بازدید 2386

پایان یک گروگانگیری ۵ ساعته

کد خبر: ۱۲۱۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ 27 December 2023

مرد جوان که برای تسویه حساب شخصی اقدام به گروگانگیری کرده بود در کمتر از 5 ساعت دستگیر و گروگان آزاد شد.

به گزارش ایران، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح جزئیات این خبر، گفت:‌ روز دوشنبه به دنبال اعلام یک فقره آدم‌ربایی و گروگانگیری در یکی از محلات باقرشهر، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۷۵ به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. بررسی‌های اولیه مأموران حاکی از آن بود که فردی به دلیل اختلافات قبلی، اقدام به آدم‌ربایی کرده و گروگان خود را به مکانی نامعلوم منتقل کرده است.

طرهانی ادامه داد: تیم عملیات کلانتری ۱۷۵ به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام آغاز کرده و در جریان‌ آن محل حضور گروگانگیر را مورد شناسایی قرار دادند.

در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به‌کارگیری اقدامات پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه در کمتر از پنج ساعت از وقوع آدم‌ربایی موفق به دستگیری گروگانگیر در باقرشهر شدند. متهم دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت که با توجه به اختلاف شخصی با فرد ربوده شده، نقشه ربودن او را طراحی کرده است.

وی با بیان اینکه فرد گروگان به نزد خانواده‌اش بازگشت، گفت: متهم دستگیر شده نیز به همراه پرونده متشکله ، برای انجام مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم، تحویل مرجع قضایی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی