بازدید 1842

حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی مجلس

وزیر امور خارجه کشورمان در جلسه کمیسیون امنیت ملی حضور یافت و ضمن ارایه گزارشی از آخرین تحولات‌ غزه به سؤالات تعدادی از نمایندگان پاسخ داد.
کد خبر: ۱۲۱۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰ 01 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به دعوت رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در جلسه این کمیسیون حضور یافت و ضمن ارایه گزارشی از آخرین تحولات غزه به سوالات تعدادی از نمایندگان پاسخ داد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از تلاش‌ها و اقدامات وزارت امور خارجه در پیگیری حقوق حقه مردم مظلوم فلسطین تشکر و قدردانی کردند.

وزیر امور خارجه به سوال ولی اسماعیلی نماینده گرمی و انکوت راجع به آلودگی رودخانه ارس از طریق پساب نیروگاه متسامور ارمنستان، سوال طغیانی نماینده اصفهان درخصوص وظایف قانونی وزارت امور خارجه در برقراری روابط کشورمان با سازمانهای بین المللی اقتصادی و سوال ایزدخواه نماینده تهران پیرامون حق خانواده‌های ایرانی ساکن اروپا برای نگهداری فرزندانشان پاسخ داد و اقدامات انجام شده از سوی وزارت امور خارجه در ارتباط با موارد مطرح شده را تشریح کرد.

امیرعبداللهیان بر مبنای گزارش فنی و راستی آزمایی سازمان انرژی اتمی ایران هر گونه وجود آلودگی ناشی از نیروگاه اتمی برق متسامور ارمنستان را منتفی دانست.

امیرعبداللهیان ضمن ارایه گزارشی از تحولات فلسطین از نقطه نظرات رییس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این خصوص تشکر و بر تداوم رایزنی و همفکری بین وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی