بازدید 2960

جنایت مسلحانه در دورهمی شبانه !

کد خبر: ۱۲۱۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴ 23 December 2023

جوان ۲۶ ساله‌ای در دورهمی شبانه در حالی با شلیک گلوله از سلاح شکاری به قتل رسید که سه تن از عاملان نزاع و مرتبطان این پرونده جنایی با دستورات ویژه قضایی دستگیر شدند، اما متهم به قتل از صحنه جنایت گریخت.

به گزارش خراسان، این حادثه حدود ساعت ۲۲ شب شنبه در منطقه باغون آباد مشهد هنگامی رخ داد که چند تن از جوانان در یک دورهمی شبانه به دلیل نامعلومی با یکدیگر به مشاجره پرداختند، اما این درگیری لفظی خیلی زود به نزاعی مرگبار انجامید و یکی از افراد با شلیک گلوله جوان ۲۶ ساله‌ای به نام امیر_ ق را به شدت مجروح کرد.

دقایقی بعد با انتقال مجروح این حادثه وحشتناک به بیمارستان طالقانی مشهد مشخص شد که وی بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله از سلاح شکاری جان باخته است. عقربه‌های ساعت حدود ۲۳ شب را نشان می‌داد که با گزارش این جنایت دلخراش به نیروهای انتظامی تحقیقات در این باره با دستورات قاضی ویژه قتل عمد مشهد آغاز شد.

با حضور قاضی دکتر صادق صفری در مرکز درمانی و صحنه نزاع مسلحانه مرگبار بررسی‌های تخصصی در حالی ادامه یافت که تحقیقات نشان داد عامل شلیک گلوله از صحنه جنایت گریخته است، اما ساعتی بعد و با راهنمایی‌های قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گروهی ویژه از کارآگاهان اداره جنایی وارد عمل شدند و دو تن از عوامل شرکت در نزاع مسلحانه را به دام انداختند، از سویی دیگر فردی که وارد مرکز درمانی شده و بر اثر شدت خشم شیشه‌های بیمارستان را تخریب کرده بود نیز بلافاصله با دستور مقام قضایی بازداشت و به پلیس آگاهی هدایت شد.

بر اساس گزارش روزنامه خراسان، تحقیقات بیشتر درباره انگیزه نزاع و زوایای پنهان این جنایت همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست