بازدید 3505

راز شلیک مرگبار به پسر جوان در خانه قدیمی

کد خبر: ۱۲۲۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵ 06 February 2024

مرد میانسال پس از مرگ پسرش با شلیک گلوله، در حالی بازداشت شد که ادعا می کند وی خودکشی کرده است.

به گزارش ایران، مدتی قبل گزارش مرگ مشکوک پسر جوانی به بازپرس موسی رضازاده اعلام شد.

به‌دنبال گزارش این خبر، بازپرس جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. با حضور در محل جسد پسر جوان در حالی که یک گلوله به گردنش اصابت کرده بود در پاگرد طبقه اول به دوم خانه قدیمی دیده می‌شد.

 پدر 60 ساله وی گفت: مدتی قبل پسرم با دختر خاله‌اش عقد کرد اما از آنجایی که پسرم قمارباز بود و اعتیاد به مواد مخدر داشت، درنهایت دختر خاله‌اش از او جدا شد. از آن به بعد پسرم مدام ما و دختر خاله‌اش را تهدید می‌کرد و می‌گفت شما را می‌کشم. حتی یک اسلحه قدیمی داشت که آن را فروخت و یک سلاح جدید خریداری کرد.

او ادامه داد: روز حادثه در حال اسباب‌کشی بودیم که ناگهان صدای تیر از پاگرد شنیدم و خودم را که رساندم متوجه شدم پسرم خودکشی کرده است. بعد هم که با اورژانس و پلیس تماس گرفتیم.

درحالی که مرد میانسال چنین ادعایی داشت، همسر و دختر او منکر این ماجرا شدند. دختر خانواده گفت: پدرم خیلی بداخلاق است و ما جرأت نمی‌کردیم روی حرفش حرف بزنیم. روز حادثه در حال اسباب‌کشی بودیم که پدرم، برادرم را به پاگرد طبقه بالا برد و ناگهان صدایی آمد. لحظاتی بعد پدرم به تنهایی آمد و وقتی پرسیدیم صدا چه بود گفت موضوع خاصی نیست. ما هم که جرأت نداشتیم روی حرف او حرف بزنیم چیزی نگفتیم اما نیم ساعت بعد که به پاگرد طبقه اول رفتیم با جسد برادرم مواجه شدیم. پدرم گفت او خودکشی کرده و نخواسته از این ماجرا حرفی بزند تا ما ناراحت نشویم.

تحقیقات میدانی نیز حکایت از اختلاف شدید بین پدر و پسر داشت. به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران، کارشناس اسلحه برای بررسی این موضوع که تیراندازی خودزنی بوده یا دگرزنی تعیین شد. از سویی پدر خانواده به عنوان تنها مظنون این پرونده بازداشت شده و تحقیقات ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی