بازدید 8922
اعلامیه فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام:

دوپینگ ۵ ملی‌پوش ایران مثبت اعلام شد!

کد خبر: ۱۲۱۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰ 28 January 2024

دوپینگ ۵ ملی‌پوش ایران مثبت اعلام شد!

فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام اعلام کرد که نمونه دوپینگ ۵ ورزشکار ایرانی در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ اسپانیا مثبت شده است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با توجه به عزم فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام برای مبارزه با دوپینگ و اشاعه ورزش پاک، تعداد تست های دوپینگ اخذ در مسابقات آسیایی و جهانی 2023 به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرد.

در همین راستا با اعلام فدراسیون جهانی نمونه دوپینگ 5 ملی پوش کشورمان در مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان 2023 اسپانیا مثبت اعلام شد.

با توجه به اعلام اسامی ورزشکارانی که نمونه دوپینگ آنها مثبت شده، در رده بندی برخی از دسته ها تغییراتی به وجود آمد که در همین راستا بهزاد تنگسیری موفق شد به عنوان اوورالی بادی بیلدینگ جهان دست پیدا کند و مسعود قدیریان در دسته 100+ کیلوگرم بادی بیلدینگ به جایگاه دوم و مدال نقره رسید.

با این حال مثبت شدن نمونه های دوپینگ 5 ملی پوش کشورمان خدشه ای به قهرمانی ایران در بخش تیمی مردان وارد نکرده و ایران در رده‌بندی جدید که بعد از خروج نام ورزشکاران با نمونه مثبت اعلام شده، با 177 امتیاز در صدر ایستاده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست