بازدید 2226

راه اساسی پیشگیری از بیماری قلبی

فلوشیپ فوق تخصص اکو کاردویو گرافی انجام چکاب اولیه قلب و عروق را قبل از بروز بیماری قلبی بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: توصیه می‌کنم قبل از اینکه قلب شما بیمار شود با یک چکاپ اولیه از بیماری قلبتان جلوگیری کنید و زندگی خودتان را نجات دهید.
کد خبر: ۱۲۲۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ 15 February 2024

 به گزارش تابناک، دکتر روناک احمدی در گفتگو با سرویس علمی، پژوهشی اخبار سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: چکاپ یعنی اینکه شما قبل از اینکه دچار بیمار قلبی شوید با یک بررسی اولیه از وضعیت قلب و عروق خود مطمئن شوید.

وی تاکید کرد: در افرادی که قصد جراحی دارند و یا افرادی که قصد بارداری دارند یا افرادی که می‌خواهند در فعالیت ورزشی به صورت حرفه‌ای شرکت کنند ضروری است قبل از اینکه مشکلی پیش بیاد حتما بررسی اولیه انحام شود.

به گفته وی بررسی اولیه قلب و عروق به عنوان چکاپ حداقل یک آزمایش چربی و یک نوار قلب می‌تواند باشد که با مراجعه به پزشک در صورتی که مشکلاتی در این راستا وحود داشته باشد حتما بیمار را به مرکز مربوطه ارجاع می‌دهند.

وی اظهار داشت: جهت بیماران ارجاعی نیز پس از بررسی اولیه در صورت بروز مشکل با اکوکاردیوگرافی‌های معمولی و پیشرفته نیز بررسی پیشرفته و فوق تخصصی انجام می‌شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست