بازدید 2176
۲

آمریکا در غزه مشغول جاسوسی برای رژیم اسرائیل است

سیا اطلاعات مورد نیاز درباره رهبران حماس و محل گروگان‌ها در غزه را در اختیار اسراییل قرار داده است.
کد خبر: ۱۲۱۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۱ 13 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از الجزیره، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرده است که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به سیا اطلاعات مورد نیاز درباره رهبران حماس و محل گروگان‌ها در غزه را جمع آوری کرده و در اختیار اسراییل قرار می‌دهد.

نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکایی گفته است که واشنگتن با افزایش پروازهای پهپادی و شناسایی بر فراز غزه، جمع آوری اطلاعات درباره حماس را تشدید کرده است. براساس این گزارش، واشنگتن تلاش‌های خود را برای رهگیری ارتباطات بین مقامات حماس افزایش داده است.

این گزارش همچنین می‌گوید که در پی حملات ۷ اکتبر، سازمان اطلاعاتی سیا یک گروه امنیتی ضربتی و فوری را برای جمع آوری اطلاعات درباره رهبران ارشد حماس و ارائه آن به فرماندهان ارتش تل آویو تشکیل داده است.

در این گزارش در عین حال، مقامات آمریکایی گفته‌اند که واشنگتن اطلاعات رهگیری برای حمله به العاروری در حومه بیروت را به ارتش تل آویو ارائه نکرده است.

در بخش دیگری از این گزارش گفته شده است که مداخله نظامی گسترده آمریکا در یمن باعث تقویت این دیدگاه در افکارعمومی جهانی شده است که آمریکا به صورت مستقیم از جانب اسراییل در جنگ منطقه‌ای عمل می‌کند.

از سوی دیگر، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت تاکید کرد که آفریقای جنوبی به سبب اهتمام رسانه‌ای گسترده (به قضیه رسیدگی به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه) در دیوان دادگستری بین‌المللی به پیروز دست یافت و اقدامات این دادگاه پیروزی برای فلسطینیان در جنگ است حتی اگر حکم موقت هم صادر نشود.

در همین راستا، «سنا زکارنه»، پژوهشگر علوم سیاسی و روابط بین‌الملل تاکید کرد که دیوان دادگستری بین‌المللی غوغایی رسانه‌ای به پا کرد و موجب محک قضیه فلسطین شد.

زکارنه اظهار داشت که آفریقای جنوبی برای اثبات نسل‌کشی در غزه به نهادهای بین‌المللی و محلی استناد کرد که این موجب قوی‌تر شدن ادله آن شد.

وی بیان کرد که دیوان دادگستری بین‌المللی بحرانی اخلاقی را به راه خواهد انداخت و رژیم اشغالگر صهیونیستی را در مقابل جهانیان رسوا خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم

*****
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

یا الله به حق محمد و آل محمد
از اختلاس و تورم نجاتمون بده
و
از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.
*****

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم
والا یادمون نمیاد آمریکا تعهد داده باشه اگر حماس از سمت غزه به اسرائیل حمله کرد و اسرائیل در غزه پاسخ داد ؛ برای اسرائیلی ها جاسوسی نکنند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست