بازدید 3482

تهدید در فضای مجازی برای اخاذی میلیاردی

کد خبر: ۱۲۲۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ 06 February 2024

زن جوان که با نشر اکاذیب در فضای مجازی قصد داشت از مدیران یک شرکت بازرگانی بزرگ اخاذی کند از سوی پلیس فتای پایتخت دستگیر شد.

به گزارش ایران، سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ چندی قبل نماینده یکی از شرکت‌های بزرگ و معروف واردات و صادرات به پلیس فتای پایتخت مراجعه و از فرد یا افرادی که با  نشر اکاذیب علیه فعالیت این شرکت در شبکه اجتماعی اینستاگرام آنها را تهدید و درخواست ۱۰ میلیارد ریال وجه نقد کرده بود شکایت کرد، بنابراین رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتای تهران بزرگ قرار گرفت. با شروع تحقیقات مشخص شد در واقع این ۱۰ میلیارد ریال وجهی بود که برای توقف عملیات تخریب و نشر اکاذیب علیه این شرکت درخواست شده بود.

وی ادامه داد:‌ پس از ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی‌های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ، متهم که زن جوانی بود در فضای مجازی مورد شناسایی قرار گرفت و پس از تشریفات قضایی در یکی از مناطق غربی تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.

متهم پس از حضور در پلیس فتای پایتخت و مواجه‌ شدن با دلایل‌، مدارک و مستندات موجود در پرونده‌، چاره ‌ای جز اعتراف پیش روی خود ندید و هدف خود را از این موضوع کسب مال اعلام کرد. در ادامه برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست