بازدید 20630
با تحولات منطقه و جهان

پیام خصوصی بایدن به ایران درباره انصارالله یمن/ گشت زنی جنگنده‌های آمریکایی بر فراز یمن/ پیروزی حزب جدایی طلب از چین در انتخابات تایوان/ وقوع تنش‌های جدید میان آذربایجان و ارمنستان

پیام خصوصی بایدن به ایران درباره انصارالله یمن، گشت زنی جنگنده‌های آمریکایی بر فراز یمن، پیروزی حزب جدایی طلب از چین در انتخابات تایوان، وقوع تنش‌های جدید میان آذربایجان و ارمنستان و حمله مقاومت عراق به دو پایگاه آمریکا در سوریه، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۱۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ 14 January 2024

پیام خصوصی بایدن به ایران درباره انصارالله یمن/ گشت زنی جنگنده های آمریکایی بر فراز یمن/ پیروزی حزب جدایی طلب از چین در انتخابات تایوان/ وقوع تنش‌های جدید میان آذربایجان و ارمنستان

بین الملل تابناک: پیام خصوصی بایدن به ایران درباره انصارالله یمن، گشت زنی جنگنده‌های آمریکایی بر فراز یمن، پیروزی حزب جدایی طلب از چین در انتخابات تایوان، وقوع تنش‌های جدید میان آذربایجان و ارمنستان و حمله مقاومت عراق به دو پایگاه آمریکا در سوریه، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

پیام خصوصی بایدن به ایران درباره انصارالله یمن

 جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، همزمان با حملات کشورش به مواضع انصارالله یمن اعلام کرد که واشنگتن پیامی خصوصی به ایران درباره «حوثی ها» (انصارالله) ارسال کرده است.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، روز شنبه به وقت محلی قبل از عزیمت به محل اقامت ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا به کمپ دیوید به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: «ما این پیام را خصوصی تحویل دادیم و مطمئن هستیم که به خوبی آماده هستیم.»

بایدن روز جمعه به وقت محلی نیز در پنسیلوانیا در پاسخ به این که آیا آمریکا در جنگ نیابتی با ایران است، پاسخ داد: «خیر. من قبلا پیام را به ایران رسانده ام. آنها می دانند که نباید هیچ کاری انجام دهند. ایران خواهان جنگ با ما نیست.»

رئیس جمهور آمریکا با "تروریستی" خواندن گروه انصارالله یمن، آنها را تهدید کرد و گفت، اگر به رفتارهای جسورانه و حملات خود ادامه دهند، ایالات متحده آمریکا به آنها پاسخ خواهد داد.

رئیس جمهور آمریکا درباره حمله ده کشور به رهبری واشنگتن به مواضع انصارالله یمن مدعی شد: فکر نمی کنم در حملات شب گذشته هیج غیرنظامی کشته شده باشد و این دلیل دیگری بر موفقیت آمیز بودن آن است.

بایدن همچنین در نامه ای به کنگره کشورش درباره حمله به یمن ادعا کرد، حملات آمریکا و انگلیس به یمن تاسیساتی را آماج قرار داده که انصارالله از آنها برای انجام حمله در دریای سرخ استفاده کرده است.

بایدن مدعی شد: در ۱۱ ژانویه ۲۰۲۴، به دستور من، نیروهای ایالات متحده به عنوان بخشی از یک عملیات چندملیتی همراه بریتانیا، با حمایت استرالیا، بحرین، کانادا و هلند، حملاتی را علیه تاسیساتی در یمن انجام دادند که حملات حوثی ها (انصارالله یمن) را تسهیل می کند.

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: این حملات برای بازدارندگی و تضعیف توانایی حوثی‌ها برای انجام حملات آینده، انجام شد. ایالات متحده آمریکا آماده است، اقدامات بیشتری را در صورت لزوم برای مقابله با هرگونه تهدید انجام دهد.

گشت زنی جنگنده های آمریکایی بر فراز یمن

 منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند که هواپیماهای نظامی آمریکا در حال پرواز در آسمان یمن هستند.

این هوایپیماها در آسمان فرودگاه صنعا، بندر «الحدیده» و منطقه رأی عیسی در حال گشت زنی هستند.

این گشت زنی همزمان با آن صورت می‌گیرد که وزارت دفاع آمریکا هرگونه حمله به یمن را رد کرد.

پیشتر شبکه المیادین به نقل از منابع محلی در غرب یمن از شنیده شدن صدای دو انفجار مهیب در بندر الحدیده در غرب این کشور خبر داده بود؛ اما این شبکه ساعاتی پس از این انفجارها به نقل از منابعی در بندر «الحدیده» گزارش داد که صدای انفجار شنیده‌ شده در این شهر، ناشی از حملات تهاجمی متخاصم نبوده است.

پیروزی حزب جدایی طلب از چین در انتخابات تایوان

دولت چین غروب شنبه به وقت تهران به نتایج انتخابات تایوان واکنش نشان داد و اعلام کرد که حزب حاکم نماینده واقعی مردم نیست.

به گزارش منابع خبری، دولت چین در بیانیه‌ای اعلام کرد: «نتایج انتخابات تایوان نشان می‌دهد که حزب دموکرات نماینده افکار عمومی در این جزیره نیست.»

بر اساس این گزارش، نتایج انتخابات جزیره تایوان از پیروزی نامزد حزب حاکم که مخالف اتحاد این جزیره با چین است، حکایت دارد.

«لای چینگ ته» برنده انتخابات ریاست جمهوری تایوان مدعی شد: «رای دهندگان به دنیا نشان دادند که ما چقدر دموکراسی را ارج می‌نهیم.»

حزب دموکراتیک مترقی اینک سومین دوره ریاست جمهوری خود را به دست آورده است. لای چینگ ته، قرار است جانشین «تسای اینگ ون» شود که برای دو دوره رئیس جمهور تایوان بود. در این انتخابات حزب «ناسیونالیست» که طرفدار روابط نزدیکتر با چین است نیز حضور داشت.

دولت چین در ادامه بیانیه خود اعلام کرد:«ما قاطعانه با فعالیت‌های جدایی طلبانه با هدف استقلال تایوان و همچنین مداخله خارجی مخالفت خواهیم کرد.»

پکن  اعلام کرد: «موضع ما در مورد حل مساله تایوان و دستیابی به اتحاد مجدد همچنان ثابت است.»

تایوان بخشی از چین محسوب می‌شود که ادعا‌های جدایی‌طلبانه دارد؛ ادعا‌هایی که کشور‌های جهان و سازمان ملل متحد به‌ رسمیت نمی‌شناسند. عبور از خط میانه تنگه تایوان و ورود به منطقه شناسایی دفاع هوایی این جزیره از اوایل آگوست ۲۰۲۲ توسط جنگنده‌ها و کشتی‌های جنگی چین، زمانی که «نانسی پلوسی»، رئیس وقت مجلس نمایندگان ایالات متحده از تایوان بازدید کرد، بسیار بیشتر شد.

«شی جین پینگ» رئیس‌ جمهور چین در سخنانی به مناسبت سال نوی میلادی گفت، اتحاد مجدد سرزمین مادری «رویداد تاریخی اجتناب ناپذیر» است. چین به یقین دوباره متحد خواهد شد و همه چینی‌ها در هر دو طرف تنگه تایوان باید به یک هدف مشترک متعهد باشند.

وقوع تنش‌های جدید میان آذربایجان و ارمنستان

نخست وزیر ارمنستان در سخنانی اظهارات مقامات آذربایجان درباره تعیین نکردن مرزها بر اساس توافق‌نامه‌های گذشته را مانع پیشرفت مذاکرات صلح دانست.

 نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان، اظهارات اخیر مقامات جمهوری آذربایجان برای مذاکرات صلح بین دو کشور را «مُضر» توصیف کرد و گفت: من آخرین اظهارات آذربایجان را ضربه‌ای جدی به روند صلح ارزیابی می‌کنم. تعیین حدود مرزی در واقع ایجاد مرزهای جدید نیست بلکه کمیسیون‌های تعیین مرز ما با هدف احیای مرزهای موجود در زمان اعلامیه آلماآتا فعالیت می‌کنند.

نخست وزیر ارمنستان افزود: البته آذربایجان اکنون در حال گذراندن کارزار انتخاباتی است، ولی ما این اظهارات را ادعای ارضی نسبت به ارمنستان ارزیابی می‌کنیم.

پیش از این، الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان گفته بود که نیروهای آذربایجان از مناطقی که در درگیری با نیروهای ارمنستان در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ تصرف کرده بودند، خارج نمی‌شوند.

حمله مقاومت عراق به دو پایگاه آمریکا در سوریه

در بیانیه «مقاومت اسلامی عراق» امروز یکشنبه آمده است، با پهپاد به دو پایگاه نیروهای آمریکایی در میدان نفتی العمر و روستای الخضرا در عمق سوریه حمله کرده است.

 در این بیانیه آمده است که این حملات در چهارچوب «مقاومت در برابر نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق و منطقه و در پاسخ به کشتارهای رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه» صورت گرفته است.

 مقاومت عراق در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد که عملیات هدف گیری توسط هواپیماهای بدون سرنشین انجام شد.

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه خود تاکید کرد که «به حملات و نابودی مقرهای دشمن ادامه می‌دهد.»

پیشتر «مقاومت در عراق» از هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی «خراب الجیر» در شمال شرق سوریه با گلوله موشکی خبر داده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۹۴
در زمان های قدیم وقتی جلاد می خواست فردی را به قتل برساند یک نفر هم مسؤلیت داشت تا جمعیت را کنترل کند و نگذارد کسی بخاطر همدردی با فرد مظلوم مراسم را بهم بزند الان آمریکا با آن همه ادعا نقش آن فرد را ایفا می کند ببین به چه نکبتی دچار شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
چای دبش ات رو بنوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
بخواب بابا حال داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
شما درکی از "کشتیرانی آزاد" یا قوانین بین الملل نداری

توی توهمات خودت سیر میکنی و فکر میکنی حالا که اسراییل داره توی غزه با حماس میجنگه حوثی ها هم (که نه سر پیازن و نه ته پیاز) حق دارن به کشتی های غیر نظامی که به خیال خودشون به اسراییل خدمات میدن حمله کنن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
احسنت چقدر حق بود و قشنگ این کامنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
جناب ۱۰:۳۳ شما درکی از انسانیت دارید خیلی خام فکر میکنی اگه فکر کنی امریکا برای کشتیرانی آزاد به یمن حمله کرده.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
10:33
شما که درک درستی از کشتی رانی آزاد و این جملات شیک داری نظرت راجع به کشتار 10 هزار کودک و 7 هزار زن چیه؟ درکی از حق زندگی داری شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
بخش فارسی لشکر سایبری اسرائیل وحشی و کودک کش اینجا و سایر سایتهای داخلی پر مخاطب بسیار فعاله و شب و روز کامنت میذارن. اینقدر که این موجودات پلشت سایتهای ما رو رصد میکنن اخبار رسانه های خودشونو نگاه نمیکنن
غزاله چلاوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
بازیکن فوتبال فلسطین در لیک اسراییل توپ میزنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
خب کم آوردی
زدی جاده خاکی
یک چیزی به نام واقعیت هم وجود دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
چه ربطی داشت ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
بایدن خواب آلود پی ام خصوصی به رئیسی داده. عجب خبر دبشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
1033
به تو که میگی اونا نه سر پیازن نه ت پیاز اربابت آمریکا سگ کیه !! شما که با شعار نه عزه نه لبنان قبلا درک و فهمتون رو نشون دادید توقعی نیست و توضیح در مورد نقش یمن در منطقه چیست هم بیفایده اس اما همون توصیه چای دبش رو بخودت میدم برو بخور حرف زیادی نزن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
حالا مظلوم کیه
خودت هم نفهمیدی چی نوشتی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
درود بر شما حسابی کدخدا پرستان را بهم ریختی.
ناشناس
| Canada |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
پاشو داداش لنگ ظهره
چقدر میخوابی اخه ؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
امریکا شیطان است و نوچه هایش هم همین ، همه جا ماله کش دارد وصل می کنند به دریانوردی ازاد و... اما کودک کشی چی میشه ؟ هیچی سکوت !! لعنت بر شما
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
۱۰:۳۳
قوانین بین المللی؟!
این همه بچه و زن غیرنظامی و مردان غیرنظامی تکه تکه شدند، قوانین بین المللی کجاست؟!
قوانین کشتیرانی آزاد رو منطقه ثبت خواهد کرد. بیدار شو...دیگه دیر شده آمریکا چارتا ترقه و بمب در کنه! از دستش رفته...
طالبان با اون طالبان بودنش گفته :
حاضریم با آمریکا هم روابط حسنه داشته باشیم .
اونوقت .....

زنده باد طالبان عصر حجری
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
تو که اینقدر توان تشخیص نداری که طالبان کجاست و ما کجاییم بهتره بری پیش مامانت قاقا لی لی تو بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
عزیزم ما سالیان سال است که مذاکره می کنیم ولی آنها راه نمی آیند.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
یعنی شما نفهمیدی طالبان رو هم آمریکا تراشیده ؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
طالبان ،القاعده و داعش همه ساخته آمریکا برای ایجاد بحران در منطقه
ناشناس
| Japan |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
علی ۱۳:۰۰
بن لادن رو کی کشت؟ تراشیدن مهم نیست، مهم این است که آخرش دوست و دشمن ، چه کسانی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
عصر حجر ر چکار داری ! خوودت با این فهم و تحلیلت مغزت حجریست !!!
ناشناس
| Austria |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
طالبان به نظر میاد صد در صد مطیع روسیه نشده وگرنه اونم آمریکا ستیز می شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
طالبان نوکر آمریکا هست
نیازی به رابطه ندارد همین الان ماهانه 40 میلیون دلار از آمریکا حقوق می گیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
امریکا دمش رو کولش گذاشت از افغانستان و طالبان در رفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
لعنت به غربگداهای خود تحقیر
بایدن گفته :
حواستون باشه ما آماده ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
احتیاج به گفتن اون نبوده
آقایون خودشون حواسشون جمعه اینجور مواقع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
فعلا که جبهه مقاومت روز به روز داره بزرگ تر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
توفکر تو جبهه مقاومته میگه تو کوه و کمر یه پهبادی بلند میکنن تا آمریکا از عراق خارج بشه و تحریمش بکنن اونوقت میبینی چطور با دست خودشون ایران را بندازن بیرون
ناشناس
| Canada |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
نه بایدن به ایران حمله میکنه نه ترامپ نه هیچکس دیگه
زنده باد مردم فهیم تایوان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
دیکتاتور چین داره آتیش میگیره از نتایج انتخابات تایوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
اوکراینی ها هم همین غلطو کردن چوبشو هم خوردن به زودی نوبت ایناست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
این چه منطقی هست
اوکراین یک کشور مستقل است خواسته عضو ناتو بشه
همانطور که سوئد
خواست
حالا چون هم مرز با روسیه است
روسیه حق حمله به اوکراین را دارد.
پس ایران بایدبه ترکیه حمله کند
چون پایگاه اینجرلیک یک تهدید امنیتی برای ایران است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
ناشناس 10:54

یعنی اوکراینی ها باید حتماً در انتخابات شان به نامزد مورد حمایت روسیه رأی می دادند تا روسیه به آنها حمله نکند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
اکراین تا قبل کودتای آمریکایی 2014 سیاست معتدلی داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
11.47
آمریکا و ناتو به روسیه تعهد داده بودند که ناتو به روسیه نزدیک نشود ولی زیر قرارشون زدن و بوسیله اوکراین روسیه رو تحریک کردند
ناشناس
| Canada |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
البته مردم تایوان سیب زمینی بی رگ نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
خوش به حالت از همچی ازادی ، فکر میکنی هرکی با امریکا بود توی بهشته !!! واقعا یک مقدار مطالعه خوبه ، حتی بهشت بدون عزت ننگه ، اخرش خیلی بری جلو میشه ژاپن ، زنان و دختران دست امریکائیها
اگه قرار بود هرکی یه ذره باروت بریزه تو لوله پولیکا اسمشو بذاره موشک از آمریکا گروکشی کنه که آمریکا باید بره بمیره . حالا عین اجل معلق رو سرتون پر میزنه جرات دارین ترقه بازی کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
همین لوله پولیکا اقتصاد اربابانت رو فلج کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
کجای اقتصادش فلج شده. درآمد یک شرکت بورسی ش از کل بودجه سالانه کشورهای مانند ایران بیشتر. اینطوری فلج شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
فعلن که اقتصاد ایران بدجوری پوکیده بد جور با تحریمهای امریکا
خیری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
این لوله پلیکا عربستان رو مجبور به کوتاه اومدن کرد ، عجب پلیکاییه !!!
ناشناس
| Japan |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
گل گفتی و اشک شرقگداها رو در اوردی
رضا
| United States of America |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
جالبه صادرات نفت امریکا چند برابر شده به اروپا خبر ندارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
اگه لوله پهستیم به این امر افتخار می کنیم تو برو به پرچمت
برس ، راستی از البانی چه خبر
چرا هنوز یک نفر هم از ده میلیون نفری که برای جنگ با اسراایل پیامک فرستاده بودن غزه نرفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
چون تو هنوز نمیدونید اربابتون راههای غزه را بسته شما هم در استانبول براش تیکه میندازید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
۱۰:۲۹
خب چرا نمیرید در مرزهای بسته شده با اسرائیل بجنگید؟
بلخره از یه جایی راه رو بسته برید بازش کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
چرا غربگداها که توهم اکثریت دارن نرفتن خارکیف فدای زلسنکی بشن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
۱۰:۲۹
راه صنعا که بازه و بسته نیست
از بوشهر میتونی شنا کنی بری بندر حدیده
یا با قایق تندرو نیم ساعته میرسب
پناهیان و رسایی هم ببر با خودت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
چون تو هنوز تلاویو نرفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
راه های زیادی برای رسیدن به غزه و یمن و سوریه هست.
هوایی، دریایی، زمینی
کاش یک ذره عمل باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
اون نادان 10:47 هنوز نمیدونه یمن کجای نقشه اس میاد نظر کارشناسی هم میده. فکر میکنه یمن همسایه قطر و بحرینه،میگه از بوشهر شنا کنی میتونی بری یمن و با قایق تا اونجا نیم ساعت راهه
خدایا شکرت که دشمنان این نظامو از احمقها قرار دادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
دانای11:44
کلمه ای وجود دارد به نام «طعنه». برو معنی اش را در یک فرهنگ لغت جستجو کن. البته سعی کن این لغتنامه زیاد «ارزشی» نباشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
پناهیان مگه نرفته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
به تو چه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
این ده میلیون نفر که ثبت نام کرده بودند باید بشدت محاکمه و تنبیه شوند
چراکه اون بیچاره ها به امید اینها مقاومت کردند و بچه هاشون کشته شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴

غزه بسته این درست یمن که بازه پسرم بیا برو یمن هم مستقیم میتونی پرواز کنی هم با کشتی برو بیا برو دیگه یکم غیرت داشته باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
چون ما برای اوکراین ثبت نام نکردیم و به خیابان نیومدیم شیرینی پخش کنیم پسرم
ناشناس
| Ukraine |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
هیچ ایرانی با غیرتی نداریم که دوستی با امریکا را به دوستی با مظلومین غزه ترجیح دهد این نظرات مربوط به لشکر سایبری صهیونیست هاست
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
تو خودت ناراحت نکن آسوده بخواب خواستن برن از تو اجازه می گیرنند
ناشناس
| Austria |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
۱۶:۳۹
اتفاقا هیچ ایرانی حاضر به دوستی با پوتین و چین کمونیست نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
شما ها چرا نرفتید اکراین از اربابتان دفاع کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
دقت کردید بعضی از حرفها یکجور هست و انگار از یکجا دیکته شده البته شنیدم اسرائیل خوب پول میده چه برای جنگ چه برای لجن پراکنی
بزودی با اقدامات نظامی یمن متعجب خواهید شد
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
منجنیق منظورته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
نخندون ما رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
:-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
با یک مشت قات گوشه دهان و یک خنجر در دست به جنگ ارتش آمریکا خواهند رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
زاگر نظامی هستی که وای به حال نیروی مسلح ایران.اگر با بینش سیاسی تحلیل می کنی به رفیقات وضعیت فعلی مملکت رو گوشزد کن بالاخره یه جا حقوقت باید حلال باشه یانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
دمپایی شون تبدیل میشه به پوتین ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
باید از پشت خنجر بزنن به ناو هواپیمابر اوهایو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
به زودی خنجراشون رو از پشت میبدن به جای بستن روی شکم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
آیا نان خشک شان به نان تازه تبدیل خواهد شد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
با شکمی گرسنه و دمپایی و خنجر و لنگ و برنو و نون خشک رفتن به جنگ هوش مصنوعی :-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
بابا عزیز من به ارباب این خودتحقیرهای بیمقدار جسارت نکن رگ گردنشون باد میمنه. صبح تا شب بیا بنویس هیچکس حریف آمریکای قدرتمند و ابرقدرتو نداره ببین چه ذوقی کنن برات
احمد
| Norway |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
منظور شما از اقدامات یمن در آینده با خنجر بود وی بی خنجر
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
فرقه حوثی قویتره یا حماس؟؟؟؟ فعلا که حماستون دود شد رفت هوا این فرقه شترسوار هم به زودی محو می شن و پوتین مهره های دیگه رو برای نجات خودش فدا می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
چقدر چرت گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
انشالله حق همیشه پیروز است
آمریکا خودش یه زمانی جلاد بوده حالا به این روز افتاده بدبخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
ادب داشته باش بی ادب .
گستاخی نکن دیگه
زشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
به چه روزی افتاده که شما فقط می بینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
انصافاً این دوستمان زیاد بیراه نمی گوید. این که آمریکا پهپادها و موشک های حوثی ها را نابود کند کلاسش را پایین می آورد.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
به کدخدا ی ، کدخدا پرستان چرا؟ توهین می کنی ناراحت میشن
ایران باید فورا پدافندهای هوایی خودش که گلوبال هاوک رو زد اونجا مستقر کنه هترین فرصت برای ارتقاع و شناسایی قدرت هوایی آمریکاست که در جنگ آینده نقره داغشون کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
:-)
باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
حالا چرا جنگ آینده؟ چرا الان که بهترین فرصت است نمی جنگید؟
ناشناس
| Japan |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
جناب فرمانده ، از توی اتاق که نمیتونی به نیروی دریایی فرمان بدهی، پس لطفا تشریف ببرید بر عرشه ناو البرز بایستید و فرمان خویش را آنجا صادر نمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
اره بایدبه مردان خدا کمک کرد و گرنه میشیم سیب زمینی بی رگ و یا بدتر از ان طرفدار اسرائیل و غربزده
هنیه کجاس ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
هنیه رو نمیدونم اما خواهر علی کریمی زندانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
ناشناس 10:51 عجب تودهنی بهش زدی خدایی
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
از قطر داره جام ملت های آسیا رو نگاه می کنه و به ما می خنده (:
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
در هتل پنج ستاره قطر شاهانه زندگی می کنه و از راه دور با اسراییل می جنگه !!!!
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
درحال حاضر تنها سیاست ضدانقلاب نیز نفرت پراکنی و بلعیدن و دریدن همه ارزش‌ها و منزلت‌های سیاسی و اجتماعی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
درود بر هنیه و سنوار و محمد الضیف
درود بر حماس و مقاومت فلسطین
قایق تندرو محیاست بیائیدو بروید
صَنِ عا منتظر شماس بیائیدو بروید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
خیلی باحال بود
چه وزنی
چه قافیه ای
چه ردیفی
یکی اینو بفرسته برا رسایی و پناهیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
خارکیف منتظر غربگداس بیائید و بروید
غربگدا کی مال این حرفاس زیر لحافها بروید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
بی مزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
مرگ بر یهود و صهیونیست کودکش و جنایت پیشه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
اکراین هم منتظر شماست بیایید و بروید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
ما بخوایم بریم اوکراین شما قول میدی ما رو توی فرودگاه بازداشت و زندانی نکنی؟!
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
چو قافیه کم آید ، شاعر به تنگ آید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
لعنت خدا بر دشمنان اسلام و مسلمین ، البانی تبار هاو وطن فروشان 2 زاری بگیر
آخه یمن وقتی پدافند هوایی نداره چرا باید این غربی های کثیف خونخوار در بیوفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
در جنگ نامتقارن نیاز نیست شما همه ملزومات را داشته باشید یمن پاسخ حمله آمریکا را با پدافند نمی دهد چون پدافند ندارد در عوض چند روز بعد با یک حمله آفندی جواب می‌دهد مثلا یک کشتی تجاری غربی را می زند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
ادب داشته باش دیگه .
حوب ؟
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
۱۰:۵۷
آهان تو راست میگی
در جنگ نامتقارن جواب موشک رو با خنجر میدن و برنو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
با خنجر جواب موشک را دادن بهتر است یا با بی غیرتی تمام حیثیاتت را به دشمن بی رحم تقدیم کنی؟ یمن همخون مالک اشتر نخعی است
احمد
| Norway |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
به قول معروف تو که لشگر نداشتی جنگ کردنت واسه‌ی چی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
مالک اشتر نخعی نون خشک نمیخورد و خنجر نمیبست رو شکمش و دمپایی نمیپوشید و ادعای الکی ندتشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
مالک اشتر به دلیل اینکه انسان بود تحت عنایت امیرالمومنین بود نه اینکه ملیتش مال کجاست یا چی میخوره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
پدافند هوایی رو هم نشونتون خواهند داد
فعلا چه خبر از ناو جنگی آمریکا که توی دریای سرخ غرق شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
به آمریکا و اسرائیل و انگلیس نگو کثیف خونخوار به بعضی ها بر میخوره چون با هم دوست هستند
بی ادب نباش
مثل اسرائیل بچه بکش و مودب باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
یمن مردانگی داره که معمولا در کسانیکه شبها تا صبح پای ماهواره چیز می ببین نیست
متاسفانه فعلا یک زهر چشم از حوثی ها گرفتند. اگر ادامه بدهند احتمالا اینبار با ضربات سخت تری مواجه خواهند شد. گرچه آمریکا جنایتکار است ولی باید واقعیت را پذیرفت. اگر ادامه بدهند، ایندفعه حتی زیرساختهای شهری و زندگی مردم را هم بمباران خواهند کرد و قطعا تلفات انسانی شدید هم خواهند داشت.
پاسخ ها
......
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
یه چیزی نوشتی که غربگداهای مفلوک نه میتونن بهت مثبب بدن نه منفی. اولش از اربابشون تعریف کردی که زهر چشم گرفته و بعدش به خدای غربگداها جنایتکار گفتی، بر سر یک دوراهی حیران موندن خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
ناشناس 1157
دشمن دشمن ما، دوست ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
آمریکا نشون داد عملا پشت کودک کشی اسرائیل ایستاده و از مالیات مردمش برای اسرائیل خرج میکنه
بگو آمریکا فضولی؟
به تو چه چند هزار کیلومتر دورتر از خاکت داری جنگ نیابتی از طرف اسرائیل میکنی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
لعنتبر امریکا و اعیادی لجن پراکنش
محور مقاومت روز به روز داره ضعیف تر میشه هر روز یکیشون میخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
دیگه مقاومتی نمونده
همش تسلیمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
کفر نگو، رفیق.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
الانه که ارزشی ها بگن ' تسلیم خودش یک نوع مقاومته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
برعکس نگو جبهه مقاومت تبدیل به نصف دنیا شده چند سال پیش کجا یمن و روسیه بودن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
یا معنای نصف را نمی دانی
یا دنیا را ندیده ای
چند کشور گرسنه و جنگ زده
با بی ارزش ترین پول ها
اسمشون مقاومت شده
مقاومت در برابر پیشرفت و ترقی
البته درسته.
فلسفه بستن خنجر اینا چیه ؟
آدم شاخ در میاره از کارای اینا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
فلسفه بستن کراوات چیه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
کراوات قشنگه
همه دنیا میزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
روی غلاف و دسته خنجرها کارهای هنری می کنند و بسیار زیباست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
سندباد از یمن بوده
باباعلی از یمن بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
فاسفه بستن کروات اینه که شما وقتی کروات بزنی ترجیحا ل پیراهن تمییز و اتوکشیده و کت و شلوار مرتب و کفش تمییز هم باهاش میپوشی ضمنا سعی میکنی با شخصیت تر رفتار کنی و زود از کوره در نری و مودب تر باشی بازم بگم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
دلیل بستن خنجر هم
اشتباه گرفتن سال 2023 میلادی با سال
721 میلادی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
من تو اصفهان یکی رو میشناختم کراوات میزد و خیلی شلخته بود اصلاً گیوه می پوشید، چه برسه به اینکه واکس بزنه و مرتب باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
کی گفته کراوات نشانه تمیزی است پس هرکی کراوات نزند کثیفه پس هرکسی لباس اسپرت پوشید کثیفه ، ای بابا من دارم به چه کسایی منطق می گم ، همون که می گفتی بگو
متاسفانه حوثی ها قافیه رو باختند و یک تیر هم دیگر در نمیکنند پس ایران کی میخواد با موشک هایپر ناوها را بترکاند همش وعده همش وعید که ما انتقام میگیریم انقام سخت میگیریم پس کو؟ غزه تندبل به زمین کشاورزی شد و حزب لا که میگفتند حمله زمینی خط قرمز ماست کار خاصی نکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
حالا مثلا موشک های پرتاب شده قبلی چی شدن . یا زدن اونها رو یا خودش افتاده تو اب. به این میگن اب در عاون کوبیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
حالا چرا متأسفانه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
بزودی داغی بر دل قاطران صهیونیست و غربگداها در ایران گذاشته می شود که تا تاریخ داریخ است سوزش فروکش نکند.
مجاهدین اسلام آنروز که بی بی سی ... را شخص معتدل نامید بیرگی و بی غیرتی نفوذی ها و خودفروخته ها را درک کرده و راه خود را از آنها جدا کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
منتظر تیرهای غیب یمن باشید
تازه یمن دستش گرم شده
حمله مقاومت عراق به دو پایگاه آمریکا در سوریه

بعد از یک سوء تفاهم کوچک که به حمله آمریکا به معاون گروه نجباء و دستیارش در بغداد منجر شد، خوشبختانه مقاومت عراق به تنظیمات اولیه برگشته و حملاتش به پایگاه های آمریکایی را در حالت « سِیف مُد» انجام می دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
حالا تو خیلی خوشحالی ، اره خوشت اومده ؟؟
جهان بعد از جنگ جهانی دوم تقسیم شد.کمونیست دشمن اصلی غرب شکست خورد و بلوک شرق با محاسبات دقیق کارشناسان متخصص غرب هم فرو ریخت.از اینجا به بعد جهان کاملا در اختیار غرب است. حالا حالا امپراطوری غرب کدخدایی‌خواهد کردو با ترقه بازی و فشفشه هوا کردن قرار نیست جا خالی بده.این یک واقعیت است.
پاسخ ها
علی
| Canada |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
درست ترین نظر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
غربی ها با گنده نمایی و هیاهو در کشورهای اسلامی عده ای بزدل را مرعوب و نوکر خود ساخته اند واز این طریق منابع آنها را غارت می کنند. هر سال هم خمس این منابع غارت رفته را تبدیل به بمب و مهمات نظامی می کنند و بر سر ملت های مسلمان می ریزند و آنها را به خاک و خون می کشند.
تاکی ک از خودتان ت هم از خودتان ؟؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
سقوط نظام استعماری غرب پیشرفت شرق و محور مقاومت یک شبه اتفاق نمی افتد، اما مسیر درست است، هرجند می تواند بهتراز این باشد. پیشرفت و عزت صبر می خواهد و رنج و هزینه دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
جهان امروز نه یک جهان تک قطبی و نه یک جهان دو قطبی و نه یک جهان چند قطبی است و در آینده با جهانی فرا قطبی مواجه هستیم و کشورهایی در این جهان فرا قطبی حرفی برای گفتن دارند که در زمینه های مختلف علمی پیشرفت کرده باشند و روابط تجاری - سیاسی گسترده ای با دنیا داشته باشند و کشور ما چون در زمینه های مختلف علمی به پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست یافته که ماحصل متخصصان داخلی است در این جهان فراقطبی حرف برای گفتن دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
درست است، جهان کاملاً در اختیار غرب است، و از مهمترین اقدامات بشردوستانه شان فعلاً دوشیدن گاوهاست. پس آسوده بخوابید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
تحلیل آبکی به این میگن
خود تحلیلگران آمریکا معتقدند رو به افول اقتصادی و سیاسی رفتن
بعد شما ماله کشی اینها رو میکنید
دریای سرخ که محل عبور و مرور کشتیهای تجاری بزرگ است در تیر رس یمن بها است از لحاظ موقعیت استراتژیک هم یمن به دریای جنوب و غرب متصل هست پس با این موقعیت عالی چرا اینها اینقدر فقیر هستند؟
پاسخ ها
احمد
| Norway |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
چرا فقیر هستند زیرا هر چی به دست می‌آورند خرج خنجرهای رنگ و وارنگ می‌کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
به خاطر اینکه بجای پیشرفت و علم و صلح و روابط تجاری با کشورها مثل ایران همش به فکر جهاد در راه خدا هستند انگار که خدا ما را نارنجک آفریده که فقط باید منفجر شویم و کفار را به هلاکت برسانیم . وسلام
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
امریکا و اسراییل جنایتکار و استعمارگران آنها را در فقر نگه داشتن بزودی دهن امریکا و اسراییل و انگلیس سرویس کرده و به قهر دریا میفرستند
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
یمن یک کشور عشیره ای و قیبله ای است که هر قبیله برای خود ادعایی برتری جویی دارد و بارها و بارها درگیر جنگ داخلی بوده است. چنین کشوری هرگز نمی تواند رشد کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
۱۵:۰۰ عالی بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
چون حقشون رو دولتهای استکباری آمریکا و عربستان خوردند
ضمنا مگر یمنی ها دزدند که میگید کشتی ها در تیرس هستند یعنی یمنی ها تا امروز باید از هر کشتی که از اونجا رد میشده دزدی میکردند و پول دار میشدند
چرت میگید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
دقت کنید نگاههای نظر دهندگان را ، یکسری نگاه انسانی و یکسری نگاه بچه گانه و غربگرا که مشخصه از من و تو شنیده
ارمنستان دیر یا زود بایستی به خواسته های آذربایجان و تورکیه تن داده و تجارت و مراودات را با آنها برقرار کند. تجربه نشان داده که تاریخ را فاتحان می نویسند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
ارمنستان و آذرآبادگان و گرگستان و ترکمنستان و و قزاقستان و تاجیکستان با افغاستان و سلیمانیه و کرکوک و دیاربکر اشغالی در ترکیه بزودی به آغوش مادر تاریخی خود ایران اهورایی باز خواهند گشت
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
تورکیه دیگه چه واژه ای هست؟؟؟؟ کشور ترکیه یک کشور کثیرالمله هست که یک قوم نام خودش رو بر این کشور گذاشته کردها از ترکیه جدا بشن این تورکیه محو می شه
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
ترکیه نامی قدیمی است که بر سرزمین آناتولی نهاده شده بود و در زمان آتاتورک به صورت رسمی برای سازمان ملل برگزیده شد.
ناشناس
| Austria |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
۲۱:۰۴
در تاریخ کشورهای با سابقه هیچوقت کشوری به نام ترکیه وجود نداشته الکی جعل تاریخ نکن
چین نوکر و دلال و پادوی غرب است. شرکت های غربی سرمایه را از چین بیرون ببرند دوباره چینی ها باید برگ درخت بخورند.
مرررررررررررررررررررگ بر اسراییل کودک کش
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
لابد اربابت پوتین وقتی موشک بر سر مردم اوکراین می زنه داره کودکان رو نوازش می ده
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
مرگ بر صهیونیست های داخلی
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
فقط موشک های پوتین به چکمه می خورد نه بچه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
ننگ بر تو که برای خشنودی اربابت حتی قبول نمی کنی که اسرائیل کودک کش هست
امروز زمانی است که در بعضی جاها با اتشباری کنی و کار بچه گانه انجام دهی مانند حوثی ها
حماس پر
حوثی پر
دلار پر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
شرافت پر
پیام بوده یا هشدار؟؟؟!!!!!
واکنش های عملی نشون می ده هشدار بوده
پاسخ ها
احمد
| Norway |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
فکر میکنم تهدید بود
هنیه قطره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
آی کیو
احسنت
امروز غزه معیار انسانیت و بیداری وجدانهاست. کمی بیندیشیم اسرائیل می خواهد یک ملت را به هر شکلی که شده نیست و نابود کند، با کشتن یا مهاجرت اجباری!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
جنگ دا حماس شروع کرد
موشک ها زیر زمین زنگ می زند بعد باید به سمسار های دوره گر د به شکل آهن قراضه بفروشید .پس چی شد محو اسرائل و انتقام سخت !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
سمساری ؟
بی ادبیات
ادب داشته باش به موشکهای وطن توهین نکن جانم
صنعاء از قبل توانایی خود در پایداری را ثابت کرده‌ است؛ زمانی که در مقابل ائتلاف نظامی تحت هدایت عربستان سعودی که از مارس ۲۰۱۵ به یمن حمله کرد، ایستاد؛ در آن زمان مقامات سعودی تصور می‌کردند که می‌توانند ظرف ۶ هفته جنگ را به پایان برسانند، اما پس از گذشت ۹ سال همچنان تلاش می‌کنند تا از باتلاق یمن بیرون بیایند».
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
پسر جان سعودی ارتش قدرتمندی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
پدر جان
سعودی با قدرت آمریکا و تسلیحات آمریکایی و مستشاران و 5000 تفنگدار آمریکایی داشت با یمن میجنگید
خوابی؟
شب بخیر.
تابناک سرت خیلی شلوغه، می خواستم یک کامنت کارشناسی در رابطه ایران ، آمریکا و روسیه بگذارم،
پشیمون شدم.
اقتصاد اسرائیل در حال فروپاشی است
سلاح یمن چیزی است که هیچ کدام از دشمنانش ندارند .
سلاح یمن فقر است . آنها چیزی برای ازدست دادن و آسیب دیدن ندارند . عوضش جمعیت و ایدیولوژی دارند . موشکهای آمریکا خیلی گرانتر از اهدافی است که قرار است منهدم شوند . و در کل جز خاکپاشی و گرد و خاک کار دیگری نخواهند کرد .
آنها بعد ۹ سال جنگ با سعودی حتما راه محافظت از خود و نیروهایشان و یا جایگزین کردن آنها را یاد گرفته اند
پس چرا ایران در مورد این پیام سکوت کرده است؟ خوب یا تکذیب یا تایید کند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار