بازدید 2317

خدمات‌رسانی رایگان ۱۰۰ ون در مسیرهای راهپیمایی

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از سرویس‌رسانی رایگان ۱۰۰ ون‌تاکسی‌ در ۵ محور منتهی به مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ 11 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، شادی مالکی در این باره گفت: سازمان تاکسیرانی شهر تهران در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، علاوه بر اقدامات فرهنگی، سرویس‌رسانی رایگان به شهروندان را در دستور کار دارد و در این راستا سرویس رسانی رایگان به راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن به همت معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی و با هدف خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان پایتخت انجام خواهد گرفت.

وی افزود: سازمان تاکسیرانی با استقرار ۱۰۰ خودروی تاکسی ون در ۵ محور به مقصد میادین منتهی به مسیر راهپیمائی در خیابان‌های آزادی و انقلاب خدمات رسانی می‌کند.

مالکی درباره این مسیرها بیان کرد: مسیر نخست: حدفاصل میدان ولی عصر(عج) تا چهارراه ولی عصر(عج) به صورت رفت و برگشت و مسیر دوم حدفاصل پل شهید ستاری (جاده مخصوص) به سمت آزادی به صورت رفت و برگشت خواهد بود.

آخرین مهلت دریافت وام 75 میلیون تومانی خرید طلا

به گفته وی، حدفاصل میدان حر تا میدان انقلاب به صورت رفت و برگشت ، حدفاصل میدان امام خمینی(ره) تا ضلع جنوب میدان فردوسی به صورت رفت و برگشت و حدفاصل ورودی خیابان فرودگاه مهرآباد از سمت بزرگراه شهید لشکری تا فرودگاه مهرآباد به صورت رفت و برگشت از دیگر مسیرهایی است که تاکسی ون های سازمان تاکسیرانی سرویس رسانی خواهند کرد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی در ادامه به برپایی غرفه و استیج فرهنگی مقابل این سازمان در ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: در استیج برنامه های متنوع فرهنگی و در غرفه ویژه برنامه های مخصوص کودکان از جمله نقاشی، مسابقات فرهنگی و گریم کودکان همراه با اهدای جایزه با محوریت تسری دادن نشاط و شادابی میان شهروندان برگزار خواهد شد.

مالکی، نصب پرچم پرافتخار کشور و شعارنویسی روی ۲۰ هزار تاکسی ها در مناطق ۲۲ گانه را از دیگر اقدامات سازمان تاکسیرانی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست