بازدید 51860

«زنده سوزاندن» روش اعدام در آمريكا +عکس

کد خبر: ۱۲۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۸ 26 September 2010
به گزارش فارس، اگر چه نفس وجود اعدام براي احقاق حق مظلوم امري مذموم نيست، اما نوع اعمال اين حكم و افرادي كه شامل آن مي‌شوند از مواردي بوده كه هميشه در آمريكا محل بحث اقليت رنگين پوست آن بوده است.

خبرگزاري فارس در نظر دارد روش‌هاي اعدام در آمريكا را كه بعضا به دليل اتهام‌هاي واهي با غيرانساني‌ترين روشها صورت مي‌گرفته را در سلسله گزارش‌هايي با نام اعدام در آمريكا منتشر كند تا مشخص گردد در كشور مدعي اول دفاع از حقوق بشر چه اتفاقي در جريان بوده و هست.
 

اعدام با آتش در آمريكا
 
از ابتداي تاسيس آمريكا روش‌هاي متعددي براي اعدام محكومان در اين كشور استفاده شده است كه از ميان آنها مي‌توان به «شكستن بر روي چرخ»، «زنده زنده سوزاندن»، «له كردن با سنگ» و «چوبه‌دار» را نام برد.
در حال حاضر 5 روش براي اعدام در آمريكا وجود دارد كه عبارت است از اعدام با استفاده از صندلي الكتريكي، جوخه اعدام، تزريق سم، حلق آويز كردن.
 
سوزاندن:
 
اين نوع اعدام از طريق سوزاندن محكومان به صورت‌هاي مختلف صورت مي‌گرفت كه ريختن «سرب گداخته» در حلق محكومان و زنده به آتش انداختن و يا گودال‌هاي آتش كه براي اعدام‌هاي جمعي استفاده مي‌شده است از جمله اين روش‌هاست. سوزاندن در اوايل قرن 19 در آمريكا متوقف شد.
زماني كه تعداد زندانيان اعدامي زياد بوده بعضا حجم آتش زيادي براي سوزاندن آنها استفاده مي‌شده است.
 
سوزاندن تدريجي:
 
در اين روش محكوم به تدريج در آتش مي‌سوخت و جان مي‌داد به صورتي كه سوزاندن متهم از پاها شروع شده و پس از دست‌ها و بازوها، سينه، بالاي سينه و نهايتا صورت‌ بود كه به مرگ منجر مي‌شد. در اين روش، مرگ محكوم 2 ساعت به طول مي‌انجاميد.
 

اعدام سياهپوستان در آمريكا
 
يكي از نمونه‌هاي آدم‌سوزي در آمريكا به ايالت تگزاس مربوط مي‌شود كه يك سياهپوست آمريكايي كه از عقب ماندگي ذهني رنج مي‌برد را به اتهام قتل يك زن سفيدپوست آمريكايي در نوعي روغن فرو بردند و بعد با طناب آويزان كردند و با آتش وي را به تدريج سوزاندند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
ای وحشی ها که دم از حقوق بشر میزنین
واییییی تنم مور مور شد.فشار خونم افتاد
الان اين روش ها منسوخ شده است. هم اکنون پزشکان آمريکا همواره به دنبال روش هاي اعدامي هستند که کمترين درد را براي محکوم داشته باشد و عمدتا تزريق با سم است که فرد محکوم به ابتدا به خواب رفته و سپس ميميرد.
قطعا چنين رفتارهاي غير انساني در آن زمان محکوم بوده است اما امروز در کشور آمريکا تحقيقات وسيعي براي کاهش درد محکومان به اعدام انجام مي شود
دوستان عزيز بدون جانبداري بايد گفت اين عكسها مربوط به حداقل صد سال پيش است.نبايد با وضع الان مقايسه شود.كمي واقع بين باشيم
خب از حیوانیت به انسانیت رسیدند
میشه سال این اتفاقات را هم مشخص کنین ؟
روشهای بهتری برای ایجاد حالت تهوع در خوانندگانتان وجود دارد....این چه عکسی بود....
اين امريكائي ها نسل جديد وحوش دوران قبلي خود هستند و بويي از انسانيت نبرده اند . غرب وحشي نامي كه خود امريكائيها بر روي خود مي گذاشتند .
از عکسی که گذاشتین معلومه که خبر خیلی جدیده...به شدت همه تحت تاثیر قرار گرفتن...
تصویر اولی مربوط به آمریکا نیست، مربوط به روسیه تزاری است.
اينا كه مال 100 سال پيشه؟
خوب اينا كه براي قديمه چه ربطي به الان داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چي رو ميخوايد توجيه كنيد؟
چقدر وحشی بودن و هستند
فواره چون بلندشودسرنگونشود..
این مطالب ترویج خشونت است
واقعآ ناراحت كننده بود.
مه توي ايران اين نوع اعدام ها نبوده؟ زمان شاهان قاجاري و زنديه و افشاريه و صفويه هم از اين بدتر بوده. در همون قرن نوزدهم كه اين جور اعدام ها متوقف شده (توي آمريكا) در ايران چشم طرف و در مي اوردن مي گذاشتن كف دستش!
امريكاييها منكر اين مسايل نيستند حالا را بگوييد چه ميكنند.
كه چي ؟اگر مي گن سنگسار نكنيد اين حكم مال گذاشته است. خوب اينم مال گذشته است جوامع پيشرفت مي كنند قرار نيست هميشه به يك شكل بمانند
اون اولیه که اصلا عکس نیست! نقاشیه
عجب!!! هرکی ندونه فکر میکنه این اتفاق امروز صبح افتاده!!!!!!!!!!
خوب منظورتون چي بود تو همين كشور خودمون هم در گذشته شكنجه هاي مختلفي بود هر چند هنوز هم هست چرا خواننده هاتون رو اينقدر دست كم ميگيريد
کهریزک مال همین سال گذشته است
لطفا از تنبیهات و کشتار رعایادر ایران در قرن گذشته نیز مطالبی بنویسیدتنبیهاتی نظیر فلک کردن
اونارو بي خيال از سنگسار بگو كه صد سال پيش توي ايران انجام مي شد و خيلي وقته كه متوقف شده. تهران سال/ 1489
خوبیش به اینه که اونا دوران توحش را پشت سر گذاشته اند
دقیقآ کامنت بالا درسته نقاشی مربوط به روسیه تزاری در سال 1892 میباشد و عکس نیز مربوط به شورشهای داخلی امریکا در سال 1919 با با اینقدر خبرهای مستند به مردم ندید خسته میشید........
بد نیست اول تحقیق کنید بد خبر بزارید....این کار شما یک بی حرمتی به خوانندگان است....این عکس ها را 10 سال پیش من دیده بودم که هیچ ربطی هم به امریکا ندارد بی سوادها...
در سالهاي نه چندان دور يك سياه‌پوست حق نداشت در رستوران سفيدپوستان غذا بخورد. ولي اكنون رئيس‌جمهور آمريكا و بسياري از مقامات بلندمرتبه‌ آن كشور رنگين‌پوست هستند.
درست نيست گذشته نژادپرستانه آمريكا را به حال فعلي اين كشور ربط دهيم.
مطمئنا اكنون چه ما خوشمان بيايد چه بدمان بيايد آمريكا مظهر پيشرفت، دموكراسي، آزادي و همچنين مهمترين مدافع حقوق بشر در جهان است
براي كوبيدن غرب چطوره بريد هزار سال قبل رو هم بگيد! صحبت از الان كن
آمریکایی های بد . بیاین از ما روشهای خوب رو یاد بگیرین .
میشه سال این اتفاقات را هم مشخص کنین ؟
متاسفم برای مطالب فوق که آنقدر بعضیها امریکاییها را آدمهای با فرهنگ می دونند که این آدم کشی هاشون هم به چشمشون نمی یاد آدم کشی که دیروز و امروز نداره جنایت جنایته چه قدیمی باشه چه جدید.
الان بیشتر از طریق سم اعدام میکنن که راحت ترین نوع اعدام هست .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار