بازدید 1888

نماینده مجلس: مجلس از اقدامات تحولی ایران خودرو حمایت می‌کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اتخاذ سیاست افزایش کیفیت همراه با کاهش قیمت محصولات در ایران خودرو به جلب رضایت مردم از خودروهای داخلی کمک کرده و قطعا مجلس نیز از این سیاست حمایت خواهد کرد. 
کد خبر: ۱۲۱۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ 21 January 2024

سید سلمان ذاکر برنامه های تحولی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر مدیریت تیراژ تولید خودرو با هدف تمرکز بر ارتقای کیفی محصولات و همچنین توسعه محصول همراه با کاهش قیمت تمام شده را سیاستی مطلوب عنوان و بیان کرد: از آنجا که مقوله کیفیت و قیمت امروز به چالشی جدی در صنعت خودرو تبدیل شده است، افزایش کیفیت همراه با کاهش قیمت محصولات ایران خودرو به جلب رضایت مردم از خودروهای داخلی کمک کرده و قطعا مجلس نیز از این سیاست حمایت خواهد کرد. 
وی در ادامه بر لزوم حمایت دولت از ایران خودرو و همچنین بهره مندی از توانمندی متخصصان داخلی و خارجی  در راستای توسعه صنعت خودرو کشور تاکید کرد و گفت: برای جبران خلأهای موجود در صنعت خودرو باید همه مسوولان کشور پای کار آمده و از این صنعت استراتژیک حمایت کنند. همچنین به منظور ارتقای دانش خودروسازی در کشور ضمن تکیه بر توان مهندسان داخلی باید از دانش متخصصان مجرب خارجی نیز بهره برد. 
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس نیز با تصویب قانون واردات خودروهای نو و دست دوم سعی کرده به ایجاد فضای رقابتی  و جبران خلأهای قانونی و مدیریتی در صنعت خودرو کمک کند. 
ذاکر با اشاره به ضرورت تامین ارز مورد نیاز خودروسازان افزود: اگر دولت می خواهد به حفظ چندین هزار نفر نیروی کار شاغل در این شرکت خودروساز کمک کند و ایران خودرو در زمره بزرگ ترین خودروسازان دنیا باقی بماند می بایست  از این خودروساز بزرگ حمایت کند. 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیرعامل ایران خودرو با حرکت جهشی و منطقی که در پیش گرفته است بتواند با تمرکز بر سه مقوله قیمت، کیفیت، و ایمنی در خودروسازی به جلب رضایت مردم کمک کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست