بازدید 4373

سفر به ایران برای انتقام جویی مرگبار

اختلاف و درگیری چند طایفه در افغانستان، پایان خوشی نداشت و به جنایت در ایران منجر شد.
کد خبر: ۱۲۲۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ 13 February 2024

 به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین،  ساعت ۱۹ دوشنبه شانزدهم بهمن امسال وقوع درگیری خونینی در یک ساختمان نیمه‌کاره در شمال شرق تهران به پلیس گزارش شد. وقتی ماموران کلانتری سیدخندان به آنجا اعزام شدند، مشاهده کردند مردی ۳۰ ساله که از کارگران آنجا و تبعه افغانستان بود، بر اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده‌است. با تحقیق از همکاران وی مشخص شد که مقتول مدتی قبل در این ساختمان مشغول به کار شده و با کسی درگیری و اختلاف نداشته است. آن شب هم با شنیدن صدای دعوا و درگیری بیدار شده و مشاهده کردند دو مرد که آنها هم اهل کشور افغانستان بودند، همکارشان را به‌ شدت زخمی کرده و با تهدید بقیه کارگران فرار کردند. تحقیق از شاهدان جنایت نشان می داد که آنها، عاملان جنایت را نمی شناختند.

با جمع‌بندی این اطلاعات، تحقیقات ادامه پیدا کرد تا اینکه مشخص شد عاملان این جنایت، دو برادر هستند. در ادامه یکی از اقوام مقتول شناسایی شد و او در تحقیقات گفت: خانواده مقتول با خانواده دو برادر قاتل از سالها قبل دچار اختلاف ودرگیری شده بودند. آنها از دو طایفه جدا از یکدیگر بودند و درگیری هایشان ریشه در بزرگان طایفه هایشان داشت. شدت این اختلافات به حدی بود که بارها در کشور افغانستان با یکدیگر درگیر شده و چند نفر نیز به شدت مصدوم شدند. مقتول که دیگر از این وضعیت خسته شده بود، افغانستان را ترک کرد و برای کار به ایران سفر کرد تا از دعوا و درگیری ها دوری کند اما دو برادر که از طایفه دیگر بودند به قصد انتقام جویی از افغانستان به ایران سفر کردند. آنها به جست و جو پرداختند تا اینکه محل کار مقتول را پیدا کرده و با ضربات چاقو جانش را گرفتند.

با مشخص شدن هویت متهمان، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت انتقام جویانه توسط تیم جنایی پایتخت ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی