌توانند در برنامه‌های دانشگاه شرکت کنند؛ به شرطی که هیچ توهینی به افراد یا شخصیت‌ها صورت نگیرد.
کد خبر: ۱۲۲۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴ 18 February 2024

به گزارش «تاناک»، مهدی شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به جزییات برگزاری برنامه تریبون آزاد انتخاباتی دانشجویان دانشگاه تهران اشاره کرد و گفت: این برنامه یکی از مهمترین برنامه های انتخاباتی دانشجویان دانشگاه تهران خواهد بود که از هفته جاری توسط تشکل های دانشجویی برگزار می شود و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری تریبون های آزاد انتخاباتی دانشجویان از مدت ها قبل آغاز شده است و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه توهین تنها خط قرمز ما در برگزاری تریبون های آزاد و مناظره های انتخاباتی دانشگاه تهران خواهد بود، گفت: تمامی جریان ها، عقاید و ایده ها می توانند در این برنامه های دانشگاه شرکت کنند؛ به شرطی که هیچ توهینی به افراد یا شخصیت ها صورت نگیرد و ما خط قرمزی جز این مورد به تشکل های دانشجویی اعلام نکردیم.

شهباز خاطرنشان کرد: قطعا بر روند فعالیت های تشکل های دانشجویی در تریبون آزاد انتخاباتی نظارت و کنترل صورت خواهد گرفت؛ اما هیچ ممیزی و برخوردی جز در موارد توهین نخواهیم داشت و رییس دانشگاه و بنده این قول را به دانشجویان داده ایم که هر نوع نقدی در این برنامه ها مجاز باشد بدون اینکه برخوردی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: البته اگر با تشکل های دانشجویی صحبت کنیم اذعان خواهند کرد که دانشگاه تهران خط قرمزی برای آنها ترسیم نکرده؛ ضمن اینکه بیشترین همراهی را در برگزاری برنامه های انتخاباتی با تشکل ها خواهیم داشت.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران با بیان اینکه ما نیازمند این هستیم که آستانه تحمل پذیری، شنیدن نقد و نقدپذیری را بالا ببریم، اظهار کرد: در صورتی که دانشگاه و دانشگاهیان بتوانند سهم خود را در ارتقای فرهنگ پذیرش نقد ایفا کنند، در واقع یک گام بلند دانشگاه در زمینه خدمت به جامعه برداشته شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: اینکه رئیس دانشگاه، وزیر، دولت و رئیس‌جمهور مورد نقد قرار گیرند و سطح تحمل‌پذیری نقدهای مدیریتی در کشور بالا رود، مشارکت مردم در همه امور از جمله انتخابات نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی در پایان از تشکیل «ستاد ترویج مشارکت دانشگاهیان در انتخابات» در دانشگاه تهران خبر داد و گفت: این ستاد دارای شاخه‌های تبلیغی، ترویجی، مناظره‌ها و … است و در این راستا تشکیل می‌شود که محلی برای طرح دیدگاه افرادی باشد که دلسوز کشور و مردم هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
فقط اگر حرفی بزنن که دانشگاه خوشش نیومد محروم از تحصیل میشن . غیر از اون هیچ خط قرمزی نیست...
اینا از کجا وارد دانشگاه میشن!؟
به نظر من میخوان بر علیه مخالفان مدرک جمع کنن که بعدا نه بتونن شورای شهر و نماینده بشن و نه جای دولتی استخدام بشن .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست