بازدید 1995
۴

وزارت بهداشت از مردم نمره قبولی گرفت

رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: طبق بررسی‌های انجام شده درباره نظرات مردم، بیشترین رضایت از عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده است.
کد خبر: ۱۲۱۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲ 22 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از وبدا، میثم لطیفی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: تا به امروز ۳۶۱ هزار و ۸۵۵ نظر درباره عملکرد کارکنان دولت در ارائه خدمات به مردم در سامانه رضایت سنجی ثبت شده که این نظرات هم در اختیار دستگاه مربوطه و هم در اختیار ما در سازمان اداری و استخدامی قرار دارد.

وی با بیان اینکه امکان بررسی آمار نظرات مردم در سامانه رضایت سنجی به صورت لحظه‌ای برای ما فراهم است، اظهار داشت: فقط در روز گذشته ۷۱۱۲ نفر از شهروندان درباره خدمتی که از دستگاه های اجرایی دریافت کرده اند، اظهار نظر کردند.

رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور افزود: طبق بررسی‌های انجام شده درباره نظرات مردم بیشترین رضایت از عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده و وزارت نیرو و سازمان امور مالیاتی در این نظرسنجی و رضایت سنجی وضعیت خوبی نسبت به دیگر دستگاه ها دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
کدام مردم، حاضرین در صحنه یا.....
جیره بندی شیرخشک و وارفارین و ....نایاب بودن اکثر داروها و فرار هزار هزار پزشک و کادر درمانی و نارضایتی بیمار و کادر درمانی و تعرفه فشل و تقلب و نداشتن جاذبه رزیدنتی واقعا جای رضایت دارد .
بعيد مي دونم كه مردم به اين وزارتخانه نمره قبولي داده باشن
وای چه خوب . واقعا چه نعمتی هست بودن شما... نبودید مرده بودیم.....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست