بازدید 1988

عامل تیراندازی در اندیشه دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عامل تیراندازی در اندیشه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 15 January 2024

 

به گزارش تابناک، سردار مهدی کرمی جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری مسلحانه با سلاح گرم در یکی از محله های اندیشه شهرستان شهریار بر اثر تیراندازی، فردی از ناحیه کتف مجروح شده و عامل تیراندازی با یک دستگاه خودروی سرقتی از محل متواری شده بود، با ارجاع پرونده به پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، پیگیری ها و رصد های فنی و اطلاعاتی در خصوص دستگیری عامل تیراندازی آغاز شد.

وی افزود: با بررسی ها و پیگیری های انجام شده فنی و اطلاعاتی، محل اختفای متهم در شهرستان رباط کریم شناسایی و در عملیاتی ضربتی و با اقتدار، عامل تیراندازی 32 ساله و ساکن رباط کریم دستگیر و در بررسی سوابق متهم مشخص شد دارای یک فقره سابقه کیفری ضرب و جرح عمدی با چاقو بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در بازجویی های صورت گرفته، متهم به داشتن سلاح و استفاده از آن در صحنه درگیری و تیراندازی اعتراف کرد و 2 قبضه اسلحه کمری، 15 تیر جنگی با یک عدد صدا خفه کن و یک دستگاه خودروی پژو پارس مسروقه در یکی از باغات اطراف استان تهران کشف شد.

به گفته سردار کرمی، عامل تیراندازی علت و انگیزه درگیری را خرید و فروش تعدادی گوشی تلفن همراه و اختلاف حساب مالی بین شاکی و متهم اعلام کرد و متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست