نبض خبر

مجری روی آنتن به مردم: خودتان فکری به حال خودتان کنید!

کد خبر: ۱۲۱۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۵ 09 January 2024
تعداد بازدید : 17717
بازدید 79934
مجری صداوسیما روی آنتن شبکه پنج با اشاره به وضعیت بحرانی آب و هوای پایتخت و اصرار مسئولین آموزش و پرورش بر عدم تعطیلی، خطاب به مردم گفت: خودتان فکری به سلامتی خودتان و فرزندانتان بکنید. حرف‌های صریح این مجری را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۱۱
اگرهمه دنیادست به دست هم بدن که بارون نیادخدابخادخیلی راحت. بارون میادببینیدچکارکردین که یه قطربارون نمیاد
به این میگن یک خبرنگار حرفه ای که در زمینه کارش احساس مسئولیت می کند و در گفتار و عمل به خاطر بعضی ها حق را زیر پا نمی گذارد.
شما ها هم یاد بگیرید.
پولدارها و مسئولین کشور که در خانه های خود، دستگاه تصفیه هوای میلیاردی خریداری شده از اروپا دارند وضعیت بقیه مردم هم برای مسئولین کشور مهم نیستند.
وقتی مسائل مهم زندگی شهری مورد بی مهری و بی تکلیفی باشه!!!!!!!!!!!!!!!!! دیر و یا زود همه به این نتیجه ملموس و وحشتناک میرسن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! که هیچ چیز سرجاش نیست!!!!!!!!!!!!!!!!! هیچ چیز و بایت این ول شدگی از طرف مسئولان شهری باید خودشان فکری به حال خودشان بکنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به راستی معنای قانون در یک کشور چیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! جایگاه قانون در کجاست!!!!!!!!!!!!!!
مردم عزیز ایران فراموش شده اند . این اوضاع در شآن مردم نجیب ایران نیست .
ی آزاد ارمکی گفت: افرادی که مهاجرت می‌کنند، از عامل دیگری غیر از اقتصاد نیز رنج می‌برند که باید آن را نابسامانی اجتماعی بدانیم. یعنی افراد مهاجرت می‌کنند زیرا حس می‌کنند به آنها توجه نمی‌شود. این مربوط به ضعف ساختار سیاسی، نهادهای مدیریتی کشور و ناکارآمدی دولت است که باید به مردم و مسائل آن‌ها اعتنا شود.
مردم خودشون راه حل پیدا کنند ؟؟عجب ...عجب راه حلی خسته نباشید پس مسئولی چکارند مگر نه نماینده مر دمند ووظیفشون حل مشکل مردمه از دانشپنداشون دعوت وراه جلی پیدا کتند نماینده برای همینه که مشکلی پیش امد ازدست مررم مثل من که ۷ کلاس بیشتر نخاندم کاردرست برایمان حل کند ‌صنعت پیشرفت کرده و میگن میشه باران مصنوعی درست کرد تا هوا خوب بشه ما از مسیولین انتظار داریم ولاه سرفه امانم را بریده .
حرف حساب
فعلا که آب و هوای مملکت رو هم انگار فروختن....
چشم دعا میکنیم بارون بیاد و ما مردم اراک هم میریم در نیروگاه رو گل میگیریم و همینطور کارخانه الومینیوم ارک رو با خاک یکی میکنیم وبعد هم دیگه گاز CNG نمیزنیم
ولشدگان

فیلم امروز و هر روز مردم بینوای ایران