بازدید 2066

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی مازندران

کد خبر: ۱۲۱۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ 04 January 2024

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی مازندران خبر داد .

به گزارش ایسنا، سرهنگ "یدالله جهانتاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۶دی ماه ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲  در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس، اظهار کر: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۶ دی ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ بعد از ظهر تا ۲۴ از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ جهانتاب ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۵ دی ماه از آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد .

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح  تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ دی ماه از این محور ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان مازندران افزود: در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب این محور، تردد از ساعت ۱۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ روز جمعه ۱۵ دی ماه به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب با بیان این که محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی خواهد شد، از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن مدیریت سفر خود با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی