بازدید 1633

آلودگی هوا مدارس ابتدایی اراک را غیرحضوری کرد

رییس کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی گفت: با توجه به پایداری آلودگی هوا، مدارس ابتدایی صبح و عصر فردا (دوشنبه) غیرحضوری است.
کد خبر: ۱۲۱۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴ 08 January 2024

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، علی اکبر اسدی اظهار کرد: پیش دبستانی و مهدهای کودک شهر اراک نیز بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان فردا دوشنبه تعطیل است.

وی با بیان اینکه امتحانات مقطع متوسطه طبق برنامه قبلی برگزار می‌شود، گفت: فعالیت کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهر اراک که دارای سابقه قبلی و تأیید شده بیمارهای زمینه‌ای قلبی، تنفسی، ریوی همچنین تمام مادران باردار شاغل به صورت دورکاری است و این کارکنان با هماهنگی مدیر مربوطه، مجاز به عدم حضور در محل کار هستند.

رئیس کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی گفت: هرگونه فعالیت ورزشی در فضاهای باز در سطح شهر اراک اعم از مدارس و ورزشگاه‌ها ممنوع و اداره کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان با اطلاع‌رسانی مناسب تدابیر لازم را در خصوص ممنوعیت‌ها اعمال کند.

وی با بیان اینکه تمامی مراکز درمانی و مراکز جامع خدمات سلامت شهر اراک در آماده‌باش کامل باشند، افزود: برخورد پلیس راهور با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی تشدید شده و اعمال قانون لازم در این خصوص صورت می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست