بازدید 1951

مدیرعامل ایران خودرو همواره به دنبال ایده‌های نو برای توسعه محصول و تولیدات باکیفیت است

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت با حمایت جدی از برنامه های مدیرعامل ایران خودرو می تواند زمینه ارتقای کیفی محصولات ایران خودرو طی بازه زمانی پنج ساله را فراهم کند.  
کد خبر: ۱۲۱۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ 10 January 2024

شهریار حیدری مدیریت تیراژ تولید با هدف تمرکز بر ارتقای کیفی محصولات توسط گروه صنعتی ایران خودرو را ایده ای مطلوب عنوان و بیان کرد: با توجه به حجم انتقادات به کیفیت خودروهای داخلی، بهبود کیفی محصولات ایران خودرو حتی در صورتی که منجر به افزایش قیمت محصول شود مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه مدیرعامل ایران خودرو همواره به دنبال ایده های نو برای رشد تولید، توسعه محصول، عرضه محصولات باکیفیت و تامین نیاز بازار است، افزود: درک جایگاه صنعت خودرو و نقش آن در زندگی مردم و برنامه ریزی برای ارتقای کمی و کیفی محصولات از ویژگی های مدیران موفق است. خوشبختانه مدیرعامل ایران‌خودرو از مدیران خوش ذوق و خلاق هستند که همواره به دنبال ایده های نو برای توسعه محصول همراه با کاهش بهای تمام شده تولید هستند. 
نماینده مردم سر پل ذهاب و قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت خودرو به عنوان یکی از بزرگترین صنایع کشور نیازمند حمایت همه جانبه از سوی دولت است، یادآور شد: البته یکی از نگرانی های همیشگی خودروسازان این است که با توسعه و بهبود کیفیت محصولات و تثبیت قیمت ها به صورت همزمان با زیان مواجه شوند اما دولت می تواند در قالب یارانه مابه التفاوت هزینه تولید و قیمت تمام شده خودرو را به خودروسازان پرداخت کند. بدین ترتیب  هم به چرخه تولید در صنعت خودرو کمک شده و هم نیازمندی های داخل پاسخ داده خواهد شد. 
حیدری در پایان اذعان داشت: همچنین دولت با حمایت جدی از برنامه های مدیرعامل ایران خودرو می تواند زمینه ارتقای کیفی محصولات ایران خودرو طی بازه زمانی پنج ساله را فراهم کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست