بازدید 3132
موفقیت دیگر در "فملی" رقم خورد:

کسب تندیس تکریم چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور توسط شرکت مس

شرکت ملی صنایع مس ایران، موفق به کسب تندیس پنجمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور با رویکرد تجلیل از مدیر شایسته و برندآفرین شد.
کد خبر: ۱۲۱۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ 04 February 2024

کسب تندیس تکریم چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور توسط شرکت مس

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، پنجمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور با رویکرد تجلیل از مدیر شایسته و برندآفرین، با حضور برخی مقامات، مدیران عامل شرکت‌های صاحب نام کشور و اساتید عرصه کسب‌وکار، صبح امروز 15 بهمن ماه 1402 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد و از مدیران عامل نامی و تاثیرگذار در صنعت و اقتصاد کشور تقدیر به عمل آمد.

حمید علی‌آبادیان، مشاور و مدیرحوزه مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، در این مراسم، تندیس تکریم و لوح تقدیر چهره نامی صنعت، معدن و اقتصاد را دریافت کرد.

در بخشی از متن تقدیر اهدایی این اجلاس به شرکت ملی صنایع مس ایران آمده است: «پس از بررسی فعالیت‌های چشمگیر، کوشش پیگیر همراه با صداقت و اهتمام حضرتعالی و همکاران در راستای مهار تورم و رشد تولید با نظر کمیته علمی به عنوان چهره نامی در پنجمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور با رویکرد تجلیل از مدیر شایسته و برندآفرین» معرفی و تقدیر می‌گردید.

گفتنی است این اجلاس، با هدف گردهم‌آیی اندیشمندان و خبرگان و صاحب‌نظران با حضور مقامات مدیریتی کشور و ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی، مهار تورم و رشد تولید و اشتغال آفرینی و نیز معرفی تازه ترین نوآوری ها در تولید ملی با دانش کارآفرینی در حضور اساتید سرشناس ملی برگزار شد.

گفتنی است این اجلاس، با هدف گردهم‌آیی اندیشمندان و خبرگان و صاحب‌نظران با حضور مقامات کشوری و ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی، مهار تورم و رشد تولید و اشتغال آفرینی و نیز معرفی تازه ترین نوآوری ها در تولید ملی با دانش کارآفرینی در حضور اساتید سرشناس ملی برگزار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست