بازدید 2917
۱

ژاوی:‌ شرم‌آور است که VAR وجود نداشت

سرمربی بارسلونا از نبود VAR در دیدار تیمش برابر بارباسترو گله و اعتراف کرد این دیدار بیش از حد برایش سخت شد.
کد خبر: ۱۲۱۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ 08 January 2024


به گزارش تابناک و به نقل از اسپورت، در ادامه دیدارهای جام حذفی اسپانیا (کوپا دل‌ری) بارسلونا مقابل تیم ناشناخته بارباسترو قرار گرفت و به سختی با نتیجه سه بر دو به برتری رسید تا راهی دور یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها شود. گل‌های بارسلونا را در این بازی فرمین لوپس، رافینیا و لواندوفسکی به ثمر رساندند. به این ترتیب بارسا به دور بعدی رقابت‌ها راه یافت و اکنون منتظر قرعه‌کشی است تا مشخص شود در دور بعد با چه تیمی روبه‌رو خواهد شد.

ژاوی بعد از این دیدار در صحبت‌هایی گفت:‌ بازی سختی شد و مجبور شدیم برای پیروزی بجنگیم. نیمه اول را با اطمینان بازی کردیم، به نظر می‌رسید همه چیز خوب پیش می‌رود اما چنین مسابقاتی همیشه سخت است؛ سخت تر از چیزی که تصور می‌کردیم ولی ما در مرحله یک‌هشتم نهایی هستیم و به هدفمان رسیده‌ایم.

او درباره دلیل افت بارسلونا در این دیدار افزود:‌ تمرکز نداشتیم. در کل بازی را کنترل کردیم اما با اشتباهاتمان کار را برای خودمان سخت کردیم. گلی که فلیکس زد و مردود اعلام شد نیز تمرکزمان را بر هم زد. به نظرم گل سالم بود ولی به اشتباه مردود اعلام شد. شرم‌آور است که در این مسابقه VAR وجود نداشت. در سال ۲۰۲۴ حتی در زمین‌های رده‌پایین باید VAR وجود داشته باشد.

یک رکورد بد برای بارسلونا

شاگردان ژاوی ۲۰ بازی است که نمی‌توانند با اختلاف بیش از یک گل به پیروزی برسند. این برای اولین بار در تاریخ باشگاه اتفاق می‌افتد. آخرین بار که کاتالان‌ها با بیش از یک گل پیروز شدند، ۱۹ سپتامبر بود که این تیم موفق شد پنج بر صفر آنتورپ را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد.

پیش به سوی سوپرجام در عربستان

 

بارسلونا و ژاوی اکنون فکرشان را به سوپرجام اسپانیا معطوف خواهند کرد. اولین بازی نیمه‌نهایی با اوساسونا پنجشنبه در عربستان برگزار می‌شود. رئال‌ مادرید و اتلتیکو مادرید نیز در این رقابت‌ها حضور دارند و باید دید در نهایت کدام تیم عنوان قهرمانی سوپرجام اسپانیا را به دست خواهد آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
واسه ما هم که وجود داشت شرم آور شد باز هم پنالتی معروف را گرفتند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی