بازدید 2028

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه نظامی صهیونیستی

حزب‌الله لبنان پایگاه «خربه ماعر» در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داد.
کد خبر: ۱۲۲۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ 08 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود به یکی از پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۵۰ عصر امروز چهارشنبه ۷ فوریه ۲۰۲۴ پایگاه خربه ماعر را با موشک «فلق ۱» هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان موضع صهیونیستی «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا و تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی در پیرامون آن را با تسلیحات موشکی و تجهیزات فنی موجود در موضع صهیونیستی «رامیا» را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده بود.

به این ترتیب با حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی «خربه ماعر» شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه موضع‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی طی روز جاری به ۳ عملیات می‌رسد.

همچنین کمی پیش‌تر منابع لبنانی از حمله‌های سنگین هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «الخیام» در جنوب لبنان خبر دادند. خبرنگار النشره اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در چهار نوبت شهرک الخیام در جنوب لبنان را هدف قرار داده‌اند. سازمان پدافند غیرعامل جنوب لبنان نیز گزارش داد که در حمله رژیم صهیونیستی به شهرک الخیام در جنوب لبنان یک نفر به شهادت رسیده و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی