بازدید 2241
۱

بادامچیان: باید عوامل نارضایتی مردم را رفع کنیم

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: چرا مردم ناراضی هستند؟ اگر نمی‌دانیم که مردم ناراضی هستند، خیلی آدم‌های بی‌خبری هستیم و اگر می‌دانیم ناراضی هستند  باید عوامل نارضایتی را رفع کنیم و سیاست‌های ناراضی‌کننده را کنار بگذاریم؛ این یک تحول می‌خواهد. در مجلس ما هم باید تحول پدید آید.
کد خبر: ۱۲۲۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ 11 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، اسدالله بادامچیان در نشست کرسی‌های آزاداندیشی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر که بمناسبت گرامیداشت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه طلوع مهرقم برگزار شد، گفت: رهبر عزیز ما در آغاز سال در حرم امام هشتم (ع) بحث تحول را مطرح کردند. انتظار ایشان این است که ملت این تحول را تحقق ببخشد. بنابراین باید تحول در انتخابات هم ایجاد شود، باید به مجموعه‌ای رأی بدهیم که شعارش تحول و تکامل است. در واقع شعار انتخابات امسال، شعار تحول و تکامل است.

وی در این نشست ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر، گفت: انقلاب اسلامی ما انقلابی جهانی است و محدود به ایران یا بعضی مناطق غرب آسیا نیست. انقلابی است که گسترۀ آن در ابعاد مختلف در جهان تأثیرات ویژه و گسترده‌ای دارد. بحمدالله و به فضل الهی، انقلاب امروز آنقدر گسترده شده که یکی از نمودهای برجستۀ آن یمن است که آمریکا در مقابلش در گل فرومانده و نمی‌داند چه غلطی باید بکند و سیاست‌مدار پخته‌ای مثل آقای حُوثی آن را در دو راهی باخت قرار داده است؛ نه می‌توانست حمله نکند و نه حالا که حمله کرده است توانسته به جایی برسد. در هر دو طرف باخت پیدا کرده است. حالا رفته اتحادیه دریایی اروپایی را آورده برای اینکه بتواند سالم از دریای سرخ بگذرد در حالی که این هم پاسخگوی کار او نخواهد بود.

بادامچیان افزود: در موضوع غزه انسان هر چه فکر می‌کند نمی‌تواند تصور کند که اینها چقدر جنایتکار هستند. اما نه توانسته اند ملت یمن را از مقاومت باز بدارند و نه اینکه حماس را سرکوب کنند و نه زندانی‌هایش را آزاد کند و در مقابل همه اعتقاد دارند که اگر اسرائیل باز هم ادامه بدهد بدتر از این دچار آسیب‌ها و شکست‌های سنگینتر می‌شود. در واقع غزه و حماس، حماسه‌ای بزرگ در تاریخ اسلام و منطقه رقم زدند؛ زیرا نهضتی که شهید بدهد به این سادگی‌ها سرکوب شدنی نیست.

وی با اشاره به اینکه خدا را شاکر هستیم که به ما توفیق داد در این انقلاب عظیم الهی، اسلامی و ارزشی انجام وظیفه کنیم، گفت: ایران از یک کشور حقیر ذلیل و عقب‌افتاده در سال۵۷ که در اختیار آمریکا و فراماسونری و ... بود، امروز به یک قدرت عظیم جهانی و منطقه‌ای و تأثیرگذار در تمام روابط جهان تبدیل شده است، طوری که حتی آمریکا جرأت حمله ندارد و حتی در همین قضایای غزه مرتب تکرار می‌کند که ایران دخالتی ندارد؛ یعنی ایران را نمی‌زنیم. این از ذلت آمریکا و پیروزی‌های ما است والّا خودش می‌داند که ما در غزه دخالت نظامی نمی‌کنیم اما حمایت می‌کنیم و حمایت و نقش ایران، نقش برجسته‌ای است.
 
وی سپس با اشاره به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: ما الآن در سال چقدر دانشجو داریم؟ چقدر دانشگاه داریم؟ چه رشته‌هایی را داریم؟ در رشته‌های مثل رویان، مسائل نانو، مسائل اتمی و هسته‌ای و ...در دنیا مطرح هستیم. ماهواره و فضاپیما داریم. به همین دلیل است که وقتی موشک ما ماهواره را به فضا پرتاب می‌کند، آنها عصبانی می‌شوند و ما را محکوم می‌کنند.

دکتر بادامچیان سپس گفت: در سطح بین‌المللی، فرهنگ انقلاب اسلامی به قدری پیش رفته است که در همین مسئله غزه دنیا علیه صهیونیست‌ها کار می‌کند. بر علیه آنان تظاهرات می‌کنند، حتی در خود اسرائیل هم همین طور است، اینها در واقع پیشرفت کشور ایران است.

وی افزود تأثیر ایران در معادلات جهانی اصلا قابل انکار نیست؛ از آن طرف در بخش مربوط به مسائل سازمان‌های جهانی، مخصوصاً در قضیه غزه رسوایی بار آورند. رسوایی نهادهایی مثل سازمان ملل، حق وتوی آمریکا، مسئله شورای امنیت، حقوق بشری غربی، مسائل مربوط به نسل‌کشی و... اینها از تأثیرات و موفقیت‌های انقلاب اسلامی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه افزود: اما از آن طرف ما مشکلاتی هم داریم. بله، مشکلات اقتصادی داریم، مشکلات اداری داریم. سازمان اداری ما مشکل دارد. مسائل قضایی ما مشکل دارد. مسائل مربوط به مسکن ما، قیمت‌های ما، ارز ما، مسائل اشتغال ما، مسئله ازدواج جوانان ما، اینها هم مشکلات ما است. ما هم از گفتن این واقعیت‌ها نباید هراس داشته باشیم. باید به ملت خود بگوییم این کارها انجام شده است، حالا این کارها باقی مانده که باید انجام شود.

وی سپس گفت: این مشکلات را خود ما باید حل کنیم. چطوری باید حل کنیم؟ با رهنمود رهبری و با حضور ملت و با فعالیت همه دلسوزان انقلاب. مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم را برای همین داده‌اندکه این مشکلات حل شود. با چه شیوه‌ای؟ خود رهبری فرمودند با تحول.

وی افزود: دولت و رئیس‌جمهورما شبانه‌روز کار می‌کنند. در بخشی از دولت وزرای خوب کار می‌کنند. بخشی هم مثل مسائل اقتصادی خوب نیست. وزیری را گذاشته‌اند که انسان خوبی است اما اصلاً قادر به اداره آن وزارتخانه نیست. به همین علت است که شما در یک خیابان می‌بینید ده نرخ وجود دارد و هیچ نظارتی بر آن نیست. از آن طرف هم هر روز قیمتها بالا می‌رود.

بادامچیان بیان داشت: چرا مردم ناراضی هستند؟ اگر نمی‌دانیم که مردم ناراضی هستند، خیلی آدم‌های بی‌خبری هستیم و اگر می‌دانیم ناراضی هستند باید عوامل نارضایتی را رفع کنیم و سیاست‌های ناراضی‌کننده را کنار بگذاریم؛ این یک تحول می‌خواهد. در مجلس ما هم باید تحول پدید آید. در اقتصاد ما هم باید تحول پدید بیاید. نظام اداری کشور باید اصلاح شود، در همه اینها باید تحول پدید بیاید.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: این کشوری که الآن۵۰میلیارد واردات و ۵۰میلیارد صادرات دارد، تراز آن با هم برابر است، سی و خورده‌ای میلیارد دلار هم نفت دارد، ۱۶میلیارد هم ارزهای دیگر دارد، با این حساب چرا ارز در این مملکت دچار نابه‌سامانی است؟ در حالی که به خوبی قابل حل است. علت آن روشن است. متأسفانه دوستانی که مسئول هستند، هنوز خیال می‌کنند به همین سبک‌های خارجی باید عمل کرد. اصلاً ارز پولی است که شما برای خریدهای خارجی وبرای تعهدات خود می‌دهید و پول جاری مملکت نیست. اولین هنر هر کسی که می‌خواهد برنامه داشته باشد این است که رابطه قیمت قدرت پول کشور اسلامی ما را از مسئله نوسانات دلار نجات بدهد.

بادامچیان سپس افزود: بودجه یعنی برآورد درآمد کشور در سال آینده و برنامه‌ریزی برای هزینه در چارچوب این درآمد. به جای اینکه بیایند درآمد را حل کنند، هزینه سال دولت را نگاه می‌کنند، بعد می‌گویند تورم ده، بیست یا سی درصد است، بعد مثلا بیست درصد روی این درآمدهای قلابی اضافه می‌کنند. در نتیجه چه می‌شود؟ کسر بودجه اضافه می‌شود بعد برای کسر بودجه چکار می‌کنند؟ اوراق قرضه می‌فروشند. چرا اوراق قرضه می‌فروشید؟ خوب قیمت‌ها بالا می‌رود. باید هزینه ها را کم کنید.

وی در ادامه بیان داشت: می‌گویند ایران بی‌آب است. ایران بی‌آب نیست. ایران کم‌آب است. مشکل ما عدم وجود طرح توزیع علمی آب در کشور است. یا در حوزه مسکن، وقتی مسکن مهر را ساخت به او گفتم برادر این یک فاجعه ملی است این سیاست شهرک‌سازی‌ را به گونه‌ای اعمال کنید که این مسکن، هم محل کار داشته باشد، هم محل دانش و تحصیل و دانشگاه و ... داشته باشد.

بادامچیان افزود: رهبر عزیز ما در آغاز سال در حرم امام هشتم (ع) بحث تحول را مطرح کردند. انتظار ایشان این است که ملت این تحول را تحقق ببخشد. بنابراین باید تحول در انتخابات هم ایجاد شود، باید به مجموعه‌ای رأی بدهیم که شعارش تحول و تکامل است. در واقع شعار انتخابات امسال، شعار تحول و تکامل است.

وی افزود: تحول جسارت می‌خواهد، نماینده باید جسارت تحول را داشته باشد، آدم ترسویی نباشد که یک تهاجم سیاسی به او بکنند کنار برود. باید محکم بایستد. ساده‌زیست باشد تا گرفتار تجملات نشود. درِ جیب او بسته باشد. اگر در جیب کسی باز باشد دهانش بسته است. انسانی باشد که سابقه و خانواده‌اش پاک باشد. کسی باشد که وقتی به مجلس می رود اول فکر این نباشد که پسرش بورسیه به خارج بشود یا دنبال ماشین شاسی بلند باشد.

وی در پایان گفت: پیشنهاد ما دقیقاً این است که در این انتخابات همه با هم همراه شویم و به تبعیت از نظر ولی امرمان تحول را ایجاد کنیم که این تحول لازمه انقلاب ما است، بگوییم کسانی که می‌خواهند به مجلس بروند برای تحول چکار خواهند کرد؟ باید بدانیم که سرنوشت چهار سال کشور دست ملت است. مردم باید نماینده مجلس را از بین افراد و نامزدهای تحول‌خواه و تکامل طلب انتخاب کنند. با نمایندگان شجاع و تحول‌آفرین کشور مسیر پیشرفت را طی خواهد کرد. اگر مردم قم در این دوره نماینده قوی و به درد بخور و پاک و سالم و تحول‌شناس را به مجلس فرستاد، آن موقع قم برای کشورحکم الگو و میزان را پیدا می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
۝۝۝۝۝۝۝
﴿الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم﴾
۝۝۝
﴿اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج﴾
۝۝۝
یا الله به حق محمد و آل محمد
از اختلاس و تورم نجاتمون بده
۝۝۝
و
از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.
۝۝۝
﴿الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم﴾
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست