بازدید 2880

خرید اروپایی جدید تراکتور، وارد تبریز شد

دلتیچ ، وینگر ۳۰ ساله صربستانی برای حضور در تست پزشکی و انجام مذاکرات نهایی، بامداد پنج شنبه - ۲۶ بهمن ماه - وارد تبریز شد.
کد خبر: ۱۲۲۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲ 15 February 2024

خرید اروپایی جدید تراکتور، وارد تبریز شد

میلوش دلتیچ وینگر صربستانی شاغل در لیگ یونان برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و انجام مذاکرات نهایی، دقایقی قبل وارد تبریز شد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، پس از مذاکره و جلب رضایت باشگاه ولس یونان، میلوش دلتیچ، وینگر ۳۰ ساله صربستانی برای حضور در تست پزشکی و انجام مذاکرات نهایی، بامداد پنج شنبه - ۲۶ بهمن ماه - وارد تبریز شد.

این بازیکن کاملاً در شرایط مسابقه قرار دارد؛ به طوری که در فصل جاری ۲۱ بار پیراهن تیم ولس در سطح اول فوتبال یونان را برتن کرده و موفق به زدن چهار گل و ارسال یک پاس گل شده است. آخرین حضور دلتیچ در زمین مسابقه به دیدار ۱۴ بهمن ماه ولس مقابل پانایتولیکوس برمی‌گردد. این بازیکن در دیدار روز یکشنبه - ۲۲ بهمن - برابر کیفیسیا نیز در لیست تیمش حضور داشت.

این بازیکن که سابقه حضور در تیم ملی زیر ۱۹ سال صربستان را هم دارد در مجموع ۳۱۱ بازی در باشگاه‌های مختلف، آمار ۵۰ گل و ۲۷ پاس گل از خود برجای گذاشته است.

دلتیچ پیراهن تیم‌های مختلف در سوپرلیگ صربستان، لیگ رومانی، لیگ یونان و لیگ قبرس را برتن کرده و سابقه حضور در تیم آ.ا.ک آتن - که طی سال‌های اخیر ستاره‌های ملی پوش فوتبال ایران را در خود جای داده است – را هم در کارنامه دارد.

این بازیکن علاوه بر پست وینگر راست، توانایی بازی در پست وینگر چپ و مهاجم سایه را دارد.

براساس ارزش‌گذاری سایت معتبر ترانسفر مارکت، دلتیچ در دوران اوج قرار دارد و طی سال‌های اخیر همواره در ترکیب تیم‌هایش حضور داشته؛ به طوری که فصل گذشته 35 بازی برای تیمش انجام داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست