بازدید 40208

جواب قلعه‌نویی به حملات خداداد عزیزی

شاید خواسته بگوید افکار قلعه‌نویی و کادر فنی این مدلی است و نمی‌تواند چیز بدی باشد، من به عزیزی خُرده نمی‌گیرم و اگر حرفی زده است، اشکالی ندارد.
کد خبر: ۱۲۱۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲ 22 January 2024

جواب قلعه‌نویی به حملات خداداد عزیزی

قلعه‌نویی به انتقادات خداداد عزیزی واکنش نشان داد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی تیم ملی فوتبال درخصوص اینکه پیرامون خصوصی‌ترین صحبت‌هایش با اعضای کادرفنی در تلویزیون صحبت می‌شود و حرف‌هایی از طرف همکار سابقش مطرح شده درحالیکه سابقه نداشته در طول یک تورنمنت این مسائل مطرح شوند و حتی از او در روزی که تیمش صعود کرده خواسته شد عذرخواهی کند، گفت: نظر خاصی ندارم. واقعا الان می‌شنوم چه اتفاقی افتاده است. به هرحال آدم‌ها حق دارند نظرشان را بگویند. کسی که در تیمی کار می‌کند اخبار آن مجموعه باید امانت بماند. شاید او هم از روی خیرخواهی این مطالب را گفته، اگر اسم بیاورید واضح تر صحبت می‌کنم.

وی درمورد اینکه خداداد عزیزی این صحبت‌ها را مطرح کرده، اظهار داشت: او چند ماه کنار ما بوده و دوستش دارم. می‌توانست یکی از مربیان خوب ایران شود ولی در انتخاب‌هایش اشتباه کرد. حالا اگر مسائل خصوصی جلسات فنی را مطرح کرده حتما برای خودش دلیلی داشته، خواهشم این است که از خودش بپرسید. او به من زنگ زد ولی صحبت‌هایش امانت است. نظرات او برای ما قابل احترام است.

از خداداد خرده نمی‌گیرم

قلعه نویی افزود: مسائل فنی، امنیتی نیست. شاید او خواسته نگرش کادر فنی را بگید. به زعم من این مساله بدی نیست. خواسته بگوید افکار قلعه نویی و کادرفنی در تیم ملی این مدل است. فکر نمی‌کنم بد باشد. اتفاقا می‌تواند نشان دهد چه نگرشی داریم. خرده نمی‌گیرم. گفته و اشکالی ندارد.

سرمربی تیم ملی درمورد اینکه چه برنامه‌ای دارد در مراحل حذفی حواشی را مدیریت کند تا بازیکنان با آرامش بیشتر کار کنند، گفت: 3 مقوله وجود دارد. یکی اینکه چگونه با چه آمادگی و چه نوع بازی‌هایی وارد مسابقات شوید. ما ایده‌آل وارد نشدیم ولی بازهم از فدراسیون و مهدی تاج تشکر می‌کنم. با توجه به شرایط موجود که نباید هم اینجا باز شود، ما راضی بودیم. بحث روحی-روانی و تمرکز تیم وجود دارد. بحث فنی هم وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار