بازدید 2222

قاتل ۳ شهروند صحنه‌ای دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که تیر ماه امسال سه شهروند صحنه‌ای را با سلاح گرم به قتل رسانده بود.
کد خبر: ۱۲۲۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳ 14 February 2024

به گزارش تابناک، سردار مهدی حاجیان در این خصوص گفت: در پی به قتل رسیدن سه مرد جوان در یکی از مناطق شهرستان صحنه در تیر ماه سال جاری، موضوع بصورت ویژه در دستور کار انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی با اشاره به استفاده از سلاح گرم در ارتکاب این قتل‌ها، افزود: در تحقیقات انجام شده توسط پلیس هویت قاتل که مردی ۳۶ ساله بوده، شناسایی و مشخص شد وی که دارای چهار فقره سابقه کیفری نیز می باشد، پس از ارتکاب قتل ها متواری شده است.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: در این راستا با پیگیری و رصدهای شبانه روزی ماموران پرونده و پس از گذشت حدود هشت ماه مخفیگاه متهم شناسایی و وی در عملیاتی ضربتی که با مشارکت ماموران نوپو انجام شد، قبل از انجام هرگونه عکس العملی زمین‌گیر و دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به دستگیر شدن مردی جوان که در زمینه مخفی شدن متهم با وی همکاری داشت، خاطرنشان کرد: در بازرسی های انجام از محل یک قبضه سلاح کمری، یک قبضه سلاح کلاشینکف، پنج تیغه خشاب و تعداد ۱۵۵ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

منبع: ایسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی