بازدید 2999

جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد

از میان گزینه‌های موجود و بعد از مطرح شدن چندین نام بزرگ، مدیران بارسلونا روی روبرتو دی زربی، مربی ایتالیایی برایتون، تمرکز کرده‌اند و او حالا اصلی‌ترین گزینه برای جانشینی ژاوی است.
کد خبر: ۱۲۲۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵ 17 February 2024

 به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، موندو دپورتیوو و آاس امروز نوشتند که تیم مدیریت ورزشی بارسلونا پس از هم‌فکری با خوان لاپورتا روی روبرت دی زربی ایتالیایی برای جانشینی ژاوی به جمع‌بندی نهایی رسیده است. جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد.
 

ژاوی چند هفته قبل و بعد از شکست سنگین خانگی ۳-۵ برابر ویارئال خبر از استعفای خود در پایان فصل داد و اینکه قطعا از بارسا خواهد رفت. تلاش‌ها برای یافتن بهترین جانشین برای ژاوی از همان زمان شروع شد و حالا روی یک نام به توافق رسیده‌اند.

طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، از میان گزینه‌های موجود و بعد از مطرح شدن چندین نام بزرگ، مدیران بارسلونا روی روبرتو دی زربی، مربی ایتالیایی برایتون، تمرکز کرده‌اند و او حالا اصلی‌ترین گزینه برای جانشینی ژاوی است.

روز چهارشنبه در محل باشگاه جلسه‌ای سه ساعته نیز با دو مدیر برنامه دی زربی برگزار شد. آن‌ها مدیریت برنامه‌های رونالد آرائوخو را نیز برعهده دارند، اما محور گفتگو‌ها در مورد دی زربی بود.

مهمترین مانع در راه جذب دی زربی بند فسخ ۱۰ میلیون یورویی او است، اما ایجنت‌ها از باشگاه فرصت خواسته‌اند.

آن‌ها اطمینان دارند که در صورت قطعیت بارسا در انتخاب دی زربی، راهی برای جداکردن رایگان یا ارزان‌تر این مربی از باشگاه انگلیسی پیدا خواهند کرد. مدیران بارسا نیز قول صبوری داده‌اند و اینکه اگر چنین راه حلی پیدا شود، دی زربی قطعا از اول جولای سرمربی جدید بارسا خواهد بود.

دی زربی بار‌ها از سوی پپ گواردیولا تمجید شده و بارسلونا معتقد است او به خوبی فلسفه بازی و DNA باشگاه را می‌شناسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی