سوت

حمایت شدید خداداد عزیزی از تصمیم جنجالی فغانی

کد خبر: ۱۲۱۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲ 30 January 2024
تعداد بازدید : 12666
بازدید 68547
خداداد عزیزی پیشکسوت تیم ملی اعلام کرد: «به نظر من کارشناسان داوری ما و جامعه فوتبال ایران باید 100 درصد از آقای فغانی حمایت کنند، تصمیم او تصمیم درستی بود. همانطور که الان همه عراقی‌ها با نظر او مخالفند، طبیعتا در جامعه فوتبال ایران همه با تصمیم او موافقند. این مسئله تشخیص آقای فغانی بوده است. به نظر من کارت قرمز به درستی داده شد؛ هم به خاطر تاخیر گلزن عراق و هم به خاطر آن حرکتی که روی زمین نشسته بود.» حرف‌های عزیزی را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰
فغانی ایمن حسین رو واسه استرالیا اخراج کرد زور الکی نزن.
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
قبلا هم دوبار در بازی های عراق مقابل استرالیا ، به نفع استرالیا سوت زد و مزد این کارش رو با دریافت تابعیت استرالیا گرفت.
صد در صد درست بوده چطور اون سال که‌در استرالیا به نفع عراقی ها گرفتند ایران اعتراض نکرد
چرا کشورهای غرب آسیا فکر میکنن توفوتبال هم میتونن مصلحتی عمل کنن قانون فیفاچی میگا میگه چنین حرکتی کارت داره خوب داره اگه انتها اون بند تبصره از قانون فیفا میگه کارت داره ولی به مصلحت داوره باز اونم فرقی نمیکنه داور صلاح میبینه طبق قانون کارت بده دیگه صغرا کبرا نداره
تصمیم کاملا درست بود
با این حساب بعد از گل ایران به امارات هم باید به طارمی و دو سه بازیکن دیگه ایران که ادای گریه کردن درآوردن کارت می داد! فغانی برای نشان دادن خودش اشتباه کرد و حمایت ازش کاملا متعصبانه و غلط است.
اینکه تصمیم فغانی مشکوک بوده کجاش توهین هست که انتشار نمی دهی
سه سری سوت زد و دعوت کرد بازیکن به زمین برگرده. بی ادبی و بی نوجهی بازیکن عراقی به سوت های مکرر فغانی عامل گرفتن کارت زردش بود.
اصلا اگه با اتفاقات همون بازی هم مقایسه کنی بازم رفتار فغانی توجیه نداره.
در شادی بعد از گل اردنی ها هم همین حرکت را دسته جمعی انجام دادند.
از نظر زمانی هم اگه مقایسه کنیم اردنی ها 1:30 دقیقه شادی کردند ، ایمن حسین 1:16 ثانیه. اردنی ها بیشتر وقت تلف کردن
همون بهتر که اخراج شد...وقتی دوبارشادی پس از گل انجام بدی با تلف کردن سه دقیقه واونجات رو بگیری طرف تماشاگران حریف باید هم اخراج بشی تازه با ادای غذاخوردن امانی ها که بدتر هم میشه وباید بیشتر جریمه بشه