بازدید 7921

عادل پنجشیری کیست؟

عادل پنجشیری یکی از تروریست های معروف عضو گروه داعش است که در حادثه تروریستی کابل نقش داشته است.
کد خبر: ۱۲۱۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ 22 January 2024

عادل پنجشیری کیست؟

به گزارش «تابناک»، وزارت اطلاعات در اطلاعیه سوم خود پیرامون فاجعه‌ی تروریستی کرمان از دستگیری تعدادی از سرکردگان داعشی و انتقال آن‌ها به بازداشتگاه‌های کشور خبر داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: « بالاخره شناسایی و رهگیری یکی از سرکردگان گروهک صهیونیستی داعش، به نام «محمد عادل عارف» معروف به «عادل پنجشیری» که طبق آخرین ردهای به‌دست آمده، وارد منطقه‌ای در غرب تهران شده است.

اطلاعیه‌ مهم وزارت اطلاعات درباره بازداشت سرکردگان داعش +اسامی

این تروریست نیز از جمله مرتبطین مستقیم عبدالحکیم توحیدی (فرمانده‌ی عملیات تروریستی داعش) بوده که در گذشته به اتهام طراحی عملیات انتحاری در دانشگاه کابل، بازداشت و پس از یک‌سال حضور در زندان بگرام، از زندان آزاد شده و مجدداً به اعمال تبهکارانه روی آورده بود. تاکنون تعدادی از اطرافیان وی (تماماً عضو داعش) شناسایی و بازداشت شده‌اند اما شخص محمد عادل عارف (عادل پنجشیری) متواری و تحت تعقیب قرار دارد. لذا ضمن انتشار تصویر این تروریست سابقه‌دار، از شهروندان گرامی تقاضا دارد هر گونه اطلاعاتی از نامبرده را به ستاد خبری وزارت اطلاعات (شماره ۱۱۳) گزارش فرمایند.»

«عادل پنجشیری» چند سال پیش به جرم طراحی عملیات حمله انتحاری مرگبار عناصر داعش به دانشگاه کابل بازداشت و در افغانستان به اعدام محکوم شد. اما پس از یک‌سال حضور در زندان بگرام و با سرنگونی نظام جمهوری در افغانستان توانست از زندان فرار کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست