نبض خبر

انهدام تانک مرکاوا از زاویه دوربین نوک موشک!

کد خبر: ۱۲۲۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ 10 February 2024
تعداد بازدید : 2929
بازدید 11034
۶
رزمندگان مقاومت لبنان یک تانک مرکاوا مارک 4M اسرائیلی را که در داخل یک پایگاه اسرائیلی در بالای تپه قرار دارد و در دید مستقیم قرار ندارد و امکان حمله مستقیم | Direct Attack به آن با موشک های کورنت امکان پذیر نیست، با استفاده از یک موشک با پروفایل پروازی حمله از بالای الماس مورد هدف قرار می دهند. قابلیت حمله از بالا | Top Attack که در چند موشک ضد زره محدود در دنیا وجود دارد و مشهورترین آنها موشک آمریکایی جاولین است، این امکان را فراهم می‌کند که سطح بالای زرهی‌ها که معمولاً از اطراف ضعیف‌تر است و امکان نفوذ و انهدام تانک را فراهم‌تر می‌کند، هدف قرار دهند. این نخستین هدف قرار دادن تانک مرکاوا از بالاست. لحظه انهدام را از زاویه دوربین نوک موشک می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
خیلی خفن بود
ماشاالله به این کار دقیق
خب خداروشکر که آمریکا و اسراییل نابود شدن .. با نابودی آمریکا و اسراییل و تفکر دموکراسی غربی ، برادران کمونیست شرقی رهبر دنیا خواهند بود و جهانی که توسط کمونیست ها رهبری بشه ، واقعا جهانی زیبا خواهد بود !!!
پاسخ ها
ساعدعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
رهبر دنیا ان شاءالله در آینده بسیار نزدیک حضرت صاحب الزمان مهدی موعود خواهند بود و جهانی که توسط قائم آل محمد (ص) رهبری بشه ، بله واقعا جهان زیبایی خواهد بود.
اولا «اصابت» برابر و مترادف با «انهدام» نیست. هدف گرفتن یک تانک و اصابت پرتابه ای به آن کار دشواری نیست، ولی انهدام تانک 60 تنی در توان هر پرتابه ای نیست.
ثانیا، این تصاویر از موشک نیست و از یک پهپاد است که اصلا معلوم نیست چه نوع سرجنگی داشته است.
پاسخ ها
ساعدعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
دانشمند این موشک الماسه ، پهپاد نیست ، از شیوه تاپ اتک استفاده میکنه ، یعنی حمله از بالا ، از طرفی تانک از قسمت بالای برجک بشدت ضعیف و آسیب پذیر هست و هیچ ربطی به وزن تانک هم نداره ، بیشترین زره تانک در قسمت پیشانی و سینه تانک و طرفین هست.