بازدید 5195

تور نوروزی چین

کد خبر: ۱۲۱۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ 30 January 2024

اندک‌اندک می‌رسد اینک بهار! یکی از بهترین مقاصد برای سفر نوروزی، سفر به کشور چین است. پهناور بودن این کشور باعث شده است تا در تمام طول سال بتوان به مناطق مختلف آن سفر کرد ولی تنها در فصل بهار است که آب و هوای اکثر مناطق این کشور مطبوع بوده و گرما یا سرمای هوا شما را اذیت نخواهد کرد. علاوه بر این شکوفه‌های بهاری در فروردین ماه باز می‌شوند و همین امر باعث می‌شود تا کشور چین در نوروز مقصد بسیاری از توریست‌ها و گردشگران باشد. 

اگر دوست دارید تعطیلات خود را در چین بگذرانید، در تورهای نوروزی نیل‌ گشت به مقصد شهرهای پکن، شانگهای و هانگژو شرکت کنید .

تور نوروزی چین

چرا در بهار باید به چین سفر کنید؟

پکن در فصل بهار

سفر به پکن در فصل بهار این فرصت را برای شما فراهم خواهد ساخت تا از جاذبه های گردشگری پکن با فراغ بال بیشتری دیدن کنید. از جمله جاذبه‌های توریستی پکن می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • دیوار چین
  • میدان تیان آنمن
  • شهر ممنوعه
  • معبد بهشت
  • کاخ تابستانی
  • کارخانه مرواریدو…

همچنین می‌توانید با قدم زدن در خیابان وانگ فوجینگ لذت سفرتان را به انتها برسانید و با خرید سوغاتی‌های زیبا به خانه برگردید.

تور نوروزی چین

شانگهای در فصل بهار

شانگهای جنگل آسمان‌خراش‌ها، دومین شهر بزرگ چین و معمولا اولین مقصد گردشگران خارجی در این کشور است. بنابراین شما با هر یک از دو تور پکن شانگهای یا پکن شانگهای هانگژو، این فرصت را خواهید داشت تا به یکی از معروف‌ترین شهرهای جهان سفر کنید!

 از جمله جاذبه های گردشگری شانگهای که در سفر به این شهر می‌توانید از آن بازدید کنید عبارتند از:

  • باغ یو (Yu Garden)
  • دی باند (The Bund)
  • برج تلویزیونی شانگهای
  • دیزنی لند شانگهای (Shanghai Disneyland) و…

تور نوروزی چین

هوای مطبوع و مناظر پر از گل، فصل بهار را به بهترین و زیباترین فصل در شانگهای تبدیل می‌کنند.

هانگژو در فصل بهار

فصل بهار در هانگژو، موقعیتی فوق‌العاده برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری یا قایق‌سواری است تا از باد مطبوع بهاری نهایت لذت را ببرید.

برای سفر به شهر هانگژو در فصل بهار، به‌همراه‌داشتن ژاکت و بافت‌های نازک و شلوارهای جین کافی است، اما حتما چتر و دیگر لوازم بارانی را در این فصل با خود به همراه داشته باشید.

پشتیبانی فروش و خدمات

اگر در مورد هر موضوعی مرتبط با خدمات تور، اخذ ویزا و رزرو هتل سوال داشتید با شماره 43390000-021 تماس بگیرید! نیل گشت در تمام ساعات اداری آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به شما است.

همچنین برنامه زمانبندی و جزییات تمام تورهای چین در سایت نیل گشت در دسترس است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل